Gå til innhold

Flere som synes tykkere menn er fine ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er det flere enn meg som synes tykke/lettere overvektige menn er kjekke ? 

Så en ista på butikken og han smilte og jeg smilte jo tilbake, men synes han var utrolig kjekk. Men tror han var yngre enn meg, så hadde vært uaktuelt .  

Jeg er ikke tykk selv, tvert imot, men synes bare det er fint på menn. 

Anonymkode: 59595...31c

• Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er tykk selv, men faller bare for slanke/tynne menn

Anonymkode: addbe...4e3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg må ha en mann med litt mage 🥰 Faller overhodet ikke for muskuløse menn med sixpack 😒 Jeg vil ha en mage jeg kan kose med. Jeg har alltid hatt den preferansen og begge jeg har vært i forhold med, har hatt mage 🥰 Han jeg dater nå, har også mage og jeg synes han er så fin 🥰

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig sexy med pondus🤤

Anonymkode: 8280b...620

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også likt "de mennene der" men tingen er at de er så dårlige i senga!!!! Skaffer du deg en mann som er i dårlig form eller som "ser etter noen å ha i armkroken" så blir man bare to tjukke sakkosekker og man får dårlig sex. 

Anonymkode: cb179...bc1

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har dad body, og jeg elsker det🥰

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har også likt "de mennene der" men tingen er at de er så dårlige i senga!!!! Skaffer du deg en mann som er i dårlig form eller som "ser etter noen å ha i armkroken" så blir man bare to tjukke sakkosekker og man får dårlig sex. 

Gjelder ikke alle nei, det kan jeg skrive under på 🥰

Anonymkode: 91d2d...061

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med lett overvektig enn tynn stake synes jeg. Den første er det litt kraft i og er mer maskulin i mine øyne. Men hvis han som er lettere overvektig ikke har muskler i det hele tatt (kun skjelett og fett), vil han se mer syk ut og bli mindre attraktiv i mine øyne.

Sunn med fett og muskler: Jatakk!

Tynn stake eller direkte usunn: Neitakk!

Anonymkode: 56fbf...c16

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da har du nok vært uheldig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gjelder ikke alle nei, det kan jeg skrive under på 🥰

Anonymkode: 91d2d...061

Jeg har datet en haug med menn som er i dårlig form og ingen har vært bra i senga. Ingen. 

Så datet jeg en som hadde trent hele livet, og det var noe helt annet. 

Han jeg dater nå trener en del og er slank. Det er også bra. 

Men jeg går aldri tilbake til en mann med pondus. Faktisk. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bedre med lett overvektig enn tynn stake synes jeg. Den første er det litt kraft i og er mer maskulin i mine øyne. Men hvis han som er lettere overvektig ikke har muskler i det hele tatt (kun skjelett og fett), vil han se mer syk ut og bli mindre attraktiv i mine øyne.

Sunn med fett og muskler: Jatakk!

Tynn stake eller direkte usunn: Neitakk!

Må forresten legge til at min egen alder påvirker hva jeg finner attraktivt. Da jeg var tenåring og i begynnelsen av 20-årene ville jeg ikke likt overvekt hos partner. Gikk da også etter menn nærmere min alder.

Nå i slutten av 30-åra synes jeg litt eldre menn med både fett og muskler er mer attraktivt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (4 minutter siden):

Da har du nok vært uheldig.

Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror det er helt vanlig å være litt tjukk og ikke orke så mye i senga fordi man ikke er trent. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror det er helt vanlig å være litt tjukk og ikke orke så mye i senga fordi man ikke er trent. 

Kanskje jeg har vært heldig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Liker tynne og senete menn. 😻

Anonymkode: ebc53...413

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (5 minutter siden):

Kanskje jeg har vært heldig da.

Ja. Om du har en overvektig mann som ikke trener men er bra i senga, så er du uvanlig heldig mener jeg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Må forresten legge til at min egen alder påvirker hva jeg finner attraktivt. Da jeg var tenåring og i begynnelsen av 20-årene ville jeg ikke likt overvekt hos partner. Gikk da også etter menn nærmere min alder.

Nå i slutten av 30-åra synes jeg litt eldre menn med både fett og muskler er mer attraktivt. 

Du må ha drømmeinnstillinga til KGs alltid nærværende mannosfærekor: Gamle og tjukke menn er så attraktive...

Ikke noe galt med det da, selv foretrekker jeg dem slanke og atletiske og like gamle/litt yngre enn meg selv.

Anonymkode: 6830a...0e7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har datet en haug med menn som er i dårlig form og ingen har vært bra i senga. Ingen. 

Så datet jeg en som hadde trent hele livet, og det var noe helt annet. 

Han jeg dater nå trener en del og er slank. Det er også bra. 

Men jeg går aldri tilbake til en mann med pondus. Faktisk. 

Det er din erfaring, jeg og mange med meg har en helt annen erfaring. Jeg har vært sammen med 4 slanke/tynne menn og de var ikke spesielt gode i senga noen av de, men han jeg er med nå som er kraftig oglitt mage er en gud i senga både når det kommer til kondisjon og utholdenhet.

Anonymkode: 5ccdd...39d

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja. Om du har en overvektig mann som ikke trener men er bra i senga, så er du uvanlig heldig mener jeg. 

Han har en dad body, han er ikke veldig overvektig, men han er en kraftplugg. Trener flere ganger i uka, gjort i alle år, og spiser mye. Så er mye muskler også.
Har derimot en eks som var tynn. Han klarte ingenting i senga. Ble sliten rimelig kjapt. Ikke nok kjøtt på den kroppen til å være livlig i senga.

Endret av PusheenPusheen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...