Gå til innhold

App som motiverer til nedbetaling?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med stor forbruksgjeld trenger jeg en app som kan være motiverende?

Betaler ned mye nå men føler meg demotivert. 

Anonymkode: c5786...810

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Horde-appen! 

Veldig oversiktlig og fin på gjeldsoversikt og samtidig med graf over når gjelden går nedover, både med rentebærende saldo osv.

Du kan også samle poeng der både igjennom nedbetaling av gjeld, svare på ukas quiz, være i aktiv i appen osv, og finner du noen som har en vervekode når du registerer deg så får både du og den som har vervekoden 1000 poeng nå i sommer (vanligvis 500 poeng), og er du god på få folk til å laste ned appen så kan du skaffe deg en del poeng selv ved å gi ut vervekoder.

Poengene kan du enten bruke til å kjøpe noen av vervepremiene (Iphone osv., 40 000 poeng), gavekort på Rema 1000. Poenget kan også brukes til nedbetaling av gjeld om du har tatt opp/refinanisert via Horde), 10 000 kr - 30 000 poeng , 5000 kr - 25 000 poeng osv.

Du får også oversikt over eget forbruk og om det ligger over/under snittet, om du ligger over/under gjennomsnittet på renter osv.

Får også opp pushvarsler med økonomiske tips osv.

Endret av missmcbeal
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
missmcbeal skrev (27 minutter siden):

Horde-appen! 

Veldig oversiktlig og fin på gjeldsoversikt og samtidig med graf over når gjelden går nedover, både med rentebærende saldo osv.

Du kan også samle poeng der både igjennom nedbetaling av gjeld, svare på ukas quiz, være i aktiv i appen osv, og finner du noen som har en vervekode når du registerer deg så får både du og den som har vervekoden 1000 poeng nå i sommer (vanligvis 500 poeng), og er du god på få folk til å laste ned appen så kan du skaffe deg en del poeng selv ved å gi ut vervekoder.

Poengene kan du enten bruke til å kjøpe noen av vervepremiene (Iphone osv., 40 000 poeng), gavekort på Rema 1000. Poenget kan også brukes til nedbetaling av gjeld om du har tatt opp/refinanisert via Horde), 10 000 kr - 30 000 poeng , 5000 kr - 25 000 poeng osv.

Du får også oversikt over eget forbruk og om det ligger over/under snittet, om du ligger over/under gjennomsnittet på renter osv.

Får også opp pushvarsler med økonomiske tips osv.

Send meg en pm med vervekode så får du 500 poeng 🙂.

Anonymkode: 77a59...435

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Send meg en pm med vervekode så får du 500 poeng 🙂.

Anonymkode: 77a59...435

Skulle du sitere TS? Jeg har allerede appen og har registrert meg, så du vil ikke få noe poeng av å verve meg dessverre. Dessuten er det vel ikke mulig å sende pm til AB :P

• Nyttig 1
Skrevet

Anbefaler og Horde. Dreams appen er og bra, men nå koster den dessverre litt penger. Likevel liker jeg den. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere!! Kan man legge inn privat gjeld der?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Takk for svar dere!! Kan man legge inn privat gjeld der?

Jepp.

Skrevet

Å spare seg for renter og få bedre økonomi er da vel motiverende i seg selv?

Anonymkode: fa7b4...8fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Å spare seg for renter og få bedre økonomi er da vel motiverende i seg selv?

Veldig!! 
Jeg skulle bare ønske det var en plass jeg kunne legge inn hvor mye jeg skylder og å se hvordan deg krymper…

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Veldig!! 
Jeg skulle bare ønske det var en plass jeg kunne legge inn hvor mye jeg skylder og å se hvordan deg krymper…

Regneark 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...