AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #1 Del Skrevet 7. august 2024 Har mistet helt troen. Føles helt umulig å møte en selv om jeg er ei normalt pen dame. Er det noen som har tips for å holde motet oppe? Anonymkode: bed55...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 7. august 2024 #2 Del Skrevet 7. august 2024 Hvorfor har du mistet troen? Jeg mister ikke troen akkurat, men kan bli sliten og lei av å lete. Da tar jeg bare en pause. Det finnes mange milioner mennesker der ute, selvsagt finnes det noen for meg også. Tar bare litt tid og flaks for å finne han! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #3 Del Skrevet 7. august 2024 Anbefaler deg å være åpen for å date noen du ikke hadde forventet å date. Av og til lager vi oss et bilde av personen vi vil bli sammen med, noe som kan være begrensende. Expect the unexpected and enjoy the ride! Anonymkode: 3fbcd...b68 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 7. august 2024 #4 Del Skrevet 7. august 2024 Nå vet ikke jeg hvor lenge du har vært singel, men om det har vart en stund så er det så naturlig at du mister motet innimellom. Og jeg tror kanskje beste strategi er å møte deg selv på det, og de følelsene. Å hele tiden skulle tvinge seg selv til å bli den beste versjonen av seg selv, og være glad og lykkelig med singellivet selv om en lengter etter en partner, det er for de færreste umulig å få til. Det er naturlig at det er tungt innimellom. Det er en terapeut på Instagram som har skrevet en bok om blant annet det, yourdiagnonsense heter kontoen hans. Det finnes masse bra folk der ute, og jeg håper en av dem snart kommer din vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 7. august 2024 #5 Del Skrevet 7. august 2024 (endret) Tror aldri jeg har møtt en singel person som ønsker kjærlighet som ikke har følt seg oppgitt og håpløs innimellom. Ekte kjærlighet er ikke lett å finne. Det har aldri vært lett, til det plutselig er veldig enkelt, fordi man har funnet den rette. (Så et det ikke bestandig enkelt deretter heller. Kjærlighet er vanskelig å finne, krevende å beholde og grusom å miste. Men verdt det likevel merkelig nok.) Endret 7. august 2024 av Trolltunge 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #6 Del Skrevet 7. august 2024 Trek skrev (30 minutter siden): Hvorfor har du mistet troen? Jeg mister ikke troen akkurat, men kan bli sliten og lei av å lete. Da tar jeg bare en pause. Det finnes mange milioner mennesker der ute, selvsagt finnes det noen for meg også. Tar bare litt tid og flaks for å finne han! Fordi jeg synes det er vanskelig. Ikke så ofte jeg faller for noen, og så skal det jo klaffe. Godt å høre at du holder motet oppe 😀 Anonymkode: bed55...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #7 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Anbefaler deg å være åpen for å date noen du ikke hadde forventet å date. Av og til lager vi oss et bilde av personen vi vil bli sammen med, noe som kan være begrensende. Expect the unexpected and enjoy the ride! Anonymkode: 3fbcd...b68 Mener du å date en jeg ikke er tiltrukket av? Anonymkode: bed55...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 7. august 2024 #8 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg synes det er vanskelig. Ikke så ofte jeg faller for noen, og så skal det jo klaffe. Godt å høre at du holder motet oppe 😀 Anonymkode: bed55...41b Jeg synes også det er vanskelig da🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #9 Del Skrevet 7. august 2024 Rainstorm2.0 skrev (11 minutter siden): Nå vet ikke jeg hvor lenge du har vært singel, men om det har vart en stund så er det så naturlig at du mister motet innimellom. Og jeg tror kanskje beste strategi er å møte deg selv på det, og de følelsene. Å hele tiden skulle tvinge seg selv til å bli den beste versjonen av seg selv, og være glad og lykkelig med singellivet selv om en lengter etter en partner, det er for de færreste umulig å få til. Det er naturlig at det er tungt innimellom. Det er en terapeut på Instagram som har skrevet en bok om blant annet det, yourdiagnonsense heter kontoen hans. Det finnes masse bra folk der ute, og jeg håper en av dem snart kommer din vei. Tusen takk 😀 Anonymkode: bed55...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #10 Del Skrevet 7. august 2024 Trolltunge skrev (7 minutter siden): Tror aldri jeg har møtt en singel person som ønsker kjærlighet som ikke har følt seg oppgitt og håpløs innimellom. Ekte kjærlighet er ikke lett å finne. Det har aldri vært lett, til det plutselig er veldig enkelt, fordi man har funnet den rette. (Så et det ikke bestandig enkelt deretter heller. Kjærlighet er vanskelig å finne, krevende å beholde og grusom å miste. Men verdt det likevel merkelig nok.) Tusen takk 😀 Anonymkode: bed55...41b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #11 Del Skrevet 8. august 2024 For meg svinger dette med jevne mellomrom. Singel på 5 året, pappa til et lite barn. Er ikke det at jeg mister håpet akkurat, men heller går lei av fokusere på det. For meg blir løsningen uforpliktende og useriøse forhold mens jeg holder døren åpen for kjærligheten. Selv om man gjerne ikke liker å innrømme det, så har vi alle, i alle fall jeg et behov for bekreftelse. Om den ikke kommer i form av den kjærligheten jeg ønsker meg, så kommer den i alle fall i form av begjær. Og det er for meg veldig mye bedre enn ingenting, godt og hyggelig på så mange måter Anonymkode: c9ffa...095 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #12 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For meg svinger dette med jevne mellomrom. Singel på 5 året, pappa til et lite barn. Er ikke det at jeg mister håpet akkurat, men heller går lei av fokusere på det. For meg blir løsningen uforpliktende og useriøse forhold mens jeg holder døren åpen for kjærligheten. Selv om man gjerne ikke liker å innrømme det, så har vi alle, i alle fall jeg et behov for bekreftelse. Om den ikke kommer i form av den kjærligheten jeg ønsker meg, så kommer den i alle fall i form av begjær. Og det er for meg veldig mye bedre enn ingenting, godt og hyggelig på så mange måter Anonymkode: c9ffa...095 Og jo flere damer du puler uforpliktende, desto mindre sjanse har du for at ei seriøs dame vil være interessert i et forhold med deg. Anonymkode: 3abb5...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #13 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og jo flere damer du puler uforpliktende, desto mindre sjanse har du for at ei seriøs dame vil være interessert i et forhold med deg. Anonymkode: 3abb5...621 Det går helt fint. Hvorfor skulle jeg ta hensyn til alle damene som dømmer meg for det livet jeg lever, og har et annet verdisyn enn meg? Dette er jo ikke damer jeg vil være i et seriøst forhold med, eller? Jeg forstår ikke logikken i kommentaren din. Jeg vil jo ikke ha et forhold bare for å ha et forhold. Vi må jo passe godt sammen Anonymkode: c9ffa...095 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå