Gå til innhold

Hvorfor finner mange menn seg damer fra utlandet istedenfor norske?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det er helt uforståelig.

cheerful-woman-backlit-by-the-sun.jpg?s=

problems-smoking-overweight-depressed-wo

Anonymkode: c3991...0e1

Skal vi få se bilder av norske menn også? 😊 

Anonymkode: f59bc...484

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal vi få se bilder av norske menn også? 😊 

Ikke sant? La oss ta bilde av en stinkende, sykelig overvektig norsk mann i crocs og joggis ved siden av Chris Hemsworth. Blir like dumt :D :D 

Anonymkode: 13879...ebb

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke sant? La oss ta bilde av en stinkende, sykelig overvektig norsk mann i crocs og joggis ved siden av Chris Hemsworth. Blir like dumt :D :D 

Å det er de som mener de skal ha dame nummer 1, i 90 prosent av tilfellene. 

Jeg kunne ønske asiatiske damer var heldige med mennene som oppsøker dem. De kan få MYE bedre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

☝️Faktisk har ikke utseende noe å si for damer. Bare vibes og personlighet som damer bryr seg om 

Anonymkode: b841c...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg kunne ønske asiatiske damer var heldige med mennene som oppsøker dem. De kan få MYE bedre. 

Mange som er mye bedre som finner seg asiatisk dame også skal du vite.

Anonymkode: e03f0...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mange som er mye bedre som finner seg asiatisk dame også skal du vite.

Anonymkode: e03f0...161

Heldigvis! 

Men det er for mange som ikke er heldig i det hele tatt. De er kulturelle utsatt av eldre uattraktive menn, å det er verdenskjent og dokumentert nok til å bli en stereotyp. Da vet du det er ille. Asiatiske kvinner har ikke gjort noe for å fortjene denne driten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mange damer fra Øst-Europa er høyt utdannet når de kommer til Norge. De setter seg ikke akkurat hjemme som husmødre og stellepersonell for mannen sin.

Ja det er flere,  Øst Europeiske kvinner. Men vokt dere norske menn! I tillegg til å gjøre karriere i sitt nye hjemland skal de selvsagt og ha ditto norske menn! 

Anonymkode: 49dbc...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser mer. Tar utdanning utenlands. Verden har blitt mindre med internett. Er det flere norske menn enn kvinner som finner en partner fra et annet land? Trodde dette var likt blant kjønnene. 

Selv kjenner jeg menn som har funnet seg partner fra England, Nederland,  Sverige og USA. Det sa visst pang, det var kjærlighet, lite messing om hvor familiekjære, hvor lite karrierebevisste i forhold til de norske, vakrere enn norske og mer tradisjonelle disse er. Bare at det var full klaff. Det er den unike kvinnen de er opptatt av, først og fremst. 

Dessverre har norske menn som finner seg en kvinne fra sørøst Asia ikke det beste ryktet, selv om slike forhold selvfølgelig kan også kan gå bra. Noen menn her har ikke de beste intensjoner. Dette viser seg ved at kvinner fra disse områdene er overrepresentert på krisesentre. Jobber en innen helse og sosialsektoren så møter man mange triste skjebner, dessverre. Det har ikke noe med rasisme å gjøre, som noen nevner overfor her, men skepsis. Og ja, jeg er nok ikke alene om at når jeg møter et par med en nordmann og asiatisk kvinne der det er skjevhet i alder og attraktivitet så tenker jeg og håper virkelig at han er snill. 

Anonymkode: 2dd5b...e49

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Heldigvis! 

Men det er for mange som ikke er heldig i det hele tatt. De er kulturelle utsatt av eldre uattraktive menn, å det er verdenskjent og dokumentert nok til å bli en stereotyp. Da vet du det er ille. Asiatiske kvinner har ikke gjort noe for å fortjene denne driten.

Hva I alverden er det du tenker på når du kritiserer stygge skittne menn  for at damer fra Asia velger dem. Makan til rasisme mot dine egne landsmenn og damer fra Asia. Mobbing av norske menn og damer fra Asia stopper ikke, selv om mennene forlater dere. Dere mobber på. Det finnes mange damer I Norge som har en søppelfylling der hjerte skulle være.

Anonymkode: d13f6...38f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/23/2024 at 7:50 AM, AnonymBruker said:

De vil ha en feminin dame som godtar at menn er menn og  kvinner kvinner. Og ikke tenker på en "karriere" hele tiden.

Anonymkode: 0b204...045

Og hvem er det liksom som ikke godtar dette? Du kunne like gjerne skrevet "feminin dame som godtar at griser er griser og høns er høns".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/23/2024 at 2:48 PM, AnonymBruker said:

...og videre, sies det jo i alle disse misogynitrådene at "80% av kvinner vil ha 20% av mennene bla bla kravstor krav ditt og datt må kjenne sin markedsverdi bla bla", mens en i det bildet du siterte viser at det i aller høyeste grad kan sies å gjelde menn (også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/23/2024 at 3:02 PM, AnonymBruker said:

☝️Faktisk har ikke utseende noe å si for damer. Bare vibes og personlighet som damer bryr seg om 

Og når det gjelder det, så er det ikke mange norske menn i dagens samfunn som kan skryte på seg å ha en god personlighet. I tillegg veldig kjepphøye, arrogante, selvsentrerte og tror de kan få hva de peker på som overvektige, møkkete, slitne, arbeidsløse og som bor i en kjellerleilighet. Jeg skjønner godt at kvinner løper til utlandet etter menn :) 

Anonymkode: f4ca6...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er langt mer opptatt hvordan menn ser ut en det damene gjør. Er det noen som kritiserer meg for utseendet mitt. Enten det er håret/sveisen mitt,eller det faaktum at jeg ikke har sixpack,så er det andre menn som kommenterer. Ser dette gang på gang i kommentarfelt også. Menn som hamrer løs på utseendet til andre menn. Håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje de ikke er så nøye på oppdragelsen også, en lusing eller ti er innafor?

Jeg mener mennene, ikke de fra østlige strøk, mennene som har rømt dit. Jeg tror ikke man kan kategorisere noen etter hvilket land de kommer fra.

Endret av Hoia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte en kamerat som har vært sammen med bare damer fra utlandet bl.a Australia og europeiske land. Han sa det er fordi norske damer bare skal pusse opp huset hele tiden😅

Anonymkode: 66c72...824

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Fant80 said:

Menn er langt mer opptatt hvordan menn ser ut en det damene gjør. Er det noen som kritiserer meg for utseendet mitt. Enten det er håret/sveisen mitt,eller det faaktum at jeg ikke har sixpack,så er det andre menn som kommenterer. Ser dette gang på gang i kommentarfelt også. Menn som hamrer løs på utseendet til andre menn. Håpløst.

TAKK! For dette her er det hva jeg sier og har alltid sagt når det kommer til sånne ting. Hvem er det som maser om sånne overfladiske ting? Jo, det er andre menn. Det som jeg ser gjennomgår av standardene blant mine venninner er: 1) God kommunikasjon. 2) Hyggelig. 3) Jordbær. 4) Kan le sammen. 5) Kan finne på hyggelige ting sammen. 6) Ikke har et kaos av økonomi (dvs ikke har forbrukslån, kredittkortgjeld). 7) Har en fast jobb. Samme faen hva. Bare en jobb. 7) Ikke er en fuckboys, men har et ok forhold til seksualitet og ikke urealistiske forventinger til kvinners kropp. Der ligger lista for oss.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

TAKK! For dette her er det hva jeg sier og har alltid sagt når det kommer til sånne ting. Hvem er det som maser om sånne overfladiske ting? Jo, det er andre menn. Det som jeg ser gjennomgår av standardene blant mine venninner er: 1) God kommunikasjon. 2) Hyggelig. 3) Jordbær. 4) Kan le sammen. 5) Kan finne på hyggelige ting sammen. 6) Ikke har et kaos av økonomi (dvs ikke har forbrukslån, kredittkortgjeld). 7) Har en fast jobb. Samme faen hva. Bare en jobb. 7) Ikke er en fuckboys, men har et ok forhold til seksualitet og ikke urealistiske forventinger til kvinners kropp. Der ligger lista for oss.  

Ikke snakk for alle, og spesielt ikke i den ene sexistiske tråden tråden hvor normalen er at vi kvinner skal være 20 og menn 40 pluss, og oftere 50 pluss. Vi er ikke så uoverfladiske, det nekter jeg at du sier. Vi vil da ha noen som er kjekk, som vi er fin? 

Jeg står for at jeg har øyne. Betyr det at jeg krever en modell? Nei, men jeg ser etter noen som er attraktiv for meg utsendemessig i tilegg til å være en god person,slik du beskriver. Krever ikke noe mer eller mindre enn det jeg selv er. Når det er sakt, mange menn er jo normalt kjekke, så mener ikke noe urealistisk.

Du får det til å høres ut som at vi kvinner ikke har noen sexualitet eller ønsker. Å være en god person burde være normalen, ikke en drøm i oppfyllelse. 

Å det er ikke nok at en mann innehar disse tingene så sier vi, ok, ta meg med hjem? Det må jo være kjærlighet? Må det ikke? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og når det gjelder det, så er det ikke mange norske menn i dagens samfunn som kan skryte på seg å ha en god personlighet. I tillegg veldig kjepphøye, arrogante, selvsentrerte og tror de kan få hva de peker på som overvektige, møkkete, slitne, arbeidsløse og som bor i en kjellerleilighet. Jeg skjønner godt at kvinner løper til utlandet etter menn :) 

Jeg tror ikke det er en særlig stor andel av menn du beskrev. Menn koster staten langt mindre enn kvinner gjør, hvis du vil gå den veien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Her boblen hatet over:)

Anonymkode: d13f6...38f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo «bare» menn som ingen norske kvinner vil ha som gjør det. 

Anonymkode: 05788...bb5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...