Lolalolita123 Skrevet 8. august 2024 #1 Del Skrevet 8. august 2024 (endret) Noen som synes dette kan være utfordrende? Endret 8. august 2024 av Lolalolita123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærrips Skrevet 8. august 2024 #2 Del Skrevet 8. august 2024 Nei syns ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #3 Del Skrevet 8. august 2024 Det er da virkelig ikke noe annerledes enn å holde seg til én mann når man er heterofil, eller én kvinne når man er lesbisk. Å tenke noe annet betyr bare at du ikke bør være i et forhold overhode. Anonymkode: 24766...781 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 8. august 2024 #4 Del Skrevet 8. august 2024 Jeg er selv bifil og ser ikke helt hvorfor dette skal være utfordrene..? Jeg er også eksklusiv. Hvis jeg har en partner så er det kun partner jeg forholder meg til. Ser ikke helt grunnen til at det skal være utfordrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #5 Del Skrevet 8. august 2024 For damer er det ofte et problem om mannen er bifil. Menn derimot har litt mindre fordommer der Anonymkode: bb849...347 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #6 Del Skrevet 8. august 2024 Har vært sammen med partner i tre år, aldri opplevd det som et problem. Skjønner ikke hva som evt. skulle vært problematisk, at jeg som bifil kan synes andre menn er kjekke eller jenter pene? Det er jo mulig å være i et hetero forhold, så vel som et bifilt/homofilt, og se andre du synes er pene eller kjekke uten at det skal bety noe mer. Men, det vi synes er gøy med at jeg er bi, er at vi kan se på pene jenter sammen Anonymkode: d62ea...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #7 Del Skrevet 8. august 2024 Det er ikke utfordrende om det er dama i forholdet som er bifil. Sex mellom kvinner er helt normalt og selv noe heterofile kvinner kan gjøre iblant. Bifile menn er mye sjeldnere enn bifile kvinner da menn oftere ender ut homofil. Og av bifile menn så blir mange av de homoseksuell til slutt. Anonymkode: 45bee...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #8 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke utfordrende om det er dama i forholdet som er bifil. Sex mellom kvinner er helt normalt og selv noe heterofile kvinner kan gjøre iblant. Bifile menn er mye sjeldnere enn bifile kvinner da menn oftere ender ut homofil. Og av bifile menn så blir mange av de homoseksuell til slutt. Anonymkode: 45bee...f69 Den var interessant. Hvor drog du ut den teorien, fra reve di? Anonymkode: 7e82a...6ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 9. august 2024 #9 Del Skrevet 9. august 2024 Nei ikke utfordrende. Selv om jeg er bifil, og teoretisk da har dobbelt opp med muligheter, har jeg aldri vært en som forelsker meg lett. Tror jeg har vært interessert i færre totalt sett enn mange heterofile. Jeg er treg angående å bli interessert og forelsket. Alltid vært. Tenker dessuten at det er det samme å velge bort andre, uansett legning. Heterofile i heterofile forhold velger også bort andre ved å være trofast mot en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolalolita123 Skrevet 10. august 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 10. august 2024 Interessant å høre folks tanker 😊 takk for svar. Synes ikke det er utfordrende selv, dårlig ordvalg kanskje…men har opplevd at partnere jeg har vært med synes det kan være vanskelig. Da tenker jo jeg at partner i seg selv er usikker eller usikker på meg og hva jeg ønsker. Er i heterofilt forhold nå og vil absolutt ikke være med noen andre, synes ikke det er utfordrende at jeg er bifil. Derimot kan jeg savne å være en del av et skeivt miljø og visse deler av det å være i et skeivt forhold. Jeg kan såklart være med andre skeive selv om jeg er i et heterofilt forhold (har en partner nå som er veldig trygg på meg og vårt forhold), men blir ikke en like naturlig del av hverdagen lenger.. vet ikke om noen kan relatere der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 10. august 2024 #11 Del Skrevet 10. august 2024 Er en bifil i et heterofilt forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå