Gå til innhold

Hvorfor bryr jenter i tenårene seg mye mer om utseende til menn enn voksne kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn at dere gikk etter de aller kjekkeste mennene først og deretter senket kravene etter at de behandlet dere dårlig?

Anonymkode: c3edb...c71

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, si det; hvorfor er tenåringer av begge kjønn overfladiske, tror du? 

Anonymkode: 68eca...a93

• Liker 24
  • Nyttig 24
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mezzosoprena said:

Jeg senket ikke kravene, jeg så andre kvaliteter hos menn enn bare det ytre. Oversatt: Jeg ble voksen!

Andre kvaliteter i tillegg til like bra ytre?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, si det; hvorfor er tenåringer av begge kjønn overfladiske, tror du? 

Det er jeg som spør dere her.

Skrevet

Fordi vi har erfart at utseendet ikke betyr så mye i det lange løp. Det sier heller ikke så mye om personligheten til et menneske.

• Liker 25
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Seff said:

Fordi vi har erfart at utseendet ikke betyr så mye i det lange løp. Det sier heller ikke så mye om personligheten til et menneske.

Hvorfor gikk dere etter de med best utseende først?

• Liker 2
Skrevet

Sikkert fordi vi ikke hadde så mye erfaring med gutter. På film og TV var det alltid de peneste guttene som ble fremstilt som de mest attraktive og de man burde gå for.

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå var ikke jeg veldig opptatt av utseende som ung heller. Jeg  har alltid vært litt forsiktig av meg som person, og følt meg mest tiltrukket av folk som får meg til å føle meg trygg og rolig. Men på generell basis vil jeg si at dette handler mye om erfaring, og at man ønsker forskjellige ting på ulike tidspunkt i livet. Som 18-20 åring har man kanskje bare lyst til å levva livet, og har dermed kortvarige intense relasjoner til folk man er tiltrukket av, men kun kjenner overfladisk. Som voksen ønsker man en langvarig relasjon med noen man passer med på alle plan, og dermed er andre kvaliteter viktigere enn utseende. Men dette gjelder vel begge kjønn? 

Anonymkode: b3e86...2be

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Andre kvaliteter i tillegg til like bra ytre?

Gjerne det, men erfaring tilsier at de aller peneste ikke har de beste kvalitetene på andre felt...

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mezzosoprena said:

Gjerne det, men erfaring tilsier at de aller peneste ikke har de beste kvalitetene på andre felt...

Ok, så du gikk ned i kravene til utseende. Hvorfor var kravene dine høyere da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er jeg som spør dere her.

Retoriske spørsmål er ikke spørsmål. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, så du gikk ned i kravene til utseende. Hvorfor var kravene dine høyere da?

I alle dager da, kravene gikk ikke ned - jeg forstå at utseende ikke er det som er viktig når det gjelder å finne den personen jeg ønsket å tilbringe resten av livet mitt med. 

Nå skal det sies at mannen min er veldig kjekk altså 😉 

• Liker 17
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

18-20 åring har man kanskje bare lyst til å levva livet, og har dermed kortvarige intense relasjoner til folk man er tiltrukket av, 

De som er mest hot. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Mezzosoprena said:

I alle dager da, kravene gikk ikke ned - jeg forstå at utseende ikke er det som er viktig når det gjelder å finne den personen jeg ønsket å tilbringe resten av livet mitt med. 

Nå skal det sies at mannen min er veldig kjekk altså 😉 

Da er du antageligvis over gjennomsnittet pen selv 🤷‍♂️

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da er du antageligvis over gjennomsnittet pen selv 🤷‍♂️

Nei, er nok rimelig gjennomsnittlig egentlig...

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Seff said:

Sikkert fordi vi ikke hadde så mye erfaring med gutter. På film og TV var det alltid de peneste guttene som ble fremstilt som de mest attraktive og de man burde gå for.

Så dere fulgte ikke deres egne instinkter?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De som er mest hot. 

Ja, jeg skjønner ikke helt hva du spør om? Dersom man skal bedømme noen kun etter utseende, så synes man jo de som er hotte er hottest ( og så er man ikke alltid helt enige om hvem det er, smak og behag). Dersom man skal bli forelsket i noen må det mer til selvfølgelig, da er det mange ting som spiller inn. Vil tro dette er ganske vanlig, er det ikke slik for deg? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg skjønner ikke helt hva du spør om? Dersom man skal bedømme noen kun etter utseende, så synes man jo de som er hotte er hottest ( og så er man ikke alltid helt enige om hvem det er, smak og behag). 

Jeg har hørt at det er de samme mennene som går igjen i den alderen. Mer variasjon senere. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har hørt at det er de samme mennene som går igjen i den alderen. Mer variasjon senere. 

Stemmer ikke i min venninnegjeng, vi har hatt ulik smak fra vi var helt unge. Både blant lokale gutter, og hvilke kjendiser vi hengte opp plakater av. 

• Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...