Gå til innhold

Knipeøvelser!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg fødte for 3 år siden, nylig blitt singel og må få strammet opp i muskulaturen der nede før jeg tørr å være med en mann.. 

Jeg har vært FLAUT dårlig på knipeøvelser, rett og slett fordi jeg ikke skjønner døyten av hvordan jeg skal gjøre dem. 

Så, har dere noen tips? Og funker det faktisk for å ramme inn penis bedre? Og hvor lang tid tar det før jeg merker bedring?😩❤️

Anonymkode: c7a47...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knip når du tisser for å bli kjent med hvor du skal kjenne det.

Kan også trene med noe inni deg, knipe rundt den og slippe.

Ellers tror jeg ikke han du skal ligge med etterhvert kjenner det om du er trent eller utrent så lenge du vet hva du ellers gjør 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå til en bekkenbunnsfysio for å sjekke knipeevne og teknikk - det er absolutt verdt pengene.

Jeg bruker den gratise appen KPFE til mine knipeøvelser. Det er det også god veiledning til hvordan man trener.

Endret av Fader
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å knip mens du tisser, stopper strålen kniper du riktig 🤗 men ikke gjør knipeøvelser mens du tisser! Er bare for å sjekke at man kniper riktig. Jeg pleier å knipe mens jeg kjører til og fra jobb, eller ser TV. Knip mens du står, ligger, står på huk, løper osv. Det viktigste er at man kniper konsekvent hver dag. Hjelper ikke med et knip innimellom 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hva er det du skal stramme opp? Om det er for lekkasjer er det selvsagt nyttig med knipeøvelser, men om det er for å bli tightere for en mann trenger du ikke vente på kniperesultatet før du er tilbake i manesjen. Har hatt nok sex med kvinner før og etter fødsel til å vite at det ikke på noen måte ødelegger nytelsen. Hilsen mann 47. 

Anonymkode: 22600...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme erfaring her og med han her oppe. Jeg forstår det slik å man gjør knipeøvelser til å få mer nytelse når man har sex og ja — til å unngå urinlekkasje. Gjelder alle kjønn (jeg er PC). 😁

+ 40 år mann. 

Anonymkode: d95a5...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Eksen min gikk til egne oppstrammingstimer på det lokale treningssenteret. Kanskje det finnes noe lignende hos deg? Hun hadde trent bevisst i graviditeten, slik at det skulle bli enklere å hente igjen disse musklene. Hun kunne knipe så hardt at jeg måtte be henne slappe av 😅

Nåværende kjæreste har ikke brydd seg så mye om det, men jeg kan jo ikke ta det opp på en måte som ikke ligner et minefelt? Det virker som om hun nyter min tynne, men jeg kunne ofte ha tenkt meg litt friksjon. 

Anonymkode: 4777e...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...