Gå til innhold

Beste Chat GPT-app?

mmd

Anbefalte innlegg

Har prøvd noen gratisversjoner, de ser ut til å være like gode/dårlige alle sammen. Nå må jeg finne en betalingsversjon. Hvilken er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

hvorfor ikke bruke den offisielle nettsiden?? både gratis- og premium-versjon der.

Anonymkode: 8d5b4...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi jeg liker å bruke mobilen. Har prøvd noen apper men så kommer det opp krav om betaling.  

Anonymkode: 36b7d...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fordi jeg liker å bruke mobilen. Har prøvd noen apper men så kommer det opp krav om betaling.  

Men ChatGPT finnes jo som offisiell app på telefonen og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finner jo bare 1 chat gpt app? 

Eller tenker du på AI generelt? Er uansett chat gpt som er best. 

Anonymkode: 4ef35...6b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg  vet det. Men det kommer altså opp krav om betaling etter en viss tid. Så siden det fin es flere apper lurer jeg på om en er bedre enn de andre. Ref mitt opprinnelige spørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg  vet det. Men det kommer altså opp krav om betaling etter en viss tid. Så siden det fin es flere apper lurer jeg på om en er bedre enn de andre. Ref mitt opprinnelige spørsmål. 

Ref ditt opprinnelige spørsmål så vil alle som leverer deg en tjeneste til syvende og sist ha betalt for dette.

De fleste tilbyr nå dette gratis for enkle ting i korte perioder, og så tar de betalt dersom bruken din er stor eller om du skal ha mer avanserte funksjoner som for eks generering av musikk, lyder, bilder eller videoer.

Og mange apper du finner når du søker bruker OpenAI i bakgrunnen så du kommer til slutt til et krav om betaling uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...