Lolalolita123 Skrevet 8. august 2024 #1 Del Skrevet 8. august 2024 Noen erfaringer med bryllup i andre land enn her hjemme, f eks Hellas eller Italia. Er det mye mer planlegging, stress, mas med hotell, fly osv.? Også må man vel korte ned gjestelisten en del.. Hva betalte dere eventuelt for et slikt bryllup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #2 Del Skrevet 8. august 2024 Vi giftet oss i sjømannskirka i Arguineguin, booket kirke og ordnet det formelle på forhånd, lokalet og blomster ordna vi etter vi kom ned. Sa i fra til familie og de nærmeste vennene at vi skulle gifte oss, og at de som ville kunne være med. Kostet oss kun reisen egentlig, og leie av smoking - kjolen fikk jeg av min mor. Lokalet var tilknyttet hotellet vi bodde på, og det kosta ikke noe når vi bestilte maten de hadde på menyen på hotellets restaurant. Anonymkode: b4cfc...ae1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #3 Del Skrevet 8. august 2024 Se litt rundt i bryllupsforumet her om respons på destinasjonsbryllup… Jeg ville luftet tankene med deres foreldre, søsken og nærmeste venner først. Er dette noe de vil bli med på-flott! Anonymkode: be462...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #4 Del Skrevet 8. august 2024 KG er overdrevent negativ til destinasjonsbryllup. Virker som om det trigger mye i enkelte. Både jeg og mannen er del av en omgangskrets som er spredd geografisk, og mange bor også langt unna familie. Så når noen velger bryllup ute er det hva mange foretrekker. Det blir raskt rimeligere (mulig ikke nå, med kronekursen...), man får en opplevelse på toppen i stedet for "enda en bygd i Norge", og det er jo ofte i sommerferien, slik at man kan kombinere det med ferieturen og derfor uansett ville brukt pengene på reise. Vi har brukt 30 000 på bryllup i Norge vi hadde null interesse av å besøke i seg selv (i alle fall i ikke i to utdrikningslag + todagers bryllup). Og 15 000 på langhelg i Italia. Anonymkode: 81584...410 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #5 Del Skrevet 8. august 2024 Jeg har vært i flere, og synes det var flotte opplevelser. Jeg måtte spare og planlegge litt mer enn til et lokalt bryllup, men det sier jo seg selv. Enig i at mange virker overdrevent negative til dette her inne, det er ikke min opplevelse fra hverken slekt eller venner. Det som er viktig ( fra en gjests synspunkt) er å vite om det i god tid, slik at man kan kan planlegge og spare dersom det trengs. Til Ts: Jeg tror det er et nettsted der man kan hente litt priser/info fra diverse slike steder i hverfall Frankrike, men jeg fant det ikke i farten. Du finner det sikkert ved å Google litt 😊 Anonymkode: c6101...368 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolalolita123 Skrevet 8. august 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 8. august 2024 Tusen takk for svar!☺️ blir spennende å se hva vi går for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå