Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser du på en bok eller tegneserie?

Hva er din favoritt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingrid78
Skrevet

Jeg elsker bøker, og får ikke nok av de. Akkurat nå er jeg langt inne i Sagaen om Isfolket. Skal begynne på bok nummer 32 nå. Så her går det unna.

Skrevet

Leser mye, både romaner, dikt og prosa. Har nettopp begynt på Den lukkede bok av Jette A: Kaarsbøl, men vet ikke helt hva den har å by på enda.

Gjest Gjest_King James_*
Skrevet

Jeg leser faktisk på flere bøker.

Fobrytelse og Straff av Dostosjevskij

Unge Wherters Lidelser av Goethe

The Spansih Sivil War av Antony Beevor

Den Katolkse Katekisma

Don Qujote av Saaravades

Anna Karenina av Tolstoj

Nils Klims Reise tilden under jordiske verden av Holberg

Snorres Kongesagaer

Alexandra The Last Tsarina

Svartedauden

Jeg leser alt for mye bøker på en gang.

Skrevet

Jeg har ikke pleid å lese så mye utenom studier, men har nettopp vært på besøk hos min søster som leser i stedenfor å se på TV. Nå er jeg enig med henne at det er myyyyyye bedre å kose seg med en bok enn å sitte å glo på halvinteressante tv-programmer. :)

Nå leser jeg:

"Hot Love - Rett og slett" av Tracey Cox

Den anbefaler jeg på det varmeste. Den har gitt meg mange gode tips, og jeg håper at den vil gjøre meg til en bedre kjæreste.

Jeg synes det er spennende med slike selvutviklingsbøker. :)

Gjest Aurélie
Skrevet

Jeg leser Jens Bjørneboe, Bestialitetens historie.

Skrevet

Frelseren av Jo Nesbø! Kjempespennende!

Skrevet

"Skråninga" av Carl Frode Tiller. Skal skrive mastergradsoppgave... Ellers går det mye av Pondus og Rocky

Skrevet
Leser du på en bok eller tegneserie?

Hva er din favoritt?

Jeg holder på med Madonnagåten også kjøpe jeg Jane Eyre nylig, bare fordi den var så pen og gammeldags :ler:

Må lese to bøker i engelskfaget jeg tar nå også, så etter vinterferien er det engelsk for alle penga

Skrevet

Akkurat nå leser jeg "Den digitale festningen" av Dan Brown.

Skrevet

Jeg leser The Ground Beneath Her Feet av Salman Rushdie. Jeg må innrømme at jeg gleder meg til jeg er ferdig med den og kan begynne på en ny bok... Den er ikke kjedelig og ikke spesielt tung heller, men av en eller annen grunn går det utrolig tregt å lese den.

Skrevet

Jeg leser veldig mye forskjellig. Var på salg her forleden dag og har vel omtrent 10 bøker som skal leses. Holder på med To the Manor av Peter Spence, kjøpt på ebay. :) Har mange favoritter, spesielt Ambjørnsen, Austen, Brontë-søstrene, Hamsun osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

I dag ble jeg ferdig med "Vindens skygge" av Carlos Ruiz Zafón og jeg ble litt trist av å måtte avslutten en sånn herlig bok. Anbefales.

Skrevet

Jeg holder på med 2 bøker akkurat nå. Lasso rundt fru luna av Agnar Mykle leser jeg av egen fri vilje for å si det sånn, og Hulebjørnens klan av Jean M. Auel leser jeg etter press fra min søster. (Har en avtale: dersom jeg leser denne boka, så hun se de første 3 episodene av Battlestar Galactica, noe jeg har prøvd å få henne til å gjøre lenge) :ler:

Skrevet

Akkurat nå driver jeg å leser 2 bøker. Den ene er for lett underholdning før jeg sovner: Sønnavind bok nr 9 tror jeg :) Og bok nr 2 jeg leser er: Endelig ikke røyker for kvinner.(akkurat den går det litt trått med...)

Gleder meg til jeg får bedre tid og kan lese ei skikkelig bok, der jeg må bruke litt hjernekapasitet også :ler:

Gjest Gjesten
Skrevet (endret)

En shopoholikers uimotståelige nye verden av Sophie Kinsella.

Endret av Skadi
Gjest Dixie i.i
Skrevet

Leser bok...

Akkuratt nå leser jeg en "lett bok" før jeg skal begynne på den nye til John Irving *gleder seg*. Så nå leser jeg "The koka hola company"

Gjest LoisLane
Skrevet

Akkurat nå leser jeg KG. ;)

Leser en svensk krim og en fantasybok av Elin Brodin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...