AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #21 Del Skrevet 9. august 2024 Jeg tenker tonefall og kroppspråk spiller inn her. Kan se for meg at dette sier i en køddete eller ironisk tone som en korreks på din overhjelpsomhet Anonymkode: 988c0...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #22 Del Skrevet 9. august 2024 Hva skjer med verden og dagens unge, egentlig? Er det ikke lov å si fra til hverandre mer? Når det er krenkende å si ti stille, ja da vet ikke jeg. Ikke rart dagens barn roper og skriker hele tiden og er uoppdragne som faen om ikke foreldrene skal få si i fra til dem. Alt er krenkende idag. Absolutt alt. Blir vel et anarki til slutt hvor alle gjør som de vil fordi ingen tør si i fra i frykt for å krenke. Anonymkode: ff9fb...41c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 9. august 2024 #23 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 1.09): Vi var på fisketur.Han hadde valgt en for stor krok til fiskestangen. Jeg sa at han burde valgt en mindre krok. Personen var i dårlig humør og sa ti stille.Når jeg nevnte det for han. Så lagde han et helvetet, skreik å kranglet høylytt. Han sier jeg dikter opp ting men jeg vet hva jeg hørte. Anonymkode: e809f...e2d Men da sa du jo faktisk noe som han responderte på? Uten tvil frekt/spesielt av ham å reagere så sterkt, men det var din kommentar som utløste det. Bit det i deg resten av oppholdet og husk å ikke dra på tur med ham flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #24 Del Skrevet 9. august 2024 Du overreagerer TS, hvis det virkelig er verdt å ofre et vennskap over at man får tiltale som man prater, i dette tilfellet at du kom med et "råd" som ikke ble vel tatt imot - så får du et stusselig liv etterhvert tror jeg. Ikke rart vedkommende ble irritert på deg når du attpåtil velger ta det opp igjen heller enn å la det forbigå, spiller det virkelig noen rolle? Og i så fall, hvorfor sa du ikke fra der og da "jeg liker ikke tonefallet ditt, det var et velmendende råd og nå svarer du på en ufin måte jeg ikke syns er greit" heller enn å la det utvikle seg? Anonymkode: 739e7...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #25 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 1.09): Vi var på fisketur.Han hadde valgt en for stor krok til fiskestangen. Jeg sa at han burde valgt en mindre krok. Personen var i dårlig humør og sa ti stille.Når jeg nevnte det for han. Så lagde han et helvetet, skreik å kranglet høylytt. Han sier jeg dikter opp ting men jeg vet hva jeg hørte. Anonymkode: e809f...e2d Klassisk gaslighting. Google det. Slike folk er det bare å kutte ut kontakten med. Anonymkode: da06e...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #26 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du overreagerer TS, hvis det virkelig er verdt å ofre et vennskap over at man får tiltale som man prater, i dette tilfellet at du kom med et "råd" som ikke ble vel tatt imot - så får du et stusselig liv etterhvert tror jeg. Ikke rart vedkommende ble irritert på deg når du attpåtil velger ta det opp igjen heller enn å la det forbigå, spiller det virkelig noen rolle? Og i så fall, hvorfor sa du ikke fra der og da "jeg liker ikke tonefallet ditt, det var et velmendende råd og nå svarer du på en ufin måte jeg ikke syns er greit" heller enn å la det utvikle seg? Anonymkode: 739e7...905 Det handler egentlig ikke om kommentaren i seg selv. Alle kan ha en dårlig dag, men en sier unnskyld. Å drive å lyve om hva en har sagt, legge skylden på andre, og få andre til å tvile på sin egen virkelighetsoppfatning derimot...Alt dette for å slippe å ta ansvar for hva en har sagt eller gjort, da er det ikke mye å samle på. Anonymkode: da06e...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå