AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #1 Skrevet 8. august 2024 Det ene etter det andre jobber kroppen min med nå😭 Nå har jeg gått sopp i munnhulen etter forebyggende medisiner mot astma. Noen flere som har erfaring med det? Hvor lang tid tok det før det var borte igjen? (Med behandling selvfølgelig) Anonymkode: 1439d...170
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #2 Skrevet 8. august 2024 Tok noen uker hos meg Husk å drikke vann etter hver inhalasjon, står på vedlegget:) Anonymkode: 6644c...229
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #3 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tok noen uker hos meg Husk å drikke vann etter hver inhalasjon, står på vedlegget:) Anonymkode: 6644c...229 Har gjort det, men holdt ikke. Fått beskjed å bruke natron og vann fremover🙈 Tålmodighet for å bli kvitt det da🥴 Ts Anonymkode: 1439d...170
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #4 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det ene etter det andre jobber kroppen min med nå😭 Nå har jeg gått sopp i munnhulen etter forebyggende medisiner mot astma. Noen flere som har erfaring med det? Hvor lang tid tok det før det var borte igjen? (Med behandling selvfølgelig) Anonymkode: 1439d...170 Jeg fikk tabletter mot dette. Ca 5 dager med medisin så følte jeg at det var bra igjen. Anonymkode: eaf7a...6a8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #5 Skrevet 9. august 2024 Du har ikke skyldt skikkelig om du endte opp med sopp. Drikk og skyll, mye mer enn du tror du trenger. Anonymkode: 9256c...82d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå