Gå til innhold

Fine, bra menn med dame som er ikke i samme leaguge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere når dere ser en kjekk, sjarmerende mann med doktorgrad og høy lønn, som er sammen med ei smålubben grå mus uten jobb og med psykiske problemer? 

Hvorfor er de et par tenker dere? 

Anonymkode: e96f8...9b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe jeg tenker over i det hele tatt. Folk faller for forskjellige ting. Det du kan synes er rart , kan være helt naturlig for noen andre. 

Det hadde jo vært kjedelig om alle likte det samme, når det kommer til det motsatte kjønn. 

• Liker 16
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo mer til forelskelse enn utseende da.. så det kjedelige svaret er vel bare at de har kjemi og har falt for hverandre, da.

Men for å bli med på leken, så fyrer jeg av noen: 

- De har møttes  unge, hun var hot og spennende da hun var 23 år gammel sykepleierstudine, mens han var en keitete fyr som holdt på med en tørr bacheloroppgave og aldri har vært noe pikenes jens. Noen år senere har hun et par barn på baken, utviklet psykiske lidelser og gitt opp å pynte seg, mens han har blomstret og blitt kjekk og fått en bra jobb.

- Hun er veldig god i senga. Eller veldig morsom, eller veldig intelligent.

- Hun er sånn som vet hva hun vil ha og går etter det, mens han er sånn litt tafatt som bare blir med på løypa andre har lagt opp uten å tenke så utrolig hardt over livsvalgene sine.

- Han aner ikke hvor kjekk han er

Anonymkode: 77df6...418

• Liker 10
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent jeg ser det. Ser alltid andre veien, at dama er mye penere. Men tenker at han sikkert er snill og har andre gode kvaliteter, om jeg i det hele tatt tenker noe 

Anonymkode: 4413d...a3b

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Det første jeg tenker er at like barn, leker best. Jeg tenker at da passer de nok godt sammen mentalt sett feks. Alt trenger ikke å være så vanskelig og avansert. Ikke noe vits i å analysere det noe videre.

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Leaguge, faktisk. 

Anonymkode: 5abdd...58c

• Liker 16
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Er kun en gang jeg hengte meg litt opp i utseende, og det uten å tenke liga. Ho var 152 cm høy og trillende rund, han var 210 og tynn som en strek. Og  de var helt perfekt ilag. 

Rart med det, vi må slutte å rangere folk etter eget forgodtbefinnende og heller gi medmennesker rundt oss en sjanse. 

Anonymkode: a0e13...a68

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du litt misunnelig eller noe? Start med å lære deg hvordan man skriver league riktig, evt hold deg til norsk og skriv liga.

Anonymkode: 14933...b48

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Hvordan ser man på folk om de har doktorgrad?

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Aldri sett

Anonymkode: 0a1ef...511

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Misunnelse er aldri sjarmerende, heller ei grå mus som ikke er misunnelig enn ei som tror hun er bedre enn andre

Anonymkode: 03198...7e8

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

For å bruke meg selv som et eksempel; når jeg var i midten av 20-årene og kun hadde jobben min og meg selv å tenke på så hadde jeg store mengder fritid, jeg kunne sove lenge, trene flere ganger i uka, bruke penger på egenpleie, kafé og shopping. Vi var to om husarbeidet. Nå 20 år senere så jobber mannen 50-60 timers arbeidsuke slik at jeg i tillegg til min fulltidsjobb har aleneansvaret for 3 aktive gutter som skal hjelpes med lekser og kjøres i hytt og gevær, samtidig som jeg skal få gjort unna alt av husarbeid, vennegrupper, klassebursdager og laget alle middager. Så hvis du seriøst lurer på hvorfor jeg nå er 15 kilo tyngre, går kledd i 8 år gamle klær og ikke har manikyrnegler, så kan du jo godt si at livet traff meg som en lastebil, mens min mann trives godt med 50-55 timers arbeidsuker og ellers gir blanke faen i alt. Han trener da, og blir sint og sur hvis jeg insinuerer at han heller bør bidra i sitt eget hjem enn å kose seg med hobbies🙃

Screenshot_20240808_173728_Chrome.jpg

Anonymkode: 742f8...859

• Liker 9
  • Hjerte 9
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke så mye over det, folk som rangerer folk i liga derimot, tenker jeg ikke mye positivt om.

Anonymkode: da9fe...d3a

• Liker 3
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så også dette så innmari godt (altså hvordan mannen kaster kona til ulvene og prioriterer seg selv) når en venninne fikk tvillinger. Når jeg besøkte dem så så mannen alltid uhyre fresh og nystelt ut, meget flott i tøyet med strøket skjorte og alt on fleek, mens venninna mi satt udusjet med bustete hår og store poser under øynene med en tvilling hengende i hver pupp. Og vi snakker om en i utgangspunktet meget elegant, privat og bluferdig dame, så når hun satt i en rotete sofa med puppene dinglende fritt mens mannen så ut som en million.... Jeg ble veldig sint og skuffet inni meg, hadde aldri trodd at han skulle svikte henne slik.

• Liker 9
  • Hjerte 5
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Tror man blir lykkeligst i lengden ved å finne en partner man passer sammen med, og ikke er mest fokusert på utseende. Har en kompis som valgte bort ei pga utseende, og hver gang han får for mye innabords begynner han å prate om henne. Han er gift og har barn, men tydeligvis er det en del av han som føler han valgte feil. 

Anonymkode: 42548...f7e

• Liker 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva tenker dere når dere ser en kjekk, sjarmerende mann med doktorgrad og høy lønn, som er sammen med ei smålubben grå mus uten jobb og med psykiske problemer? 

Fordi han hoppa på det første han fikk og tør ikke noe annet. Se på Jeff Bezos . 

Anonymkode: 0217d...b39

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er godt de ikke er så overfladiske som visse andre.

Anonymkode: b18a2...cf7

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi var nok ganske like da vi traff hverandre som 20-25åringer. 

Så har jeg født flere barn, blitt litt tykkere og generelt ikke aldret på en like heldig måte som mannen min. 

Han har heldigvis ingen anelse om hvor kjekk han er blitt, tror jeg. Jeg er i hvertfall ikke i tvil om at han forguder meg fortsatt.

Anonymkode: 16bda...4bf

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg tenker at han kjører tidenes største egoløp i hjemmet siden han åpenbart har massevis av overskudd til å pleie både karriere og utseende, mens hun forfaller og ikke engang klarer å delta i arbeidslivet. Kona gjenspeiler som regel mannens behandling av henne. Ei flott kone behandles åpenbart bra, mens ei sliten og tjukk kone trolig er alene om det aller meste i heimen.

• Liker 4
  • Nyttig 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...