Gå til innhold

Mange som har hørt denne før?

Anbefalte innlegg

Gjest marthepia
Skrevet

Er det bare jeg som overreagerer?

Det kan være så irriterende når jeg spør sambo omhan kan gjøre det og det. f. eksempel: Ordne med bleiebøtta, ta klærne sine m.m.

da kommer som regel kommentaren: "ja, snart!"

Og det blir som regel aldri gjort. Han glemmer det.Når jeg spør om noe vil jeg at det skal bli gjort med en gang (om han ikke holder på med noe selv da :) )

Noen flere som opplever dette?

kanskje er det bare jeg som er utålmodig og vil ha ting gjort med en gang. Liker ikke rot :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenge på en kommentar om ¨Nå¨, ¨i løpet av dagen¨, ¨før gjestene kommer¨, osv, er ganske smart ;)

Gjest marthepia
Skrevet
Slenge på en kommentar om ¨Nå¨, ¨i løpet av dagen¨, ¨før gjestene kommer¨,  osv, er ganske smart ;)

hehe :ler: Kanskje det ja! :)

Skrevet

Jeg har ikke tålmodighet og gjør heller jobben selv. Det er vel i grunnen det som er tanken deres og kanskje?

Gjest marthepia
Skrevet
Jeg har ikke tålmodighet og gjør heller jobben selv. Det er vel i grunnen det som er tanken deres og kanskje?

:Nikke:

Samma her! Gjør han det ikke med en gang gjør jeg det selv! :)

Skrevet
Slenge på en kommentar om ¨Nå¨, ¨i løpet av dagen¨, ¨før gjestene kommer¨,  osv, er ganske smart ;)

når du bor sammen med en programmerer må du være litt mer spesifikk enn det:

"kan du ta de to hvite søppelposene som står 10 cm foran utgangsdøra og legge dem sammen med restavfallet i søppelboda utenfor innen de neste 35 minuttene?"

det pleier å virke ;)

Skrevet

"kan du ta de to hvite søppelposene som står 10 cm foran utgangsdøra og legge dem sammen med restavfallet i søppelboda utenfor innen de neste 35 minuttene?"

det pleier å virke  ;)

:ler: Vet, det var slik jeg startet med min, detaljert ned til minste handling. Men jaggu har han ikke blitt flinkere på alle disse årene.. Og, så har jeg blitt flinkere til å la ting ligge litt lengre enn fem min. Det går jaggu begge veier detta, jenter!!

Gjest marthepia
Skrevet

det pleier å virke  ;)

Det var ikke så dumt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...