Gå til innhold

Menn; Hvorfor liker du å slikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor liker du det?

Forventer du at dama går med på det?

Hva tenner deg ved det?

Synes du ikke at det er ekkelt? 

Anonymkode: 8847e...20d

Videoannonse
Annonse
Gjest .Daniel.
Skrevet

Liker å slikke iskrem, for det er godt, spesielt i varmen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor liker du det?

Du starter med det vanskeligste spørsmålet, ja? Jeg kan ikke sette fingeren helt nøyaktig på hvorfor, men det at hun liker det er helt klart en del av greia. Jeg liker smaken, og den myke følelsen mot tunga og leppene mine. Jeg liker at jeg kan gi henne nytelse og at det akkurat da handler bare om at hun skal ha det bra. At det er noe jeg gjør for henne er viktig. Jeg nyter at hun nyter, om det gir mening?

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg forventer ingenting. Det er hennes kropp, og den bestemmer ikke jeg over. Noen liker det, andre ikke. Har vært sammen med kvinner som har elsket det og kvinner som ikke har satt så stor pris på det. Om hun ikke synes det er noe særlig er det selvsagt ikke noe jeg bruker noe særlig tid på, men da har jeg kjent på at jeg synes det mangler noe. Jeg liker godt å ta en runde nedom mens vi har sex, og om det ikke er på menyen blir det litt mindre variert og spennende kanskje?

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva tenner deg ved det?

Det blir vel omtrent det samme som det første spørsmålet, eller? Mulig jeg misforstår her, men jeg har ikke stort å føye til.

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

På ingen måte! Så lenge hun er normalt renslig er det bare digg!

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor liker du det?

Jeg liker at det er en måte jeg kan gi henne nytelse... at hun setter pris på det og det tenner henne. Det er tennende for meg i seg selv; at hun blir tent, at hun blir kåt ... det gjør meg tent og kåt også. Samtidig er det intimt, mer enn vanlig samleie. Hun slipper meg helt innpå et spesielt sted.
Og rent egoitisk liker jeg smaken, lukta og følelsen av å slikke henne.

Nei. Forventer kun at hun er åpen og ærlig om det hun vil og liker. Om hun ikke vil nå spesifikt eller generelt, så gjør vi noe annet som begge har lyst til.

Hva tenner deg ved det?

Samme som spørsmål 1

Nei, overhodet ikke. Jeg hadde ikke gått ned på henne om jeg syns det var ekkelt. Det må være rent, pent og ønsket. Kjærestens fitte er noe av det beste i verden, med en lukt, smak og følelse som nærmest er destilert kåthet. Lukten av henne er en rask måte å vekke interesse hos meg. Det er som en slags tjuvkobling i hjernen som slår inn.

Sex-kroppsvæsker er og blir sexy og opphissende, hennes, mine og våre. 10/10.

• Liker 6
  • Hjerte 6
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Liker det ikke, det er ekkelt, ingenting ved det tenner meg. 

Skrevet

Slikker kun de jeg har en god connection med. Det er også veldig sexy med noe så intimt, det at hun "slipper" meg inn der.. 

Skrevet

Nå i jordbær-sesongen så trenger ikke vi hannkjønn smaken av slike frukter, men når jordbærsesongen er over så...

AnonymBruker
Skrevet
tvertimot skrev (1 time siden):

Nå i jordbær-sesongen så trenger ikke vi hannkjønn smaken av slike frukter, men når jordbærsesongen er over så...

Purr.... Purr.....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Purr.... Purr.....

?

Anonymkode: 30f36...d59

AnonymBruker
Skrevet

Fordi føtter smaker godt.

Anonymkode: efc42...549

Skrevet

Det er en dealbreaker og rødt flagg hvis jeg skulle bli nekta å slikke. Det har heldigvis (bank i bordet) aldri skjedd.

AnonymBruker
Skrevet
Anonym11223344 skrev (16 minutter siden):

Det er en dealbreaker og rødt flagg hvis jeg skulle bli nekta å slikke. Det har heldigvis (bank i bordet) aldri skjedd.

Veldig spesielt å ikke akseptere at mange damer ikke liker det. Skal du liksom presse deg på og tvinge deg til å gjøre det selv om hun ikke ønsker det?

Jeg ville aldri ha gjort det mot en mann, hvorfor gjøre noe han ikke liker? Hele poenget er at man skal ha det godt sammen, og at ingen skal bli ukomfortable eller tvunget til noe.

Anonymkode: c3dfe...d6d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
.Daniel. skrev (6 timer siden):

Liker å slikke iskrem, for det er godt, spesielt i varmen.

Da foretrekker jeg å suge. Får i seg mye mer saft/krem om gangen da😇

Anonymkode: 07c33...d06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

..som rekesmørbrød. 

Anonymkode: 5d53d...088

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

1. Hvorfor liker du det?

2. Forventer du at dama går med på det?

3. Hva tenner deg ved det?

4. Synes du ikke at det er ekkelt? 

1. Jeg elsker duften og smaken, men også å kjenne på teksturen, glattheten med leppene og tunga🥰

2. Verken forventer eller forlanger, men sexen blir da ikke fullverdig🤐

3. Jeg tenner maksimalt på godlydene, det gjør meg selvsikker, kry og svært opphisset🤪

4. Fy fa..., for et dumt spørmål😅

Endret av Bamseklemmer
..Litt justeringer bare..
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor liker du det?

Hva tenner deg ved det?

Jeg slikker for å gi dama nytelse og da liker jeg det. Men liker hun ikke så ønsker jeg ikke. Er bare så viktig at dama nyter sex med meg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor liker du det?

Hva tenner deg ved det?

Jeg elsker det om og når partner ønsker det og liker det godt.

Om partner ikke har noe glede av at jeg utfører oralsex på henne, så har det null verdi og glede for min del også.

Så jeg liker det fordi min partner nyter det. Jeg har ingen forventning om at partner ønsker det og har selv inget ønske om å utføre det på en som selv ikke liker det. Det som tenner meg ved det, er partners nytelse. Under normale hygieniske forhold så syntes jeg ikke det er ekkelt.

Det er det samme med alt av sex for min del. Om ikke partner selv ønsker det og nyter det, så er det uinteressant for min del. Dette gjelder alt fra samleie, oralsex begge veier osv osv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (10 timer siden):

1. Jeg elsker duften og smaken, men også å kjenne på teksturen, glattheten med leppene og tunga🥰

2. Verken forventer eller forlanger, men sexen blir da ikke fullverdig🤐

3. Jeg tenner maksimalt på godlydene, det gjør meg selvsikker, kry og svært opphisset🤪

4. Fy fa..., for et dumt spørmål😅

Hvorfor er det et dumt spørsmål? Selv om du liker det, så er det da vel ikke sikkert at alle andre menn liker det?

Er du ikke opptatt av sexpositivitet, som du kaller det? Du bringer ikke det videre akkurat, med et sånt svar. 

Er dame selv, så blir vanskelig for meg å finne svaret på egenhånd, siden jeg er hetero, og har heller ingen planer om å gå over til " den andre siden ".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor, men det er vanvittig tennende. Klarer ikke helt å beskrive hvor godt jeg liker det, men som singel er det det jeg savner mest av det seksuelle.

Anonymkode: 47c36...a23

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 20.04):

Hvorfor liker du det?

- Spennende, deilig, smaker godt, opphissende/tenner veldig

- Håper veldig.

Hva tenner deg ved det?

- Se 1 + elsker om dama nyter det VELDIG!

- NEI!!!!!!!!!

AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 20.04):

Anonymkode: 5a06b...4c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...