AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #741 Del Skrevet 27. november 2024 Sannhetsøkende skrev (På 26.11.2024 den 20.47): Norske kvinner er ikke mer kravstore enn norske menn. Dessuten så er det mange utenlandske kvinner som skiller seg når de har fått stablet livet sitt i et annet land. Utenlandske kvinner er ikke alltid mer snille og mindre kravstore enn norske damer. Virkelig ikke? Menn flest virker fornøyd så lenge de har "noen". Er hun litt pen så er han veldig fornøyd. Er selv kvinne og vil si at jeg og mine venninner har langt større krav til en partner. Og det handler ikke om status, slik den marginaliserte mannen virker å tro. Det handler mer om å finne noen som man virkelig kan utvikle et dypere forhold med. Når mange menn (i alle fall etter en viss alder) er fornøyd med sofahelg og fotball på tv, da er det bedre å være alene. Anonymkode: f8944...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #742 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Virkelig ikke? Menn flest virker fornøyd så lenge de har "noen". Er hun litt pen så er han veldig fornøyd. Er selv kvinne og vil si at jeg og mine venninner har langt større krav til en partner. Og det handler ikke om status, slik den marginaliserte mannen virker å tro. Det handler mer om å finne noen som man virkelig kan utvikle et dypere forhold med. Når mange menn (i alle fall etter en viss alder) er fornøyd med sofahelg og fotball på tv, da er det bedre å være alene. Anonymkode: f8944...838 Nettopp. Pen. Gjerne ung også. Hva med oss som ikke er pene? Jo, vi er usynlige. Anonymkode: 13879...ebb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #743 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Virkelig ikke? Menn flest virker fornøyd så lenge de har "noen". Er hun litt pen så er han veldig fornøyd. Er selv kvinne og vil si at jeg og mine venninner har langt større krav til en partner. Og det handler ikke om status, slik den marginaliserte mannen virker å tro. Det handler mer om å finne noen som man virkelig kan utvikle et dypere forhold med. Når mange menn (i alle fall etter en viss alder) er fornøyd med sofahelg og fotball på tv, da er det bedre å være alene. Anonymkode: f8944...838 Har også en kompis som klagde i flere år at norske damer var storforlangende og kravstore. Bare fordi kjæresten hans, som var gravid med hans barn, ønsket å gifte seg. Han mente hun var en drama queen. Så hentet han seg ei fra Thailand, og måtte selvfølgelig gifte seg for at hun skulle bli i Norge. Hvorfor kunne han ikke gifte seg med sin norske kjæreste og moren til hans barn? Anonymkode: 13879...ebb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #744 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Har også en kompis som klagde i flere år at norske damer var storforlangende og kravstore. Bare fordi kjæresten hans, som var gravid med hans barn, ønsket å gifte seg. Han mente hun var en drama queen. Så hentet han seg ei fra Thailand, og måtte selvfølgelig gifte seg for at hun skulle bli i Norge. Hvorfor kunne han ikke gifte seg med sin norske kjæreste og moren til hans barn? Anonymkode: 13879...ebb Den er trist. Men alt i alt, så slapp hun fri fra en dårlig partner som ikke elsket henne. Anonymkode: f59bc...484 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #745 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den er trist. Men alt i alt, så slapp hun fri fra en dårlig partner som ikke elsket henne. Anonymkode: f59bc...484 Han ble også forbanna da hun fant en annen mann mens hun var gravid, og giftet seg med ham etter at barnet ble født. Hun hadde da ingenting med å finne seg en bedre mann og bli gift, liksom Anonymkode: 13879...ebb 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #746 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han ble også forbanna da hun fant en annen mann mens hun var gravid, og giftet seg med ham etter at barnet ble født. Hun hadde da ingenting med å finne seg en bedre mann og bli gift, liksom Anonymkode: 13879...ebb Bra for henne 😄 Kronisk slitsom. Anonymkode: f59bc...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 28. november 2024 #747 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Virkelig ikke? Menn flest virker fornøyd så lenge de har "noen". Er hun litt pen så er han veldig fornøyd. Er selv kvinne og vil si at jeg og mine venninner har langt større krav til en partner. Og det handler ikke om status, slik den marginaliserte mannen virker å tro. Det handler mer om å finne noen som man virkelig kan utvikle et dypere forhold med. Når mange menn (i alle fall etter en viss alder) er fornøyd med sofahelg og fotball på tv, da er det bedre å være alene. Anonymkode: f8944...838 Hva slags krav store krav stiller norske kvinner i motsetning til utenlandske? For alle de norske mannfolka som lever i et godt forhold med en norsk kvinne, stiller nok krav til dama som hun gjør også. Rimelige krav som er en selvfølge. For noen krav burde vel alle ha, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 28. november 2024 #748 Del Skrevet 28. november 2024 Sannhetsøkende skrev (4 timer siden): Hva slags krav store krav stiller norske kvinner i motsetning til utenlandske? For alle de norske mannfolka som lever i et godt forhold med en norsk kvinne, stiller nok krav til dama som hun gjør også. Rimelige krav som er en selvfølge. For noen krav burde vel alle ha, eller? Helt riktig. Kvinner som menn har krav. Der gjerne flere utenlandske damer er annerledes er hvor villig de til å gi menn en sjanse. Norske kvinner har en ultimatum liste på første date. (Om de i det hele tatt inviterer til første date) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #749 Del Skrevet 28. november 2024 Fant80 skrev (10 minutter siden): Helt riktig. Kvinner som menn har krav. Der gjerne flere utenlandske damer er annerledes er hvor villig de til å gi menn en sjanse. Norske kvinner har en ultimatum liste på første date. (Om de i det hele tatt inviterer til første date) Men hos mange av oss er ultmatumslisten å være en redelig person. Om man ikke når opp til den? Anonymkode: f59bc...484 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #750 Del Skrevet 28. november 2024 Ser en video av narsisime. Denne samtalen om at vi kvinner er så dårlige uten at menn egentlig kjenner oss, er det narsisiter om prøver å bryte ned offre eller noe? Det er jo ganske mishandlede å si, du kommer til å dø alene, du er oppbrukt, du er ei hore. Det er ikke normale folk som sier sånnt. Så..har denne samtalen vært basert mye rundt syke menneskers oppførsel? Anonymkode: f59bc...484 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #751 Del Skrevet 28. november 2024 knooters skrev (På 26.11.2024 den 3.52): Vel, det du beskriver er ikke utpreget maskulint, heller - bare lite høflig, infantilt o.l. Jeg beskrev hva som ikke er feminint, ikke hva som er utpreget maskulint. Anonymkode: b2a3a...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #752 Del Skrevet 28. november 2024 knooters skrev (På 26.11.2024 den 13.38): Karrierekvinner og andre som har brutt med tradisjonelle kjønnsroller sliter ikke med å finne seg en mann i dag. Karrierekvinner sliter med å finne menn som har høyere sosio-økonomisk status enn seg selv, og derfor sliter de (som gruppe) mer med å finne menn som de kan få de rette følelsene. Mange enkelt-personer bryter selvsagt mønsteret, noen kvinnelige kirurger finner seg en renovasjonsarbeider og lever lykkelig livet ut. Anonymkode: b2a3a...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #753 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Karrierekvinner sliter med å finne menn som har høyere sosio-økonomisk status enn seg selv, og derfor sliter de (som gruppe) mer med å finne menn som de kan få de rette følelsene. Mange enkelt-personer bryter selvsagt mønsteret, noen kvinnelige kirurger finner seg en renovasjonsarbeider og lever lykkelig livet ut. Anonymkode: b2a3a...219 Det handler ikke om det, men at man skal finne noen som man matcher med i verdier, ambisjoner også videre. Anonymkode: f4ca6...68a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #754 Del Skrevet 28. november 2024 Fant80 skrev (1 time siden): Helt riktig. Kvinner som menn har krav. Der gjerne flere utenlandske damer er annerledes er hvor villig de til å gi menn en sjanse. Norske kvinner har en ultimatum liste på første date. (Om de i det hele tatt inviterer til første date) Dette er noe jeg har fått sagt til meg også, og felles for disse mennene når jeg har avvist dem er at de har en del trekk som er ekstremt ubehagelige. F. eks aggressive, fordomsfulle, rasistiske, dårlig på kommunikasjon. Det er ikke noe jeg ønsker å ha i livet mitt… Det kan godt være at utenlandske har mer aksept for sånt, men jeg orker ikke fortelle en voksen mann om hvorfor det ikke er akseptabelt å kalle en dame jævla b**** fordi jeg ikke kommer løpende kl 16.00 en tirsdag, bare fordi han har funnet ut han tilfeldigvis hadde litt tid likevel… Anonymkode: f4ca6...68a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #755 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hos mange av oss er ultmatumslisten å være en redelig person. Om man ikke når opp til den? Anonymkode: f59bc...484 Redelig, hyggelig, litt humor, godt verdier. Anonymkode: f4ca6...68a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 28. november 2024 #756 Del Skrevet 28. november 2024 (endret) Fant80 skrev (2 timer siden): Helt riktig. Kvinner som menn har krav. Der gjerne flere utenlandske damer er annerledes er hvor villig de til å gi menn en sjanse. Norske kvinner har en ultimatum liste på første date. (Om de i det hele tatt inviterer til første date) Jeg spurte HVA slags krav har norske kvinner? For etter hva jeg ser ute, I DEN VIRKELIGE VERDEN, så får alle menn en dame. Kan norske kvinner stille krav til personlighet, men de som ikke oppfører seg ( og gudene vet, men det er mange av dem også) være de som klager høyest? Og gjerne med støtte fra andre menn som mener kvinner ikke burde hatt krav i det hele tatt ser det ut som. For de fleste av oss stiller ikke særlige krav annet enn at han er snill, tålmodig, trofast og klarer seg selv, på lik linje som oss. Disse kravstore kvinnene er det nok like mange av som kravstore menn. Menn ser dog ut til å ha enda dårligere selvinnsikt. Skremmende lav faktisk! Endret 28. november 2024 av Sannhetsøkende 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 28. november 2024 #757 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er noe jeg har fått sagt til meg også, og felles for disse mennene når jeg har avvist dem er at de har en del trekk som er ekstremt ubehagelige. F. eks aggressive, fordomsfulle, rasistiske, dårlig på kommunikasjon. Det er ikke noe jeg ønsker å ha i livet mitt… Det kan godt være at utenlandske har mer aksept for sånt, men jeg orker ikke fortelle en voksen mann om hvorfor det ikke er akseptabelt å kalle en dame jævla b**** fordi jeg ikke kommer løpende kl 16.00 en tirsdag, bare fordi han har funnet ut han tilfeldigvis hadde litt tid likevel… Anonymkode: f4ca6...68a Dette. Mange menn ser ikke seg selv. De tror faktisk de er veldig snille, bedre enn andre menn også faktisk. Typisk for sånne mennesker er og si " Ingen kvinne vil ha meg. De vil kun ha bad boys" også kaller de andre menn for noe mindre pent. Dette sier de ikke til andre menn rundt seg da, kun til oss. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 28. november 2024 #758 Del Skrevet 28. november 2024 Fant80 skrev (17 timer siden): Helt riktig. Kvinner som menn har krav. Der gjerne flere utenlandske damer er annerledes er hvor villig de til å gi menn en sjanse. Norske kvinner har en ultimatum liste på første date. (Om de i det hele tatt inviterer til første date) Jeg tenker det er fint. Hvis folk faktisk har krav, vil det si at de som passerer gjennom nåløyet faktisk er litt spesielle - noe begge parter kan anerkjenne. Hvis du er i et forhold hvor "alt er godt nok", skaper det bare grobunn for sjalusi fordi enhver mann (eller dame, om du snur om på dette) vil kunne gå inn og overta. Ulempen med å lete etter noen som matcher tilnærmet perfekt, er jo det samme som gjør at forholdet blir så sterkt dersom det realiseres: det er jævlig som faktisk er aktuelle. På sett og vis et kjipt paradoks, men det er nå sånn det må bli i et sånt system. Ikke forvent at jeg er interessert i deg om kriteriene dine er "du har kuk og virker hyggelig". Hvis noen hadde begrunnet hvorfor de likte meg, ville jeg satt pris på en pakke grunner som får meg til å føle meg unik og spesiell - ikke som en i mengden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #759 Del Skrevet 28. november 2024 Venter på selbiogrifiene fra de Anonymkode: 27b66...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #760 Del Skrevet 4. desember 2024 Fordi de ikke evner å leve i likeverdige forhold og ser etter en hushjelp de kan pule og ellers bestemme over. Anonymkode: dd41b...526 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå