I Grosny Skrevet 9. august #21 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er overvektig og i dårlig form, men jobber med kondisen med å gå i motbakker. Jeg bor et sted hvor det masse oppoverbakker overalt. Det jeg lurer på er hva som er mest effektivt for å øke kondisjonen (og evt også forbrenne mest fett): 1. Tyne seg selv opp en bakke uten pause, noe som gjør jeg mer sliten og andpusten men som reduserer kraftig tempoet jeg klarer å gå i. 2. Ta pauser i bakken og dermed kunne gå resterende lengde i høyere tempo, men som da samtidig gjør det mindre slitsomt. Anonymkode: 5d278...6d9 2 er best fordi du klarer å få inn flere kilometre på den måten og det er kilometerne som tar bort mest fett, men nr 1, hardtreninga er bra å ta en eller to ganger i uka for å få opp hjerte og pustkapasiteten. Variasjon er konge, og det beste er å kjøre et løp som du kan stå i i årevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #22 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er overvektig og i dårlig form, men jobber med kondisen med å gå i motbakker. Jeg bor et sted hvor det masse oppoverbakker overalt. Det jeg lurer på er hva som er mest effektivt for å øke kondisjonen (og evt også forbrenne mest fett): 1. Tyne seg selv opp en bakke uten pause, noe som gjør jeg mer sliten og andpusten men som reduserer kraftig tempoet jeg klarer å gå i. 2. Ta pauser i bakken og dermed kunne gå resterende lengde i høyere tempo, men som da samtidig gjør det mindre slitsomt. Anonymkode: 5d278...6d9 Hei. Dette er et velkjent problem med en enkel løsning. Først og fremst; All trening er uendelig mye bedre enn ingen trening. Derfor skal du ikke bry deg så my om hvordan du trener i starten. Der viktigste er at det blir gjort. Dermed kommer svarer på spørsmålet. Du skal velge den metoden som gjør at du er motivert til å komme deg ut. Når vekten har gått ned, og du begynner å få ambisjoner om å bli bedre, kan du heller sette deg inn i ulike former for kondisjonstrening. Anonymkode: 9154a...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå