AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #1 Skrevet 8. august 2024 Jeg har bestilt en seng for flere tusen hos en online butikk. På tracking siden står det at den er levert til kunde i går. Vi var borte for å se om den bare var blitt lagt ved adressen vi skulle ha den til (vi holder på å flytte, men har ikke flyttet inn enda) men der var det ikke lagt igjen noe. Må også legge til at den var bestilt til den tiende august, dvs kommende lørdag. Har vært i kontakt med support som må ta kontakt med leveringsselskap og skal gi meg beskjed om hva de sier. Har noen vært borti en lignende situasjon? Får vi pengene igjen om senga er helt borte? Anonymkode: c7aa0...c75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå