Gjest Hoia Skrevet 8. august 2024 #1 Skrevet 8. august 2024 Jeg snakket med en tidligere venninne av meg her om dagen, en jeg kjente for lenge siden. Hun hadde et artig utsagn. Hun hadde vært veldig keen på en kollega over lang tid. Men ytret noe som var litt rart: "Det verste er at jeg tror det er et seksuelt middel i kaffen der jeg jobber, fordi det kommer helt ut av det blå". Hun fortalte at de hadde en sånn kaffemaskin, ikke filterkaffe, og at sjefene deres oppfordret dem til å drikke kaffe jevnt utover dagen. Jeg måtte le litt av det, og lurte på om hun var litt sprø. Noen andre hørt om noe sånt? Kjent på noe sånt?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #2 Skrevet 8. august 2024 Ingen av dine tråder gir mening. Kaffe er ikke seksuelt lim. Men det kan være sosialt lim. Anonymkode: c041a...18e 4 2
Gjest Hoia Skrevet 8. august 2024 #3 Skrevet 8. august 2024 Det var ikke jeg som sa det. Det var hun som ytret noe om det sex-middelet.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #4 Skrevet 8. august 2024 Hoia skrev (5 minutter siden): Det var ikke jeg som sa det. Det var hun som ytret noe om det sex-middelet. Men trådene dine gir fortsatt ingen mening selvom « hun « ytret det.. sex middelet? I kaffen på en arbeidsplass ? Nei, tror ingen har kjent på noe sånt. Anonymkode: ad9f8...2ac
Gjest Hoia Skrevet 8. august 2024 #5 Skrevet 8. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men trådene dine gir fortsatt ingen mening selvom « hun « ytret det.. sex middelet? I kaffen på en arbeidsplass ? Nei, tror ingen har kjent på noe sånt. Anonymkode: ad9f8...2ac Jeg stilte bare spørsmål om det? Om utsagnet hennes? Endret 8. august 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #6 Skrevet 8. august 2024 Hn tuller jo, ellers er dere sprø begge to. Anonymkode: 5bb90...90f 1
Gammelsmurfen Skrevet 8. august 2024 #8 Skrevet 8. august 2024 Hoia skrev (1 time siden): Jeg snakket med en tidligere venninne av meg her om dagen, en jeg kjente for lenge siden. Hun hadde et artig utsagn. Hun hadde vært veldig keen på en kollega over lang tid. Men ytret noe som var litt rart: "Det verste er at jeg tror det er et seksuelt middel i kaffen der jeg jobber, fordi det kommer helt ut av det blå". Hun fortalte at de hadde en sånn kaffemaskin, ikke filterkaffe, og at sjefene deres oppfordret dem til å drikke kaffe jevnt utover dagen. Jeg måtte le litt av det, og lurte på om hun var litt sprø. Noen andre hørt om noe sånt? Kjent på noe sånt? Det tilsettes spansk flue i all kaffe. Du visste ikke det? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå