AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #841 Del Skrevet 30. desember 2024 Sannhetsøkende skrev (9 minutter siden): Hva snakker du om her egentlig? Alt er ren bullshit! Hvor skjer dette? I hodet til bitre menn? I alle fall ikke hos deg. Men du er ikke alene. Bitter? Hvorfor det? Dette er en tråd om hvorfor men drar utenlands for å finne seg en kvinne. Og enda en gyllen mulighet for dere å rakke ned på den norske mannen. Ikke noe nytt det Anonymkode: 7a1e4...3b2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 30. desember 2024 #842 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om dere en gang klarte å innse at mannen ikke alltid er skylden i alt som er galt her i verden. Det er ikke alltid mannens feil når en kvinne oppfører seg som dritt. 1. Jeg har et arr i ansiktet fra en kvinne som klorte meg fordi jeg tok tilbake drinken min som hun hadde tatt. 2. Jeg ble slått i ansiktet av en dame som overhørte en liten del av det jeg hadde sagt. Hun likte tydeligvis ikke det hun hørte, men hun fikk tydeligvis ikke med seg konteksten. Jeg hadde nettopp gjort det slutt med en dame og var ganske nedfor den kvelden. Gutta prøvde å muntre meg opp, og det gikk helt til denne damen plantet flatneven i ansiktet mitt. 3. En dame jeg var sammen med kløyv meg hver gang hun ble sint på meg. Og hun ble sint hver gang jeg gjorde noe feil. 4. Jeg ble lugget av en dame som kom bakfra. Hun tok meg for å være en annen. Ikke noe unnskyld, men heller en lang lekse om hvorfor jeg burde forstå at hun lugget meg. Dette er mine historier hva gjelder fysiske utagerende kvinner. Psykisk utagerende har jeg veldig mange av. Og blant venner og kjente finnes det utallige historier. Men hvem bryr seg? En kvinne vil aldri tro at en annen kvinne oppfører seg som dritt uten at mannen fortjener det. Det er veldig merkelig å både lese og høre om kvinner som snakker om respekt, for er det noe som går igjen og igjen så er det setningen om at man må gjøre seg fortjent til en kvinnes respekt. Når utgangspunktet selvsagt burde være å respektere hverandre fra første stund. Anonymkode: 7a1e4...3b2 Skikkelig dårlige opplevelser, men likevel antagelig få opplevelser i forhold til hva vi kvinner opplever fra menn, og likevel ikke trekker konklusjonen om at dere alle som en er forkastelig dritt. Jeg personlig kan høyne dine opplevelser med mer enn dobbelt så mange med høyere alvorlighetsgrad. Klarer vi ikke skille individer og kjønn ville ingen av oss være i stand til å ha bra forhold til det motsatte kjønn. Vi kvinner måtte isåfall ha hatet menn, stort sett alle som en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #843 Del Skrevet 30. desember 2024 Trolltunge skrev (12 minutter siden): Skikkelig dårlige opplevelser, men likevel antagelig få opplevelser i forhold til hva vi kvinner opplever fra menn, og likevel ikke trekker konklusjonen om at dere alle som en er forkastelig dritt. Jeg personlig kan høyne dine opplevelser med mer enn dobbelt så mange med høyere alvorlighetsgrad. Klarer vi ikke skille individer og kjønn ville ingen av oss være i stand til å ha bra forhold til det motsatte kjønn. Vi kvinner måtte isåfall ha hatet menn, stort sett alle som en. Hvor har du vært? Har du sett alle disse trådene her inne? Og du beskylder meg for å sette alle kvinner i en bås? Nå svarte jeg deg på noen konklusjoner du hadde laget deg selv som var feilaktige. Men det er heller ikke overraskende at du kom til slike konklusjoner, fordi du deler tankesettet som de fleste kvinner har. Som er at mannen er den slemme og kvinnen den gode. Slik er det jo selvsagt ikke. Jeg kjenner veldig mange damer, og jeg har datet mange damer. Unntakene er dem som ikke ligger i skyttergravene, full av selvrettferdighet og ikke evner å se andre enn seg selv Anonymkode: 7a1e4...3b2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 30. desember 2024 #844 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvor har du vært? Har du sett alle disse trådene her inne? Og du beskylder meg for å sette alle kvinner i en bås? Nå svarte jeg deg på noen konklusjoner du hadde laget deg selv som var feilaktige. Men det er heller ikke overraskende at du kom til slike konklusjoner, fordi du deler tankesettet som de fleste kvinner har. Som er at mannen er den slemme og kvinnen den gode. Slik er det jo selvsagt ikke. Jeg kjenner veldig mange damer, og jeg har datet mange damer. Unntakene er dem som ikke ligger i skyttergravene, full av selvrettferdighet og ikke evner å se andre enn seg selv Anonymkode: 7a1e4...3b2 De fleste kvinner og menn fungerer godt sammen. Det er realiteten. Dette har også vært realiteten i mitt liv, selv om jeg (Som de fleste. Alle?) har truffet på dårlige individer. Nei jeg tenker ikke at menn er slemme og kvinner gode. Jeg tenker at individer er slemme/dumme eller gode/bra nok, og det er hva jeg konkluderte med. Begge kjønn ville være forkastelige mennesker dersom vi alle skulle dømme det andre kjønnet etter våre verste opplevelser med INDIVIDER av det motsatte kjønn. Jeg synes heller ikke det er noe rart at kvinner opplever mest negativt fra menn og menn mest negativt fra kvinner, iallefall angående de tingene som virkelig setter seg i hjerte, sjel og kropp, med mindre man er homofil. Da er det nok fort eget kjønn man opplever de mest såre ting fra. Nei jeg dømmer ikke menn ut fra hva mannlige individer har gjort meg, og synes det er fullstendig urimelig av deg å dømme kvinner ut fra hva noen individer har gjort deg. Synes du det er greit å bære delskyld for overgrep andre menn utfører? Samfunnet kan ikke fungere om vi alle skulle begynne å dømme hele det motsatte kjønn ut fra hva individer av motsatte kjønn har gjort deg. Jeg er blitt voldtatt av menn, men må likevel gå ut fra at menn flest ikke voldtar. Ellers ville jo mitt verdensbilde bli helt fucket opp, og jeg ville gå glipp av samtlige gode relasjoner til menn som jeg har hatt og har. Jeg hater skyttergravskriger mellom kvinner og menn. Jeg synes de er totalt meningsløse, og forferdelig destruktive. Likevel klarte du å vende det jeg skrev til at jeg anser menn som de slemme og kvinner som gode. Det er feil. Jeg synes drittfolk er drittfolk, og prøver å styre unna drittfolk. Hvilket kjønn drittfolk har er uvesentlig for meg. Greie folk behandler jeg derimot som greie folk, menn som kvinner. Jeg dømmer IKKE menn som gruppe i forhold til hva enkelte individer av menn har gjort meg. De fleste kvinner har opplevd dritt fra mannlige individer, så jeg er ikke unik angående at jeg ikke kan dømme menn ut fra slikt. Det ville ødelagt MITT liv å gjøre det, og det innså jeg tidlig i livet. Endret 30. desember 2024 av Trolltunge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 30. desember 2024 #845 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I alle fall ikke hos deg. Men du er ikke alene. Bitter? Hvorfor det? Dette er en tråd om hvorfor men drar utenlands for å finne seg en kvinne. Og enda en gyllen mulighet for dere å rakke ned på den norske mannen. Ikke noe nytt det Anonymkode: 7a1e4...3b2 Fordi menn skal angripe kvinner sin alder, etnisitet, sier hun sin mening er hun feminist. Altså, jeg vet om mange menn som er sammen med kvinner på sin egen alder og noen med eldre. Det er kun bitre menn som forlanger at dama skal være 21 mens han selv er 38 og har rast fra seg selv. For gudene vite, kvinner skal helst ha levd et jomfruelig liv og bare vente på sin mye eldre gubbe skal komme å ta henne med storm. Sånn snakker dere. I den virkelige verden er det ikke sånn. Bra menn tenker ikke sånn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 30. desember 2024 #846 Del Skrevet 30. desember 2024 Adriana1987 skrev (11 timer siden): Ingen markedsfører disse kvinnene på noen måte heller. Kanskje noen foreldre sier til jentene sine at de må finne en rik mann og da sier de ja til en europeer også. Det er kvinnene som gjør seg tilgjengelig. Akkurat som de gjør seg tilgjengelige her i Norge. Ved å trykke like på en datingapp, ved å si ja på nettdating, ved å smile til mannen på en bar eller å gå og snakke med mannen direkte. Det store overskuddet kvinner i sotrbyene, særlig Oslo, har den effekten på norske kvinner at de nesten må ta tak for å finne en mann. De må gjøre seg tilgjengelig. Jeg ser ingen forskjell på ei Filipinsl jente og ei norsk ei her. Det er mye bedre kjønnsbalanse både i Thailand og Filipinene enn i Norge. Nå overdriver du VELDIG. Ifølge SSB er det ca 106000 kvinner og 100000 menn i alderen 19-34 i Oslo. Det er ikke et "stort overskudd". Og, er det kvinneflertall i noen andre byer, egentlig? Ser du kommune for kommune, ser det ikke sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #847 Del Skrevet 30. desember 2024 knooters skrev (4 minutter siden): Nå overdriver du VELDIG. Ifølge SSB er det ca 106000 kvinner og 100000 menn i alderen 19-34 i Oslo. Det er ikke et "stort overskudd". Og, er det kvinneflertall i noen andre byer, egentlig? Ser du kommune for kommune, ser det ikke sånn ut. Ja det er ikke stort å mange av dem har kanskje kjærester fra andre byer. Anonymkode: f59bc...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 30. desember 2024 #848 Del Skrevet 30. desember 2024 Forøvrig er det bra for samfunnet at kvinner tar utdanning, hypergami eller ei. Hvis vi faktisk tror på dette med hypergami som et "biologisk" fenomen, gir jo det insentiver for menn til å bli mer kompetente og kunnskapsrike - hvilket samfunnet nyter godt av. Så er det jo opp til dem om de vil delta i det spillet, eller ikke, men løsningen på "bortvalgte menn" sine datingissues ligger i alle fall på sikt ikke i å utdanne færre kvinner for å gjøre det lettere for menn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana1987 Skrevet 30. desember 2024 #849 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) knooters skrev (22 minutter siden): Nå overdriver du VELDIG. Ifølge SSB er det ca 106000 kvinner og 100000 menn i alderen 19-34 i Oslo. Det er ikke et "stort overskudd". Og, er det kvinneflertall i noen andre byer, egentlig? Ser du kommune for kommune, ser det ikke sånn ut. Statistikken har vel endret seg litt med tanke på liberaliseringen av arbeidsinnvandring fra den tredje verden under høyre regjeringen og økt aksept av flyktninger. Begge gruppene består stort sett bare av menn. Da blir det jo likere antall kvinner og menn etterhvert som tiden går i Oslo og andre storbyer. Om en bare ser på nordmenn, så er det enormt mange flere kvinner enn menn i storbyene. knooters skrev (12 minutter siden): Forøvrig er det bra for samfunnet at kvinner tar utdanning, hypergami eller ei. Hvis vi faktisk tror på dette med hypergami som et "biologisk" fenomen, gir jo det insentiver for menn til å bli mer kompetente og kunnskapsrike - hvilket samfunnet nyter godt av. Så er det jo opp til dem om de vil delta i det spillet, eller ikke, men løsningen på "bortvalgte menn" sine datingissues ligger i alle fall på sikt ikke i å utdanne færre kvinner for å gjøre det lettere for menn. Det er ikke i seg selv noe galt med at kvinner tar høyere utdanning. Det blir derimot et stort problem, særlig for mennene som blir igjen, at et høyere antall kvinner enn menn forsvinner fra byer og bygder langt fra studiestedene. Det reduserer fruktbarheten i befolkningen. At kvinner tar vanskelige utdanninger som fører dem til tunge jobber gjør også at de får mindre tid til å få mange barn. At flere kvinner enn menn tar høyere utdanning er en villet politikk fra lederne våre. De ser konsekvensene og de liker dem. Årsken til at det er slik er at kvinner utvikler seg biologisk raskere enn gutter, noe som gir dem et konkurransefortrinn. Om en heller måler evner gjennom inntakstester vil disse forskjellene jevne seg ut. Endret 30. desember 2024 av Adriana1987 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #850 Del Skrevet 30. desember 2024 Adriana1987 skrev (2 minutter siden): Statistikken har vel endret seg litt med tanke på liberaliseringen av arbeidsinnvandring fra den tredje verden under høyre regjeringen og økt aksept av flyktninger. Begge gruppene består stort sett bare av menn. Da blir det jo likere antall kvinner og menn etterhvert som tiden går i Oslo og andre storbyer. Om en bare ser på nordmenn, så er det enormt mange flere kvinner enn menn i storbyene. Det er ikke i seg selv noe galt med at kvinner tar høyere utdanning. Det blir derimot et stort problem, særlig for mennene som blir igjen, at et høyere antall kvinner enn menn forsvinner fra byer og bygder langt fra studiestedene. Det reduserer fruktbarheten i befolkningen. At kvinner tar vanskelige utdanninger som fører dem til tunge jobber gjør også at de får mindre tid til å få mange barn. At flere kvinner enn menn tar høyere utdanning er en villet politikk fra lederne våre. De ser konsekvensene og de liker dem. Årsken til at det er slik er at kvinner utvikler seg biologisk raskere enn gutter, noe som gir dem et konkurransefortrinn. Om en heller måler evner gjennom inntakstester vil disse forskjellene jevne seg ut. Noen får barn under studiene også. De som dropper alt for studier tenker jeg ikke er av dem som er klare da til å få en skokk uansett. Alle er ikke der. Men så vil ikke jeg ha barn og har ikke studert en gang.(Mental helse da jeg bodde i en by med tilgjengelige studier forbi sykepleien, ikke dumhet)(Ønsker ikke å bli sykepleier) Anonymkode: f59bc...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 31. desember 2024 #851 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) Adriana1987 skrev (1 time siden): Statistikken har vel endret seg litt med tanke på liberaliseringen av arbeidsinnvandring fra den tredje verden under høyre regjeringen og økt aksept av flyktninger. Begge gruppene består stort sett bare av menn. Da blir det jo likere antall kvinner og menn etterhvert som tiden går i Oslo og andre storbyer. Om en bare ser på nordmenn, så er det enormt mange flere kvinner enn menn i storbyene. Det er ikke i seg selv noe galt med at kvinner tar høyere utdanning. Det blir derimot et stort problem, særlig for mennene som blir igjen, at et høyere antall kvinner enn menn forsvinner fra byer og bygder langt fra studiestedene. Det reduserer fruktbarheten i befolkningen. At kvinner tar vanskelige utdanninger som fører dem til tunge jobber gjør også at de får mindre tid til å få mange barn. At flere kvinner enn menn tar høyere utdanning er en villet politikk fra lederne våre. De ser konsekvensene og de liker dem. Årsken til at det er slik er at kvinner utvikler seg biologisk raskere enn gutter, noe som gir dem et konkurransefortrinn. Om en heller måler evner gjennom inntakstester vil disse forskjellene jevne seg ut. Du har SSB der, og kan søke opp hva du vil. Det er uansett ikke relevant hvor folk er fra, og spekulasjonene dine kan vi ta med noen klyper salt. Det er ingen grunn til å tro at kjønnsfordelingen i tabellen jeg henviste til viser noe annet enn realiteten. Jeg har ikke inntrykk av at politikerne har noen sterk mening om hvilket kjønn som er mest representert, men det er selvsagt villet at man ønsker gi kvinner de samme mulighetene som menn har hatt, og det har de jo klart. Forkunnskaper som inntakskriterier er generelt bra for institusjonen og samfunnet, siden det gir insentiver til at elever i skolen faktisk tilegner seg kunnskap. Det er ellers ikke riktig at kognitiv modenhet er forskjellig i den alderen. Jenter ligger i gjennomsnitt litt foran gutter i gjennomsnitt når de er veldig små, men dette jevnes ut før VGS-alder. Det er virkelig ikke et problem om vi forventer at gutta er like hardtarbeidende som jentene på veien mot vitnemålet sitt og høyere utdanning,. Kjønnsstatistikken er forøvrig her - og i aldersgruppen jeg så på (19-34 år), er det sjeldent særlig mer enn 10% forskjell i kjønnsfordeling - så dette med 100 vs 120 menn som en normal er ikke reelt. https://www.ssb.no/statbank/table/07459/ Endret 31. desember 2024 av knooters 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #852 Del Skrevet 31. desember 2024 knooters skrev (1 time siden): Nå overdriver du VELDIG. Ifølge SSB er det ca 106000 kvinner og 100000 menn i alderen 19-34 i Oslo. Det er ikke et "stort overskudd". Og, er det kvinneflertall i noen andre byer, egentlig? Ser du kommune for kommune, ser det ikke sånn ut. Juster alderen til mellom 20-64, så blir svaret veldig annerledes(Ca 70000). Verst i aldersegmentet 30-50. For mange menn som kjemper om de kvinnene som enda er seksuelt aktive. Menn stoppet ikke med det like tidlig som kvinner, så antallet blir enda skjevere om man regner kvinner under 50 fordelt på alle aldersgrupper av menn). Vi trenger mange flere kvinner fra utlandet for at samfunnet skal gå rundt. Anonymkode: bc91b...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana1987 Skrevet 31. desember 2024 #853 Del Skrevet 31. desember 2024 knooters skrev (2 minutter siden): Du har SSB der, og kan søke opp hva du vil. Det er uansett ikke relevant hvor folk er fra, og spekulasjonene dine kan vi ta med noen klyper salt. Det er ingen grunn til å tro at kjønnsfordelingen i tabellen jeg henviste til viser noe annet enn realiteten. Jeg har ikke inntrykk av at politikerne har noen sterk mening om hvilket kjønn som er mest representert, men det er selvsagt villet at man ønsker gi kvinner de samme mulighetene som menn har hatt, og det har de jo klart. Forkunnskaper som inntakskriterier er generelt bra for institusjonen og samfunnet, siden det gir insentiver til at elever i skolen faktisk tilegner seg kunnskap. Det er ellers ikke riktig at kognitiv modenhet er forskjellig i den alderen. Jenter ligger i gjennomsnitt litt foran gutter i gjennomsnitt når de er veldig små, men dette jevnes ut før VGS-alder. Det er virkelig ikke et problem om vi forventer at gutta er like hardtarbeidende som jentene på veien mot vitnemålet sitt og høyere utdanning,. Selvsagt har det noe å si hvor folk er fra. Fordi de fleste har preferanser basert på etnisitet og kultur. Om vi kun ser på nordmenn eller europeere generelt er det nok 20 000 flere kvinner enn menn i Oslo. Klart noen har vel lyst å bli i lag med Abdul, men de fleste har lyst på en med lik kultur som seg selv. Andre og tredje avsnitt er bare babbel. At jenter utvikler seg biologisk tidligere enn gutter er en av årsakene til at de får bedre karakterer. Så har du det at lærere dessverre gir jenter bedre karakterer fordi de blir oppfattet som snillere og mer føyelige. Søtere for læreren. Vi vet at lederne våre ønsker at flere kvinner enn menn tar høyere utdanning og legger til rette for det. Vi ser dette gjennom politikken de fører og det de ikke gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 31. desember 2024 #854 Del Skrevet 31. desember 2024 Adriana1987 skrev (6 minutter siden): Selvsagt har det noe å si hvor folk er fra. Fordi de fleste har preferanser basert på etnisitet og kultur. Om vi kun ser på nordmenn eller europeere generelt er det nok 20 000 flere kvinner enn menn i Oslo. Klart noen har vel lyst å bli i lag med Abdul, men de fleste har lyst på en med lik kultur som seg selv. Andre og tredje avsnitt er bare babbel. At jenter utvikler seg biologisk tidligere enn gutter er en av årsakene til at de får bedre karakterer. Så har du det at lærere dessverre gir jenter bedre karakterer fordi de blir oppfattet som snillere og mer føyelige. Søtere for læreren. Vi vet at lederne våre ønsker at flere kvinner enn menn tar høyere utdanning og legger til rette for det. Vi ser dette gjennom politikken de fører og det de ikke gjør. Du bare spekulerer, og har ingen grunn til å anta at politikerne har en preferanse rundt hvem som tar høyere utdanning. Du har SSB, og disse antagelsene dine er ikke reelle. Du kan sakse fra noen tabeller om du vil, fremfor å bare ta tall ut av løse luften. Jeg har ellers til gode å se hvor mye påstandene dine om biologiske forskjeller faktisk påvirker karakterer. Igjen, det er søkt. Spesielt når vi vet at den kognitive utviklingen er jevnbyrdig i årene karakterene på VGS settes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana1987 Skrevet 31. desember 2024 #855 Del Skrevet 31. desember 2024 knooters skrev (5 minutter siden): Du bare spekulerer, og har ingen grunn til å anta at politikerne har en preferanse rundt hvem som tar høyere utdanning. Du har SSB, og disse antagelsene dine er ikke reelle. Du kan sakse fra noen tabeller om du vil, fremfor å bare ta tall ut av løse luften. Jeg har ellers til gode å se hvor mye påstandene dine om biologiske forskjeller faktisk påvirker karakterer. Igjen, det er søkt. Spesielt når vi vet at den kognitive utviklingen er jevnbyrdig i årene karakterene på VGS settes. Det er ikke spekulasjon. De viser meningene sine med det de gjør. De har ikke gjort noe for å endre kjønnsfordelingen innen høyere utdanning. Mens de innfører tvang i alle andre sammenhenger. Nå nylig innførte de kjønnskvoter i styrene til medium og store selskap. Fordi de ønsket flere kvinner inn. Her ser du deres enorme umoral. Deres tyrrani og ondskap. Selv ikke solkongen av frankrike var så ille som lederne våre. Amerikanerne gjorde opprør for 2% skatt på te. Vi er patetiske. Det er ingen tvil om at det er mye mer enn 6000 flere norske kvinner i Oslo enn norske menn. Jeg antar som skrevet 20 000. Klart dette har konsekvenser. Noen blir nok i lag med Mohammed og vil kle seg i hijab. Andre er ikke interessert i det. Men lederne våre er glad i dette, fordi de tror det mikser befolkningen etnisk. Jeg tror det er en del av årsaken til at de ikke vil gjøre noe med disse kjønnsforskjellene. Vi vet at biologisk utvikling har en påvirkning. Fordi vi ser at desmber barn gjør det vesentlig dårligere utdanningsmessig og karaktermessig enn januarbarn. Januarbarn har en fordel hele livene sine. Desemberbarn har en ulempe. Dette gir ringvirkninger. Hvordan er det søkt. Unnskyld meg. Dette bør si seg selv for enhver som tenker over det. Om ikke viljen er det reelle problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #856 Del Skrevet 31. desember 2024 Adriana1987 skrev (13 minutter siden): Det er ikke spekulasjon. De viser meningene sine med det de gjør. De har ikke gjort noe for å endre kjønnsfordelingen innen høyere utdanning. Mens de innfører tvang i alle andre sammenhenger. Nå nylig innførte de kjønnskvoter i styrene til medium og store selskap. Fordi de ønsket flere kvinner inn. Her ser du deres enorme umoral. Deres tyrrani og ondskap. Selv ikke solkongen av frankrike var så ille som lederne våre. Amerikanerne gjorde opprør for 2% skatt på te. Vi er patetiske. Det er ingen tvil om at det er mye mer enn 6000 flere norske kvinner i Oslo enn norske menn. Jeg antar som skrevet 20 000. Klart dette har konsekvenser. Noen blir nok i lag med Mohammed og vil kle seg i hijab. Andre er ikke interessert i det. Men lederne våre er glad i dette, fordi de tror det mikser befolkningen etnisk. Jeg tror det er en del av årsaken til at de ikke vil gjøre noe med disse kjønnsforskjellene. Vi vet at biologisk utvikling har en påvirkning. Fordi vi ser at desmber barn gjør det vesentlig dårligere utdanningsmessig og karaktermessig enn januarbarn. Januarbarn har en fordel hele livene sine. Desemberbarn har en ulempe. Dette gir ringvirkninger. Hvordan er det søkt. Unnskyld meg. Dette bør si seg selv for enhver som tenker over det. Om ikke viljen er det reelle problemet. Men i selskap så er det en kultur av å velge menn enda, kan være derfor. Når det kommer til lege og psykolog er det så mange overgrepssaker at jeg er litt glad vi har flere damer der nå. Jeg ser ikke menn prøve å komme seg inn i sykepleier yrket og speilet ikke inn i barnehage yrket. Rart at det bare er trist at det er kvinner noen steder hvor det er en kraftig lønn å hente... 🤔 Kvinner overøser ikke mannsdominerte yrker som trøkkfører heller. Vi må bare innse at høytstående velstående yrker er det mye jag om, mange har lyst på det livet, kvinne eller mann. Det handler ikke om kjønn men livstil, prestisje, lønn, drømmer. Anonymkode: f59bc...484 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #857 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg kjente en mann som fikk kone fra Sør-Amerika. I begynnelsen lagde hun mat og var veldig tradisjonell. Etter en stund møtte hun andre kvinner som hadde bodd her lengre. Da stoppet hun å lage mat og begynte og vanke på kjøpesenteret/kafe med venninnene sine. I dag sitter hun på røva og gjør ingen ting. Og han, han jobber og forsørger. Anonymkode: 05c4c...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #858 Del Skrevet 31. desember 2024 knooters skrev (4 timer siden): Forøvrig er det bra for samfunnet at kvinner tar utdanning, hypergami eller ei. Hvis vi faktisk tror på dette med hypergami som et "biologisk" fenomen, gir jo det insentiver for menn til å bli mer kompetente og kunnskapsrike - hvilket samfunnet nyter godt av. Så er det jo opp til dem om de vil delta i det spillet, eller ikke, men løsningen på "bortvalgte menn" sine datingissues ligger i alle fall på sikt ikke i å utdanne færre kvinner for å gjøre det lettere for menn. Hypergamiet eksistere til alle tider i alle samfunn. Ikke noe å sette spørsmålstegn ved. Finnes MASSE forskning om hva kvinner tiltrekkes av. Men la oss leke med tanken om at menn "skjerper" seg. At det plutselig skulle bli 90% menn på psykologi studiet, 75% på legestudenter, 65% på høyere utdanning at langt flere kvinner falt ut av skoleverket. Altså slik situasjonen er for kvinner i dag. Ville myndighetene godtatt det?? Det ville være en uønsket utvikling og de hadde satt igang tiltak. Jentesatsinger, prioritert jenter, kvoter jenter, satt øvre grense for gutter. Jobbet iherdig for at kvinner igjen skulle dominere, som igjen VIL føre til en mangel på menn med høy nok status. I praksis fører politiske prioriteringer til at det norske samfunnet produserer menn som kvinner ikke vil ha pga. Status. Det er innvandringspolitikk som tar inn 90% menn som flyktninger og asylsøkere som skaper en ytterligere skjev kjønnsbalanse. Det er politikken som skaper utfordringene på partnermarkedet. Anonymkode: 85861...8a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #859 Del Skrevet 31. desember 2024 Sannhetsøkende skrev (10 timer siden): Fordi menn skal angripe kvinner sin alder, etnisitet, sier hun sin mening er hun feminist. Altså, jeg vet om mange menn som er sammen med kvinner på sin egen alder og noen med eldre. Det er kun bitre menn som forlanger at dama skal være 21 mens han selv er 38 og har rast fra seg selv. For gudene vite, kvinner skal helst ha levd et jomfruelig liv og bare vente på sin mye eldre gubbe skal komme å ta henne med storm. Sånn snakker dere. I den virkelige verden er det ikke sånn. Bra menn tenker ikke sånn. Nei, det er bitre kvinner som ikke aksepterer at yngre kvinner finner seg eldre menn. Du snur helt om på det. Jeg kjenner også menn med eldre kone, menn med jevnaldrende, og menn med yngre. Aldri hører jeg noen reagere på andre enn de mennene som har yngre kjærester. Og det er kvinner som reagerer. De reagerer på en veldig stygg måte, lik som flere gjør i denne tråden. Slike reaksjoner får en motreaksjon som ikke er noe bedre. Dette blir bare enda et eksempel på en kvinne som forventer å kunne lire av seg hva hun måtte ønske til en mann, og bli krenket over å få det samme i retur. om du skal snakke dritt om menn som finner en yngre dame, dritt om menn som drar til utlandet… vel, da vil du naturligvis oppleve å få dritt tilbake. Det du gir er det du får. Bli heller et hyggeligere menneske, så skal du se at folk er hyggelig mot også deg. Aksepter andre som tar andre valg enn deg, så skal du se at du får mer aksept for de valg du selv tar Anonymkode: 7a1e4...3b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #860 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei, det er bitre kvinner som ikke aksepterer at yngre kvinner finner seg eldre menn. Du snur helt om på det. Jeg kjenner også menn med eldre kone, menn med jevnaldrende, og menn med yngre. Aldri hører jeg noen reagere på andre enn de mennene som har yngre kjærester. Og det er kvinner som reagerer. De reagerer på en veldig stygg måte, lik som flere gjør i denne tråden. Slike reaksjoner får en motreaksjon som ikke er noe bedre. Dette blir bare enda et eksempel på en kvinne som forventer å kunne lire av seg hva hun måtte ønske til en mann, og bli krenket over å få det samme i retur. om du skal snakke dritt om menn som finner en yngre dame, dritt om menn som drar til utlandet… vel, da vil du naturligvis oppleve å få dritt tilbake. Det du gir er det du får. Bli heller et hyggeligere menneske, så skal du se at folk er hyggelig mot også deg. Aksepter andre som tar andre valg enn deg, så skal du se at du får mer aksept for de valg du selv tar Anonymkode: 7a1e4...3b2 Problemet er ikke bare aldersforskjellen, men det ujevne forholdet. Been there, done that. Anonymkode: 13879...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå