AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #1 Skrevet 8. august 2024 Jeg har vært lite på jobb siste året, og har slitt en del med angst og stress. i sommer var jeg syk 3 uker halsen. Så fikk jeg diaré noen dager, så var det halsen igjen. Noe hele tiden. startet opp på jobb den uka her, og første dagen var jeg helt kake når jeg kom hjem. Helt overload. Etter jobb i går følte jeg meg også sliten, men ikke så ille. dusja og la meg kl 22. voknet i dag full i feber. Hva skjer? Er immunforsvaret mitt lavt? Tåler jeg ikke jobbe og og kjenne på stress uten å bli syk? feber, men ikke vondt noen plass ellers. Litt forkjølelses sympt bare Anonymkode: 0b1b2...381
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #2 Skrevet 8. august 2024 Stress kan senke immunforsvaret. Har du sjekket vitamin og mineral nivåene dine i det siste? Om ikke så kanskje ta en sjekk. Anonymkode: 34887...b09
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #3 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stress kan senke immunforsvaret. Har du sjekket vitamin og mineral nivåene dine i det siste? Om ikke så kanskje ta en sjekk. Anonymkode: 34887...b09 Kan stress svekke immunforsvaret? skal til lege i morgen og ta div prøver Anonymkode: 0b1b2...381
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #4 Skrevet 8. august 2024 Men altså... syk 3 uker pga "halsen"? Halsbetennelse, vondt i halsen eller hva? 3 uker er lenge. Anonymkode: b7e0f...f3a 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #5 Skrevet 8. august 2024 Hva jobber du med? Anonymkode: cc27f...9a4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #6 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men altså... syk 3 uker pga "halsen"? Halsbetennelse, vondt i halsen eller hva? 3 uker er lenge. Anonymkode: b7e0f...f3a Hostet og var sår i halsen av og på i 3 uker. Ble frisk, og nå er det feber. Men ikke sår hals, bare litt bihule tett. Anonymkode: 0b1b2...381
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå