Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

har fått en moweo bedside crib til gave og har nå fått satt den opp. Men pleier man å bruke laken i bedsidecrib? Og hvis ja, noen som har laken å anbefale til moweo bedside crib? 

termin om 2 uker, så tenkte det var på tide å få sånne ting på plass😂

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må ha laken, og bruk madrassbeskytter. Husk å kjøpe ny madrass også, da man ikke skal bruke brukt madrass til nyfødt grunnet økt risiko for krybbedød. 

https://www.pinkorblue.no/barnerom/tilbehor-til-barnesengen/dra-pa-laken/

Pinkorblue-nettsiden har masse ulike slike madrasser så du måler bare hvor stor madrassen er i sengen, og kjøper i samme strl. 

Anonymkode: 42786...2a4

AnonymBruker
Skrevet

Bruker laken og madrassbeskyttelse ja ellers blir det fort grisete og ekkelt oppi der..  Bruker de 40×80 eller noe sånt, men du må jo nesten måle madrassen og se ann str på den. 

Anonymkode: ff551...316

AnonymBruker
Skrevet

Ja brukte laken på reiseseng, bed side og i vogna :) Greit å ha noe man kan vaske. Hadde gjerne noe gulpeklut oppå også (men i senga er vel ikke det egentlig anbefalt)

Anonymkode: 1d175...c0c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad for at jeg ikke kjøpte egne laken til bedside crib, for den ble brukt 0.5 netter 😄

Ville bare brettet et vanlig laken under madrassen. 

Anonymkode: b3da8...f76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må ha laken, ja. Og gjerne madrassbeskytter. Men man må ikke ha et som er skredddrsydd til senga, liksom. Jeg fant ingen laken som passet perfekt, men kjøpte et som var litt større og brettet stoffet som var til overs under madrassen. 

Anonymkode: 0a1ff...cb5

AnonymBruker
Skrevet

Har samme seng og kjøpte 40x80 fra Princess, var bittelitt stort, men det kan festes godt under madrassen.

Kjøpte også madrassbeskytter fra Ikea, men den bør vel ikke bruke under hodet har jeg skjønt, da den ikke puster.

Anonymkode: 243d1...e7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...