Gjest .Daniel. Skrevet 8. august 2024 #1 Del Skrevet 8. august 2024 (endret) Hun har drukket i minst 30 år, er 60 nå og sliter mye med helsa si som er mye på grunn av alkoholismen, eier ingen selvinnsikt, emotional abusive og drar stadig opp fortiden selv om hun har sagt at ingen burde det. Om jeg kutter henne ut, da må jeg også gjøre det samme med halvbror, han er rusmisbruker+ tyv og bor sammen med henne. Jeg har begynt å like meg selv på den veien jeg er på nå selv om jeg sliter med mye som gjør alt til en eksistensiell krise. Venter på psykolog og utredning samt tiden til å ta ny prøve fordi jeg har 2,2 i testosteron som er altfor lavt. Jeg er litt skeptisk da om jeg tar det valget, tenk om hun prøver å ta kontakt før hun dør eventuelt rett før hun dør? Dette er et vanskelig valg... Jeg ønsker dem alt godt... Hva mener dere? Endret 8. august 2024 av .Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #2 Del Skrevet 8. august 2024 Jeg har vært gjennom det samme, med min alkoholiserte og rusmisbrukende far. Det har vært veldig tungt, men jeg kan si at det var det rette. Du må sette deg selv først nå❤️ Du kan ikke være en ressursperson når du ikke har noen ressurser til gode. En god klem til deg ❤️ Anonymkode: 9714d...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #3 Del Skrevet 8. august 2024 Jeg fikk forresten et råd fra kommunen om å melde meg av som pårørende. For da kunne de ta mer ansvar. Jeg bare ringte sykehuset han sogner til og sa det. Anonymkode: 9714d...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå