AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #1 Skrevet 8. august 2024 Hei. Jeg har lagt på meg litt det siste halve året. Nærmere bestemt ca 5 kg. Synes jeg ser lubben ut. Jeg trener ikke. Jeg er 156 høy og veier nå 52/53 kg. Låra mine har begynt å være inntil hverandre, og jeg kjenner at jeg er mye varm og det lukter nedentil selvom jeg vasker meg hver dag. Kan det være fordi jeg har blitt lubben? Såvidt jeg har skjønt utifra bmi er jeg innafor normalen, men ser jo direkte lubben ut. At det blir innestengt der nede pga fett og fordi jeg er tyngre at jeg sliter med å komme meg rundt uten å svette. Er det en sammenheng mellom vekt og kroppslukt? Anonymkode: c09cc...1bf
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #2 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei. Jeg har lagt på meg litt det siste halve året. Nærmere bestemt ca 5 kg. Synes jeg ser lubben ut. Jeg trener ikke. Jeg er 156 høy og veier nå 52/53 kg. Låra mine har begynt å være inntil hverandre, og jeg kjenner at jeg er mye varm og det lukter nedentil selvom jeg vasker meg hver dag. Kan det være fordi jeg har blitt lubben? Såvidt jeg har skjønt utifra bmi er jeg innafor normalen, men ser jo direkte lubben ut. At det blir innestengt der nede pga fett og fordi jeg er tyngre at jeg sliter med å komme meg rundt uten å svette. Er det en sammenheng mellom vekt og kroppslukt? Anonymkode: c09cc...1bf Nei, men det er ikke uvanlig å lukte hvis du er stresset. Eller har angst. Anonymkode: 0fd3b...5fc 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #3 Skrevet 8. august 2024 Når man går raskt opp i vekt eller ned i vekt så skjer dette fenomenet. Da jeg gikk ned i vekt etter å ha vært overvektig i mange år (som ble kroppen min sin normaltilstand) så var jeg konstant frossen selv om jeg fremdeles var overvektig ifg BMI. Det stabiliserte seg etter hvert. Vil tro det er det samme når du går raskt opp i vekt. Du har tilført kroppen masse ekstra energi, og forbrenningen av denne energien skjer i stor grad gjennom hud og svette. 5 kg er mye i en liten kropp. Anonymkode: 64c51...dea 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #4 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når man går raskt opp i vekt eller ned i vekt så skjer dette fenomenet. Da jeg gikk ned i vekt etter å ha vært overvektig i mange år (som ble kroppen min sin normaltilstand) så var jeg konstant frossen selv om jeg fremdeles var overvektig ifg BMI. Det stabiliserte seg etter hvert. Vil tro det er det samme når du går raskt opp i vekt. Du har tilført kroppen masse ekstra energi, og forbrenningen av denne energien skjer i stor grad gjennom hud og svette. 5 kg er mye i en liten kropp. Anonymkode: 64c51...dea Takk for svar❤️ da får jeg bare prøve å gå ned igjen, for jeg trives ikke særlig med denne vektoppgangen .. Anonymkode: c09cc...1bf
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #5 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, men det er ikke uvanlig å lukte hvis du er stresset. Eller har angst. Anonymkode: 0fd3b...5fc Ja det har jeg jo. Anonymkode: c09cc...1bf
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #6 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, men det er ikke uvanlig å lukte hvis du er stresset. Eller har angst. Anonymkode: 0fd3b...5fc Nei? Det er jo bare tull. Om man legger på seg slik at lårene plutselig begynner å gnisse mot hverandre og det blir klamt/svett mellom, er det selvsagt fare for at det begynner å lukte. Anonymkode: b7c3b...02f 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #7 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei? Det er jo bare tull. Om man legger på seg slik at lårene plutselig begynner å gnisse mot hverandre og det blir klamt/svett mellom, er det selvsagt fare for at det begynner å lukte. Anonymkode: b7c3b...02f Virker logisk, det er det jeg har tenkt her i mitt tilfelle. Skal visst utrolig lite til da før man begynner å lukte pjuk. Er det flere her med noen kg ekstra som sliter med klam lukt mellom låra og hetetokter ? Anonymkode: c09cc...1bf
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #8 Skrevet 9. august 2024 Mulig,men du er jo knøtt-liten. Så er nok andre problemer inne i bildet. Selv er jeg en ballong av et fettɓerg på samme lengde som deg snakker 130+ her.... Ingen problemer ved normal hygienisk vask. Unngå løk og chili Anonymkode: 4d4a9...5ea 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #9 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Mulig,men du er jo knøtt-liten. Så er nok andre problemer inne i bildet. Selv er jeg en ballong av et fettɓerg på samme lengde som deg snakker 130+ her.... Ingen problemer ved normal hygienisk vask. Unngå løk og chili Anonymkode: 4d4a9...5ea Løk og chili og sterk mat er det jeg klarer å spise av sunn mat, hvis ikke blir det bare sjokkis. Anonymkode: c09cc...1bf
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #10 Skrevet 29. august 2024 Nja,er vel heller det man spiser etter min erfaring. Jeg har hatt kjærester som er 150+ luktet da godt av dem. Anonymkode: 4d4a9...5ea 1
Sofie Maria Skrevet 29. august 2024 #11 Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 23.39): Takk for svar❤️ da får jeg bare prøve å gå ned igjen, for jeg trives ikke særlig med denne vektoppgangen .. Anonymkode: c09cc...1bf Hvis du ikke trives så er det en ting, men du er på INGEN måte noe overvektig eller lubben , farlig vei å tenke sånn så please dont for din egen helse. Hilsen x- spiseforstyrret 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #12 Skrevet 29. august 2024 Har møtt mange nok syltynne folk som stinker til å tro at grunnen er at du har lagt på deg, TS. Anonymkode: 5156d...6ef
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #13 Skrevet 29. august 2024 Hormonelle forandringer? Anonymkode: 7a168...d73
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #14 Skrevet 29. august 2024 Neppe. Man skal slutte å tro på alt helsepersonell feier Under en stol med overvekt. Anonymkode: 5f0c7...628
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #15 Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 23.28): Hei. Jeg har lagt på meg litt det siste halve året. Nærmere bestemt ca 5 kg. Synes jeg ser lubben ut. Jeg trener ikke. Jeg er 156 høy og veier nå 52/53 kg. Låra mine har begynt å være inntil hverandre, og jeg kjenner at jeg er mye varm og det lukter nedentil selvom jeg vasker meg hver dag. Kan det være fordi jeg har blitt lubben? Såvidt jeg har skjønt utifra bmi er jeg innafor normalen, men ser jo direkte lubben ut. At det blir innestengt der nede pga fett og fordi jeg er tyngre at jeg sliter med å komme meg rundt uten å svette. Er det en sammenheng mellom vekt og kroppslukt? Anonymkode: c09cc...1bf Er nok ikke vekta som gjør at du sliter med å komme deg rundt eller lukter. E er nok mer dårlig kondisjon som gjør at du blir sliten og lukt kan og være pga av sopp som vil trives bedre i fukt/ varme. Anonymkode: e5639...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå