Gå til innhold

Tips tik Gavekort til 2åring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker mellom 3-500kr. 

Anonymkode: 1bc67...7b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare styr. Og utrolig lite personlig. En toåring har null forståelse og glede av det.

Anonymkode: 01fad...bec

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke om en eneste 2-åring som hadde blitt begeistret for gavekort... Men hvis det er foreldrene du vil glede så kjøp et universal gavekort som kan brukes i mange ulike butikker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, da gir du vel et gavekort på 3-500 da, men merkelig å gi gavekort til et lite barn. De vil gjerne ha en presang å pakke opp!

Anonymkode: 84a9e...a68

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tenker mellom 3-500kr. 

Hvorfor gavekort? Ville heller gitt kontanter så barnet kan plukke seg ut noe i lekebutikk, eller gave… 

Anonymkode: 0fe02...5b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tenker mellom 3-500kr. 

Lekeland eller badeland , tipp topp gabe

Anonymkode: a8327...f3a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare styr. Og utrolig lite personlig. En toåring har null forståelse og glede av det.

Anonymkode: 01fad...bec

Synes det er topp jeg om man får det på aktiviteter 

Anonymkode: a8327...f3a

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at gavekort er rart å gi til en toåring. Men kanskje til en bokhandel, så kan barnet være med og velge et par bøker selv?

Anonymkode: 1502e...9c5

AnonymBruker
Skrevet

Sorry dere! Autokorrekt! Mente GAVE, ikke gavekort.

AnonymBruker
Skrevet

Nå ser jeg at du endret til gave, ikke gavekort. Jeg synes gavekort på ting som trampolinepark, leos lekeland, kino, badebassenget og slike ting er helt supert å få. Jeg pleier å si at barnet ønsker seg det. Det blir veldig mange ting til barn for tiden, så det å få gavekort på en opplevelse med barnet er helt supert. Gjerne at du tar med barnet på leos lekeland, om dere har den relasjonen

Anonymkode: bffcc...8ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sorry dere! Autokorrekt! Mente GAVE, ikke gavekort.

Bok (her var det veldig populært med Fantus, Fantorangen, Bjørnis og Babblarna i den alderen).

puslespill, tegnesaker, magna-tiles (veldig mye brukt her i hus), duplo. 

Anonymkode: 0fe02...5b2

Skrevet

Magna-tiles og duplo kan neppe komme feil ut hos noen 2-åring som helst :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker mellom 3-500kr. 

Hvorfor kan du ikke bare gi kontanter…?

AnonymBruker
Skrevet

Liten annen mening enn mange andre her ser jeg😅

Men jeg har 2 jenter (1 og 4 år), og de har "alt". Minste har det meste av klær etter eldste og leker har de iallfall nok av🙈 

Til minste ønsket jeg faktisk gavekort både til jul og bursdag, så vi kunne kjøpe noe hun faktisk trengte (første sko, ullklær, vognpose til barnehagen etc). Hun er jo så liten at det er papiret som er morsomst uansett😆

Av foreldrene mine (altså besteforeldrene) har vi alltid fått noe dyrt vi trenger som bursdagsgave (vinterdress eller vintersko feks) så har heller barnet fått en gave utenom som de syntes er gøy/fått være med å velge ut noe til rundt 500 kroner utenom. Vet vi er veldig heldige som får så dyre gaver, men heller en skikkelig god vinterdress og noe "dill" utenom enn en hau leker som de ikke trenger til tusenvis🙈

Anonymkode: a4edf...eba

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Liten annen mening enn mange andre her ser jeg😅

Men jeg har 2 jenter (1 og 4 år), og de har "alt". Minste har det meste av klær etter eldste og leker har de iallfall nok av🙈 

Til minste ønsket jeg faktisk gavekort både til jul og bursdag, så vi kunne kjøpe noe hun faktisk trengte (første sko, ullklær, vognpose til barnehagen etc). Hun er jo så liten at det er papiret som er morsomst uansett😆

Av foreldrene mine (altså besteforeldrene) har vi alltid fått noe dyrt vi trenger som bursdagsgave (vinterdress eller vintersko feks) så har heller barnet fått en gave utenom som de syntes er gøy/fått være med å velge ut noe til rundt 500 kroner utenom. Vet vi er veldig heldige som får så dyre gaver, men heller en skikkelig god vinterdress og noe "dill" utenom enn en hau leker som de ikke trenger til tusenvis🙈

Anonymkode: a4edf...eba

Men hvorfor gavekort, som kan gå ut på dato…?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...