AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #1 Skrevet 8. august 2024 Det er en kultur der jeg trener at en ikke skal se, smile, snakke, hilse eller på noen som helst måte ha øyekontakt med folk en ikke kjenner. Alle som trener alene sitter å glaner på mobilen. Litt uvant i starten, men nå er jeg vandt til det og det positive er at treninga kommer i fokus. Vanlig å oppføre seg som det ikke er noen rundt deg. Men hadde min beste opplevelse på treningssenteret i går. Trente seinere enn vanlig i går og var helt alene på senteret, da jeg merket i sidesynet at noen ser på meg. Kikker opp og ser ei søt jente komme gående mot meg, vi sier hei og ho fortsetter å smile mens ho holder blikket mens ho går forbi meg. Har trent der nesten 300 timer i år og aldri sett ho før. Ho kom så overaskende på meg, at ho kunne nok se at jeg ble litt flau når vi sa hei. Ho går bort til nærmeste sykkel, sykler på den 1 min. Syns oppførsel er litt rart, for ser i sidesynet at ho bytter mellom sykkel og løpehjul uten strøm flere ganger på veldig kort tid. Merker i sidesynet at ho ser på meg flere ganger, virker litt nervøs. Siden jeg er mann og det er en kultur på dette senteret at en ikke skal se, hilse, smile eller snakke til ukjente, tar jeg meg sammen å lukker ho ute og gjør ferdig sette. Etter hvert bytter jeg til et apparat som står 2 meter bak en løpemølle. Får ikke mer enn satt meg ned før jeg merker i sidesynet at ho kommer gående mot meg og ser på meg. Ho smiler når jeg ser opp og stopper på mølla rett foran meg. Går på mølla rett foran meg istedenfor noen av de andre på siden, tar av seg buksa og genseren. Står igjen i magetopp og ja, vet ikke hva det kalles. Trodde først det undertøy, men ligner litt på badetøy/friidrett, men var litt tynnere/nesten gjennomsiktig og gikk inn i rompa og var veldig sexy. Så ikke ut som ho hadde noe under. Ble veldig tatt litt senga, for det var en sexy og trent kropp som var godt skjult av joggetøyet. Det kan være en form for oppvarming, men syns ho vrikket veldig på rompa når ho gikk på mølla slo ut håret. Kjente en kribling igjennom kroppen, for det er noe av det mest sexy jeg har sett eller opplevd. Ho gikk over til sprint og pustet veldig i pausene . Resten av treninga følte jeg at ho fulgte etter og prøvde å vise seg. Valgte hele tiden apparatet foran eller ved siden av meg. Første jenta i år som har snakket til meg og hatt en samtale med treningssenteret. Tror jeg skal begynne å trene seinere enn jeg pleier så jeg treffer henne igjen. Anonymkode: 2d20e...5ae
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #2 Skrevet 8. august 2024 La henne være, om hun tar kontakt ok, men ellers er hun neppe der for annet enn å trene Anonymkode: 5a353...026 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #3 Skrevet 8. august 2024 Enig, eneste stedet det er ok for en mann å prøve seg på en dame er ute på byen. Treningssenter er døden om du har feiltolket noen signaler. Vær heller imøtekommende og la henne styre showet, om det i det hele tatt er noe show Anonymkode: d4106...029 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #4 Skrevet 8. august 2024 Om du ikke har sett henne før, med alle de hundre timene du har trent der, er hun sikkert ny og derfor ikke lært seg den sære kulturen dere har på treningssenteret deres. For det er normalt å kunne hilse/smile til folk på en treningssenter. Hun virket også ukjent med apparatene, ut fra hvordan du forklarer situasjonen, noe som bare forsterker teorien om at hun er ny på ditt senter. Anonymkode: 17153...291 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #5 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): La henne være, om hun tar kontakt ok, men ellers er hun neppe der for annet enn å trene Anonymkode: 5a353...026 Leste du egentlig det jeg skrev? Ho tok kontakt først og er det første jeg har hatt samtale med der som jeg ikke kjenner. Følte jo at ho fulgte etter meg. Anonymkode: 2d20e...5ae
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #6 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Leste du egentlig det jeg skrev? Ho tok kontakt først og er det første jeg har hatt samtale med der som jeg ikke kjenner. Følte jo at ho fulgte etter meg. Anonymkode: 2d20e...5ae Ja, jeg leser at du tolker situasjonen som noe veldig seksuelt. Og jeg tror du har misforstått veldig. Hun tar kontakt igjen, om hun er interessert Anonymkode: 5a353...026 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #7 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Enig, eneste stedet det er ok for en mann å prøve seg på en dame er ute på byen. Treningssenter er døden om du har feiltolket noen signaler. Vær heller imøtekommende og la henne styre showet, om det i det hele tatt er noe show Anonymkode: d4106...029 Jeg har overhode ikke tenkt å prøve meg på henne. Selvfølgelig håper jeg at jeg treffer henne igjen. Og noe lignende skje, så er det selvfølgelig ho som styrer showet. Anonymkode: 2d20e...5ae
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #8 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Om du ikke har sett henne før, med alle de hundre timene du har trent der, er hun sikkert ny og derfor ikke lært seg den sære kulturen dere har på treningssenteret deres. For det er normalt å kunne hilse/smile til folk på en treningssenter. Hun virket også ukjent med apparatene, ut fra hvordan du forklarer situasjonen, noe som bare forsterker teorien om at hun er ny på ditt senter. Anonymkode: 17153...291 Tviler på at ho er ny eller ukjent med apparatene. Det er ikke mulig å ha så trent kropp, rumpe, magemuskler og så god teknikk på øvelser uten å trent mye. Det er jo mange som trener der jeg trener som jeg ikke har møtt enda, skal være 800 betalende medlemmer, tror ikke at jeg har møtt mer enn 200 av de på nesten 300 timer. Det er dessverre ikke unormal kultur på mange treningssenter at en ikke hilser/smiler til andre. Anonymkode: 2d20e...5ae
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #9 Skrevet 8. august 2024 TS her Så det dere sier at en jente vil aldri ha prøve seg på en gutt på et treningssenter klokka 11-12 på kvelden om de er helt alene? For å ikke skrive for mye og lagt, så var det jo mye jeg ikke har tatt med. I starten med sykklene/løpehjulet, virket ho litt flau så ut som ho ville ta kontakt og hadde litt problem med å bestemme seg. Etter at ho var ferdig med mølla, følge ho etter meg hele tiden. Tok alltid apparatet foran eller ved siden av. Lurte på hva jeg jobbet med, hva jeg drev med, hvor ofte jeg trente og når jeg trente osv. Treningssenteret er så stort at skal godt gjøres at det er tilfeldig når Hovedrommet på treningssenteret er på 400 kvadrat med 60 apparater. Anonymkode: 2d20e...5ae
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #10 Skrevet 8. august 2024 Skjønner at du synes det var hyggelig, men du har nok lagt mye mer i det enn det det var. Anonymkode: 75da3...753 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #11 Skrevet 8. august 2024 Hun virker ikke helt god…springe rundt i gjennomsiktig truse på treningssenteret????nei! Dette er seksuell trakassering av verste sort..hun kommer til å Ødelegge den gode progresjonen din! 300 timer trening rett ut av vinduet! Run dont walk! Anonymkode: 687bf...96d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #12 Skrevet 8. august 2024 er du forberedt på å bytte gym hvis det går skeis ? noen av de er kun ute etter oppmerksomhet Anonymkode: 36d81...f5a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #13 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hun virker ikke helt god…springe rundt i gjennomsiktig truse på treningssenteret????nei! Dette er seksuell trakassering av verste sort..hun kommer til å Ødelegge den gode progresjonen din! 300 timer trening rett ut av vinduet! Run dont walk! Anonymkode: 687bf...96d AnonymBruker skrev (18 timer siden): er du forberedt på å bytte gym hvis det går skeis ? noen av de er kun ute etter oppmerksomhet Anonymkode: 36d81...f5a Tror aldri det hadde skjedd om timingen ikke var så perfekt. Dette er jo aldri noe som ville ha skjedd midt på kvelden. Det er lov å trene så lenge en vil på kvelden/natta så lenge en kommer inn før kl:23. For brikka virker ikke etter det og det er ikke lov å slippe noen inn. Ho kom inn rett før kl 23 og ho viste at det kun var oss der og ingen andre ville komme. Gardinene var dratt igjen og det er ingen kamera på senteret. Blikkene, smilene og oppførselen hennes var akkurat den samme som når du blir sjekket opp av en jente på byen og det ender med sex. Ho avsluttet treningen når jeg var ferdig. Når vi er ferdig og jeg er på vei til dusjen, sier ho at ho også kansje burde begynne å dusje her, smiler og går. Tar det hele som en flørt og en fantastisk opplevelse som jeg kan leve lenge på. Om vi møtes igjen, så tenker jeg å si hei og la ho selv bestemme hva som skjer videre. Om det blir noe mer eller ikke, så er det helt i orden. Anonymkode: 2d20e...5ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå