Juli-79 Skrevet 14. november 2002 #1 Skrevet 14. november 2002 ...og den var, kanskje som forventet, negativ. Jeg testet med CB i dag på dag 37. Holder på å bli gal av dette, har gått med truseinnleg nå i nesten 1 uke tilfelle mensen skal komme, men har ikke sett antydning til mensen har heller ikke hatt symp. på at jeg kunne være gravid, men hadde selvsagt et håp. Det hadde vært så kjekt å bli gravid nå, ser det er så mange her inne som giftet seg i sommer og som nå skal ha barn. (giftet med i juni selv). Vel dere får ha lykke til alle dere som er gravid og til alle dere som fortsatt prøver.
-hild Skrevet 14. november 2002 #2 Skrevet 14. november 2002 Vi får stå på videre begge to :-) Jeg fikk mensen i dag, på dag 36 - så sen har jeg aldri vært før, men det kan jo være fordi jeg så gjerne vil bli gravid?! Lykke til!!
Gjest *Alina* Skrevet 14. november 2002 #3 Skrevet 14. november 2002 Jeg testet også med CB i går. Da var jeg på dag 35, men kun 1 blå strek selvfølgelig :x Har ikke hatt så lang syklus før. Skikkelig irriterende :evil: Hvis det alikevel ikke er noe på gang kan vel den helsikkens mensen komme da vell!! Blir jo bare lenger å vente til neste gang. Har stikninger i siden hele tiden og ømme bryster, men det hjelper jo fint lite hvis de 2 blå ikke dukker opp snart :oops: Skal ut med jobben i morgen og vet ikke om jeg bør holde meg unna alkohol totalt. Blir litt tricky å skjule det når alle sitter rundt et langbord (spesielt siden enkelte er avhold og da har litt mer oversikt over hva folk heller i seg ). Jaja, får ta det som det kommer. For alt jeg vet trenger jeg ikke å lure på det lenger i morgen... *Alina*
Juli-79 Skrevet 15. november 2002 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2002 Ja vi er tydelig flere som er i samme situasjon. Jeg ville tatt meg et glass vin til maten jeg, *Alina*. Har hørt at det ikke er så farlig å drikke så tidlig i svangerskapet. Mener jeg leste at da var jo ikke utviklen komt noe særlig i gang og hva/hvem kan det da skade med et glass vin?? Lykke til med videre prøving.
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2002 #5 Skrevet 15. november 2002 Ikke gi opp jenter - det blir deres tur. Holdt selv på i 9 mnd. før det klaffet her i gården. :D Fikk jo helt bakoversveis når jeg faktisk testet positivt - det var totalt uventet. Det er vel som de fleste sier - det skjer når man minst venter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå