Gå til innhold

Overkåt på natten hva er løsningen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har slitt med for høy sexlyst over et par år. Ble slutt mellom meg og min ex også hovedsaklig på grunn av at han ønsket sex annenhver eller tredje er uke og jeg flere ganger daglig. Ble til slutt kåt på / forelsket i andre. 

Sexlysten har blitt noe dempet, men enkelte netter slik som forrige natt klarer jeg ikke sove fordi eneste jeg vil er å ha sex. Så blir jeg medlem i sex klubber og sex apper på nattestid i desperasjon. Tenker seriøst på å bruke 3-4000 kr på å dra på club fantasy. Men når jeg er på sex kontakt sidene og ser, liker jeg stortsett ikke det som er der og syns det er kvalmt- går for langt for meg, så jeg angrer og melder meg ut. 

På natten tenker jeg jeg kunne hatt sex med hvem som helst, på morgenen når jeg ser meg rundt på menn er det nesten ingen jeg kunne ha tenkt å ha sex med. Savner til tider exen, fordi han visste hvordan behandle meg i sengen. Ble for lite sex, men var bra i det minste, men han vil ikke ha noe mer med meg å gjøre. 

Har noen kandidater som kan tenke seg yte den service for meg, men forelskelsen er ikke der og det vil bare bli mekanisk og på sett og vis feil for meg, så etter forhandlinger trekker jeg meg. Vil helst ha sex med noen som er forelsker i meg og selvsagt enda bedre om vi er forelsket i hverandre, men han jeg sist datet hadde jeg en del sex med og han påsto å elske meg ha følelser, men nå tror jeg han kanskje løy bare for å få sex, så like greit kanskje å ha sex uten følelser? 

Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: e4863...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har slitt med for høy sexlyst over et par år. Ble slutt mellom meg og min ex også hovedsaklig på grunn av at han ønsket sex annenhver eller tredje er uke og jeg flere ganger daglig. Ble til slutt kåt på / forelsket i andre. 

Sexlysten har blitt noe dempet, men enkelte netter slik som forrige natt klarer jeg ikke sove fordi eneste jeg vil er å ha sex. Så blir jeg medlem i sex klubber og sex apper på nattestid i desperasjon. Tenker seriøst på å bruke 3-4000 kr på å dra på club fantasy. Men når jeg er på sex kontakt sidene og ser, liker jeg stortsett ikke det som er der og syns det er kvalmt- går for langt for meg, så jeg angrer og melder meg ut. 

På natten tenker jeg jeg kunne hatt sex med hvem som helst, på morgenen når jeg ser meg rundt på menn er det nesten ingen jeg kunne ha tenkt å ha sex med. Savner til tider exen, fordi han visste hvordan behandle meg i sengen. Ble for lite sex, men var bra i det minste, men han vil ikke ha noe mer med meg å gjøre. 

Har noen kandidater som kan tenke seg yte den service for meg, men forelskelsen er ikke der og det vil bare bli mekanisk og på sett og vis feil for meg, så etter forhandlinger trekker jeg meg. Vil helst ha sex med noen som er forelsker i meg og selvsagt enda bedre om vi er forelsket i hverandre, men han jeg sist datet hadde jeg en del sex med og han påsto å elske meg ha følelser, men nå tror jeg han kanskje løy bare for å få sex, så like greit kanskje å ha sex uten følelser? 

Hva hadde dere gjort? 

Ikke hjelper det å gi deg selv orgasme etter orgasme helt til du ikke orker mer?

Anonymkode: 7731e...31e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Onanere. 

Og det går fint å ha sex for å ha sex hvis du har noen å ha sex med også. 

Anonymkode: c58b7...b91

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Ikke hjelper det å gi deg selv orgasme etter orgasme helt til du ikke orker mer?

Nei😪 søvnløsheten ser ut til å gjøre trangen værre.  Etter tre orgasmer fortsatt våken. Føler jeg trenger en mann. Sånn sett feil at det ble slutt. En gang per måned var bedre enn ingenting på to mnd. 😭 Datet to menn nå som hadde evne til mange ganger etterhverandre. Sov 3 timer:-(

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har voldsomt lyst på sex - gjerne flere ganger om dagen - men når det kommer til stykket så er ingen bra nok?

Og hvis noen er bra nok så kan du ikke ha sex med ham hvis han ikke er forelsket og har følelser?

Jeg tror du trenger helt andre former for hjelp enn sex

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde du vært en mann så ville skjellsordene og merkelappene haglet av hønene på kvinneguiden 😂

Anonymkode: 33bcc...b1c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Problemet ditt er først og fremst at du må ha følelser for å gjennomføre. De er bare i veien.

Anonymkode: d53ea...582

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hva hadde dere gjort? 

Kåthet kan bli en besettelse ja.. Når man er kåt forsvinner all fornuft, da vil man knulle hvem som helst. Men når kåtheten daler, overtar all fornuften igjen.. Du er vel enig i det?

Dette med følelser synes jeg er vanskelig.. for jeg vil ikke vise for mye følelser, selv om jeg kan bli forelsket. Men jeg vil helst være singel, og ikke fastbundet til en kvinne. Jeg er litt betatt i fremmede kvinner, for det er så spennende å kjenne på deres elskovsvaner. For det finnes mange kvinner som er flink og gir høy nytelse🥰 Men fyfasan.. hvor deilig er ikke det å ligge på hodeputa etter sex, og planlegge neste møte? Ok, kanskje vi planlegger en sexreise i sol og varme, mye god mat og mye se på.

Jeg er svært opptatt at totalopplevelsen skal bli god, det gjelder før, under og etter sexen. For sexen er jo bare en brøkdel av tiden vi har sammen og koser oss. Men den behagelige hærlige frihetsfølelsen, setter også fart på sexen, det blir ofte mye kjapisser på slike turer.. Så vi får både mettet magen og kåtheten. Iallefall en liten stund..

Men gjensynsgleden er det alltid størst.. når vi har opplevd noe fint sammen, for vi har jo tross alt blitt meget gode venner❣️

Forresten.. jeg er ikke avhengig av forelskelse, utsende og kropp. Driften min er uten tvil omsorg for andre kvinner, jeg får så utrolig godt inni meg av å glede andre. En slags glederus.. Og med den gleden kommer alltid med høy sexlyst, og ideer om å maksimere nytelsene. Jeg er mere avhengig at kvinner har humor,og ikke tar seg selv så høytydelig.. de er alltid de beste elskere🥰

Nei TS.. bevar følelsene som gir deg best nytelse.. Men tenk litt på dette med omsorg og glederus i vennskap, jeg er sikker på at du får like god utbytte av det..? 😉

Endret av Bamseklemmer
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Nei😪 søvnløsheten ser ut til å gjøre trangen værre.  Etter tre orgasmer fortsatt våken. Føler jeg trenger en mann. Sånn sett feil at det ble slutt. En gang per måned var bedre enn ingenting på to mnd. 😭 Datet to menn nå som hadde evne til mange ganger etterhverandre. Sov 3 timer:-(

Oki, skjønner. Kjip følelse og vet hvordan det er. Har det selv sånn noen ganger. Kan ende med at jeg holder på, gir meg selv orgasme kanskje 10 ganger og fortsatt dønn våken og kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...