Gå til innhold

2 dagers tur Color Line - alenemamma

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Reiser på tur med båten til Tyskland med mine 2 barn. Et med spesielle behov. Har betalt litt over 5000 kr for oppgradert lugar grunnet behov. Så frokosten er dekket. Har kjøpt armbånd til gaming ,samt bestilt bord for show. 

Så....jeg lurer på : øvrige måltider. Mitt eldste barn sondeernæres . Selskapet kan ikke garantere plass for 3 dersom jeg forhåndsbestiller mat for 2 🥶 

For meg virker det litt usikkert . Er de øvrige tilbudene i skipets restauranter greie ? De var diffuse på tlf ...🤷‍♀️🤪 

Første ferieturen på noen år,så med stramt budsjett så håper at noen kan gi råd / dele erfaringer 🙂

På forhånd takk. 

Anonymkode: 96941...b59

• Hjerte 5
Skrevet

Ta med eventuelt mat på lugaren..det gjorde vi. Det er kjøleskapet der( vi hadde det) oh tok med pålegg og brød. De har en pizz restaurant, en dyr buffe og rn fancy restaurant. Og rn burger sjappe. Shusie på en av de. 

Og rn kafe med litt brød,kaker etc.

Tror ikke det plass mangel der, så jeg tror det ikke skal være problematisk å være 3. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Buffeen er super, pizzarestauranten har god pizza, burgersjappa er skuffende 

Anonymkode: 3d4b5...3a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Buffeen er super, pizzarestauranten har god pizza, burgersjappa er skuffende 

Enig... burger sjappe er dårlig...hold deg unna der

AnonymBruker
Skrevet

Håper du får en fin ferie, høres ut som du fortjener det!!! 

Anonymkode: 23d57...ab7

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

P.s om du ikke viste ligger der en primark nede i Kiel ;)

AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (2 timer siden):

Ta med eventuelt mat på lugaren..det gjorde vi. Det er kjøleskapet der( vi hadde det) oh tok med pålegg og brød. De har en pizz restaurant, en dyr buffe og rn fancy restaurant. Og rn burger sjappe. Shusie på en av de. 

Og rn kafe med litt brød,kaker etc.

Tror ikke det plass mangel der, så jeg tror det ikke skal være problematisk å være 3. 

😂

Anonymkode: 1f58d...c90

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Reiser på tur med båten til Tyskland med mine 2 barn. Et med spesielle behov. Har betalt litt over 5000 kr for oppgradert lugar grunnet behov. Så frokosten er dekket. Har kjøpt armbånd til gaming ,samt bestilt bord for show. 

Så....jeg lurer på : øvrige måltider. Mitt eldste barn sondeernæres . Selskapet kan ikke garantere plass for 3 dersom jeg forhåndsbestiller mat for 2 🥶 

For meg virker det litt usikkert . Er de øvrige tilbudene i skipets restauranter greie ? De var diffuse på tlf ...🤷‍♀️🤪 

Første ferieturen på noen år,så med stramt budsjett så håper at noen kan gi råd / dele erfaringer 🙂

På forhånd takk. 

Anonymkode: 96941...b59

Mat, utvalg og tilgjengelighet er det minste problemet. Styr unna buffet. Dyrt, og barn spiser ikke så mye allikevel. 

AnonymBruker
Skrevet
Gammelsmurfen skrev (7 minutter siden):

Mat, utvalg og tilgjengelighet er det minste problemet. Styr unna buffet. Dyrt, og barn spiser ikke så mye allikevel. 

Mulig dine barn ikke gjør det mrn barn er forskjellige 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

😂

Anonymkode: 1f58d...c90

Var det så morsomt at jeg skrev feil at du måtte svare?

AnonymBruker
Skrevet

Om dere skal reise med Color Fantasy er det et par ekstra serveringssteder ombord; en italiensk "tapasbar" i tilknytning til pizzarestauranten og sushibar. (På Magic er det en butikk der sushibaren er.)

Steder man ikke kan forhåndsbestille mat på de to nevnt over + pizzarestauranten, burgersjappa og kafeen.

Pizzarestauranten Mamma Bella serverer pizza og pasta. Burgersjappa serverer burgere, pommes frites og pølser. Kafeen har et utvalg av smørbrød, baguetter, kaker, isdisk og fra kl. 23 på kvelden har de nattmat; wienerpølser.

Personlig synes jeg ikke buffeten er verdt prisen, men det er meg.  Jeg spiser ikke nok til at jeg føler det er verdt det og i tillegg har jeg opplevd svært varierende utvalg de gangene jeg har spist der (fordi jeg har reist i en gruppe der flertallet vil spise buffet).

Har vært veldig fornøyd med både pizza og pasta i Mama Bella.

Sushien på Fantasy har også vært bra.

Burgersjappa er litt "hit or miss", i alle fall burgerne. Pommes frites med wienerpølse(r) er alltid en vinner, for pommesen er god der.

Ellers er det gode smørbrød i kafeen - og isen er veldig god.

Anonymkode: 105fc...3d8

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du ønsker buffet, så går du til restauranten med en gang de åpner, og hører om de kan sette deg på et bord med plass til dere alle 3. Kan ikke tenke meg at det vil være et problem.  

Anonymkode: 938fe...722

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...