susanne1234 Skrevet 8. august 2024 #1 Del Skrevet 8. august 2024 Når jeg ser på instagram og facebook hvor jeg er innlogget med telefonen min så sier den "denne enheten" men en helt annen by? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #2 Del Skrevet 8. august 2024 Er du koblet på et offentlig mettverk eller jobb-nettet så er det derfor. Anonymkode: ac121...dbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susanne1234 Skrevet 8. august 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 8. august 2024 Just now, AnonymBruker said: Er du koblet på et offentlig mettverk eller jobb-nettet så er det derfor. Anonymkode: ac121...dbd Nei jeg er koblet på 5G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #4 Del Skrevet 8. august 2024 susanne1234 skrev (33 minutter siden): Nei jeg er koblet på 5G Det er sånn nettet fungerer, plasseringen blir satt til den nærmeste store sentralen. Hvis du vil ha mer nøyatktig plassering så må du slå på GPS og nøyaktig posisjonering. Anonymkode: 18b43...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #5 Del Skrevet 8. august 2024 Det er bare en glipp et sted. Jeg har opplevd at mobilen/Facebook tror jeg er både i Sverige og i USA mens jeg var i Norge. Om det ikke retter seg av seg selv ville jeg slått mobilen av og på. Anonymkode: 19683...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå