AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #21 Del Skrevet 8. august 2024 Har ikke noe uvanlig med,men pulverkaffe og ekstra mobil er fast tilbehør. Anonymkode: 1670e...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #22 Del Skrevet 8. august 2024 Ingenting, og glad for det, liker ta ferien som den kommer. Utforske nye steder sånn de er❤️ Anonymkode: 98fd6...7bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #23 Del Skrevet 8. august 2024 Er egentlig ingenting som er uvanlig. Folk drasser med seg alt mulig, så når en har jobbet på flyplass en stund har en sett det meste. Er sjeldent det dukker opp noe en ikke har sett at andre har hatt med seg. Anonymkode: 01278...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #24 Del Skrevet 8. august 2024 Ullsokker og badedrakt, trådløs høytaler og ikke minst turbestikk. Jeg har ikke tenkt at noe av deg er rart, selv om det tas med ubrukt hjem igje. Det tar uansett lite plass i sekk/koffert. Anonymkode: 6243f...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #25 Del Skrevet 8. august 2024 Hundeposer. Jeg har ikke hund, men små poser med hank er det overraskende greit å ha i tilfelle rottefelle. Anonymkode: 2f7b7...53a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #26 Del Skrevet 8. august 2024 Liten elektrisk varmepute og eget dopapir. Har vi veranda el terrasse på hotellrommet har jeg ofte med en klut til å tørke av møbler, en liten duk, lykt, fyrstikker og telys. Litt engangsasjetter, bestikk og glass. Anonymkode: d316f...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #27 Del Skrevet 8. august 2024 Ullsokker og makrell i tomat. Ullsokker til å sove med, fordi jeg hater å være kald på føttene, og får ikke sove om jeg har gått på kalde gulv og fått kalde føtter. Makrell i tomat fordi jeg har sensitiv mage, spesielt på reise, og må ha noe proteinrik og magevennlig mat jeg kan spise på rommet enten til frokost eller kvelds 😄 Anonymkode: fccfd...2b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #28 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er egentlig ingenting som er uvanlig. Folk drasser med seg alt mulig, så når en har jobbet på flyplass en stund har en sett det meste. Er sjeldent det dukker opp noe en ikke har sett at andre har hatt med seg. Anonymkode: 01278...147 Har opp gjennom hatt med meg følgende, som alt har blitt kontrollert i sikkerhetskontrollen; en stor boks med dyre arvesmykker, en toalettmappe med mange sprøyter og medisinsk utstyr, 3 kg frosset elgkjøtt, en stor takke (stekepanne)... Og er imponert over at de aldri hever et øyebryn en gang. Da britisk mannlig sikkerhetskontrollør, ca 50, leverte tilbake mappa etter en kort titt så sa han til og med "good luck" (IVF medisiner, og han ba ikke om legeattest en gang) Anonymkode: ef2e2...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 8. august 2024 #29 Del Skrevet 8. august 2024 Jeg tror ikke trådløs høyttaler eller makrell i tomat er spesielt uvanlig, men hva med isolasjonsteip? Det blir riktignok første gang jeg tar det med fra Norge, men jeg ble nødt til å kjøpe en rull i Hellas sist for å sikre en plastflaske med tsikoudia. Det kan lett skje igjen, så nå tar jeg med meg resten av rullen når jeg reiser om noen uker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #30 Del Skrevet 8. august 2024 Jeg har flere ganger tatt med meg egen røykvarsler ... Anonymkode: 6b3de...b22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aristoteles Skrevet 8. august 2024 #31 Del Skrevet 8. august 2024 En rull med sterk sportstape. Den kan brukes til alt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 8. august 2024 #32 Del Skrevet 8. august 2024 Pleide ha med vekkerklokke før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #33 Del Skrevet 8. august 2024 Aristoteles skrev (3 minutter siden): En rull med sterk sportstape. Den kan brukes til alt! MacGyver? 🥰 Anonymkode: adf5e...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aristoteles Skrevet 8. august 2024 #34 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): MacGyver? 🥰 Anonymkode: adf5e...9b3 Hehe, nei. Men man kan tette korker/lokk, teipe over plaster på gnagsår så det holdes på plass og teipe over irriterende ting som lyser på rommet. Jeg har også teipet en sandal, og for noen dager siden kom spilen ut av yndlings- BH'en. Hva gjør man da? Teiper over hullet 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #35 Del Skrevet 8. august 2024 Aristoteles skrev (Akkurat nå): Hehe, nei. Men man kan tette korker/lokk, teipe over plaster på gnagsår så det holdes på plass og teipe over irriterende ting som lyser på rommet. Jeg har også teipet en sandal, og for noen dager siden kom spilen ut av yndlings- BH'en. Hva gjør man da? Teiper over hullet 🙂 Skal få meg en sånn rull også, er jo veldig lurt å ha! En spesiell du anbefaler? Anonymkode: adf5e...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aristoteles Skrevet 8. august 2024 #36 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skal få meg en sånn rull også, er jo veldig lurt å ha! En spesiell du anbefaler? Anonymkode: adf5e...9b3 Aldri fått med meg hva de heter. Tar den rett ut av esken. Men sier på apoteket at den må være sterk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #37 Del Skrevet 8. august 2024 20 minutter siden, svartkatt said: Pleide ha med vekkerklokke før. Det må jo være noe av det aller vanligste å ha med på tur. Nå til dags riktignok i mobilen, men før det ble vanlig med vekkerklokke på mobil var jo vekkerklokke et must. Ikke alle hoteller som har det, eller som kan stoles på når det gjelder vekking. Selv har jeg fortsatt med den lille reisevekkerklokken i tillegg til mobilen. Alt for fort gjort at man sveiper feil når mobilen ringer, eller at den ikke ringer. Synes i likhet med flere andre at det nevnes nesten bare vanlige ting. Puter ser jeg mange som går rundt med på flyplassen feks. Anonymkode: 7cfab...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvario Skrevet 8. august 2024 #38 Del Skrevet 8. august 2024 Antibac våtservietter. Har vært på alt for mange hotel hvor vi har observert at de bruker samme klut på do som på alle dørhåndtakene/flater. Tørker kjapt over håndtak, kraner, fjernkontroll, flater og nattbord når vi ankommer. Er for øvrig ikke en bakteriefreak ellers, men liker å kunne ha det renere på rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 8. august 2024 #39 Del Skrevet 8. august 2024 Vifte - usb lader. Kaffe, lypsyl, pinsett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #40 Del Skrevet 8. august 2024 Folk tolker visst tråden som "hva har du med på tur", og ikke som uvanlige ting å ta med på tur. Antibac og usb-lader, faktisk... Anonymkode: 7cfab...d44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå