AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #1 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg drasser altså med meg puten min når vi drar bort, også til syden😅 Jeg har bla prolapser i nakken, samt litt annet i både nakke, skuldre og rygg, og er derfor avhengig av puten min. De gangene jeg ikke har hatt med, blir natten og dagen etter ødelagt. Er det andre som har med seg puten sin på tur, eller har med noe annet som kanskje ikke er helt vanlig å ha med?😄 Anonymkode: 144a9...ba0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg er fullstendig avhengig av ørepropper (slike man former), sovemaske og varmepute til føttene som alltid er kalde sommer som vinter. Har jeg glemt noe av dette kan jeg bare glemme å få sove på ferie. Helst foretrekker jeg å ha favorittputa også, men den er ikke første prioritet om jeg må velge ved dårlig med plass i bagasjen. Syns egentlig det er skremmende at jeg har utviklet sånn avhengighet av disse spesielle tingene for å få sove. Lite rom for spontanitet. I ungdommen kunne jeg dra på tur i fjellet i 1-2 dager med kun matpakke og sovepose. Nesten uvirkelig å tenke på i dag 20 år senere😅 Anonymkode: 9aa40...a87 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #3 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg har også alltid med meg puta mi. Velger å sjekke inn bagasje bare for en natt borte bare for å ha med puta. Er feil skrudd sammen i nakken og får lett vondt, og ødelagt påfølgende dag slik som deg. Anonymkode: a1681...dde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #4 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg har også alltid med puta. Jeg må ha den som støtte under armen pga smerter og ødelagte ledd. (*dessuten koser jeg på putetrekket enda 🙈) Anonymkode: 07a4d...226 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #5 Del Skrevet 8. august 2024 Har alltid med meg tjukke raggsokker, selv om jeg skal til Karibien... Anonymkode: 2d0f9...f36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #6 Del Skrevet 8. august 2024 Oransje 3m ørepropper, må ha dem for å sove. Anonymkode: ace9d...502 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #7 Del Skrevet 8. august 2024 Jeg reiser mye i jobbsammenheng, da som regel kun med håndbagasje, men jeg har alltid med meg øreplugger. Jeg har spesialstøpte med filter til bruk på konserter. Disse har mye høyere komfort enn typen "sov-i-ro". Jeg har også med meg sovemaske, da jeg er 100% avhengig av mørkt rom for å få sove. På ferieturer både i varmen og i storby, har jeg jeg i tillegg alltid med meg kaffefilter, vinåpner, isbitposer og et lite førstehjelps sett. Dette ligger fast i kofferten. M50 Anonymkode: 08b5e...2f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #8 Del Skrevet 8. august 2024 Som regel pute. Men ikke egen, en tilsvarende en, som kan ligge ute, og så puttes rett i vask når jeg kommer hjem. Sover godt uansett, men orker ikke tanken på hvor mange som har ligget og siklet på puta mellom hver gang den vaskes. Reiser med en liten vannkoker da jeg ikke stoler på de som er på hotellrom. Alarm til døren. Har alltid litt medisiner, nesespray, paracett, hydrokortison, og antibiotika. En liten mappe med liten saks, pinsett og vinåpner. Ekstra mobiltelefon slik at jeg raskt kan sette opp en ny en om den blir stjålet/ødelagt (ødela telefon på reise i Asia en gang... og det gjorde resten av turen veldig krevende). Anonymkode: ef2e2...1c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #9 Del Skrevet 8. august 2024 Ingenting av dette er uvanlig. Anonymkode: 8da43...1f8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #10 Del Skrevet 8. august 2024 Lammeskinn, slikt som babyer bruker i barnevogna. Bruker ikke pute, men elsker å bruke et slikt under hodet istedenfor. Så det går vel både under merkelige ting og ha med på reise OG merkelige vaner. Anonymkode: d2bd7...e7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #11 Del Skrevet 8. august 2024 Et lite skjærebrett, en liten skarp kniv, kjøkkenvekt (om vi skal bo på steder der jeg kan bake) og litt av surdeigen min. De to første nesten alltid for å kunne skjære opp litt grønnsaker, frukt og ost, det andre varierer litt. Og som regel en bolle med lokk. Anonymkode: 9282b...493 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #12 Del Skrevet 8. august 2024 Ikke så rare ting kanskje, men har med mange forskjellig småting, som noen ganger blir brukt, noen ganger ikke. Liten saks, negleklippsett, poseklyper, lite skrujern, penn/blyant. Når vi reiser til Danmark har jeg alltid med Mills Majones, og Dolce Gusto kaffemaskinen 😊. Mannen klarer seg med 5 boksere, 2 t skjorter , 2 shortser, og tannbørsten 🤣. Men han blir alltid glad hvis han plutselig trenger noe, så har jeg pakket det med, han sier alltid, "alt du har i de veskene/ koffertene dine" 😃. Anonymkode: 5b7e6...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #13 Del Skrevet 8. august 2024 Søvnmaske og en ekstra pute. Det er vel det. Anonymkode: d1c71...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #14 Del Skrevet 8. august 2024 En pose friele kaffe og filter. Har alltid fått poengtert at det er rart og de andre ler, helt til kaffen suger og alle vil ha av meg. Anonymkode: adf5e...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #15 Del Skrevet 8. august 2024 Jeg har alltid med ullsokker, uansett destinasjon. Har en kompis som fyller en hel koffert med mat, han er det mest kresne mennesket jeg vet om, voksen mann. Min mann dør hvis han ikke har de rette øreproppene, så da er dette et must for han. Anonymkode: 65816...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 8. august 2024 #16 Del Skrevet 8. august 2024 Selskapsdressing Neida, tenkte bare på Buskeruddamene fra Charterfeber 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #17 Del Skrevet 8. august 2024 Stavmikser, pute, hodetlf og mye annet☺️I dont travel light😆 Anonymkode: a178e...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #18 Del Skrevet 8. august 2024 Soyasaus, proteinpulver, havrefiber, steviadråper med smak, pulverkaffe, ulike typer te for ulike behov, seitan på boks, ekstra puter for å kunne ligge som jeg trenger ifht muskel og skjelettsykdom og proteser. Tar også med meg termokopp, sitteunderlag og rumpetaske og liten sekk for å lett komme meg på tur. Sprittusj er også alltid med, samme med plastbokser og glidelåsposer til mat. Ellers som mange andre: medisiner, myggspray, osv, men det er jo mer normalt. Anonymkode: 07391...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 8. august 2024 #19 Del Skrevet 8. august 2024 Buff og trådløs høyttaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #20 Del Skrevet 8. august 2024 Kom på; litt pulverkaffe, salt, plastbestikk og spisepinner, min-flaske med olje. Reiser mye, blir lei av å gå ut og spise, så bestiller til rommet, eller kjøper noe enkelt på dagligvare. Anonymkode: ef2e2...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå