AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #381 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og dette klarer ikke norske menn? Reagerer på ordet ta vare på når temaet er utenlandske kvinner/menn. Da snakker vi som regel om kvinner som er lite selvstendige økonomisk og er avhengig av en mann for å klare seg. Håper du forstår forskjellen når vi snakker om å ønske en partner som kan ta vare på? Anonymkode: 089c9...76a Mange som misforstår kanskje, men selvsagt blir det sånn at hun blir avhengig økonomisk når hun og datteren flytter over hit inntil hun har lært språket og får seg en jobb. Noe jeg støtter henne i. Jeg er også glad i datteren hennes og vil hjelpe henne med å lære språket og med lekser. Det er sånn det er, ikke noe galt i det. Disse holdningene generellt over her er ikke noe flott å se på. Anonymkode: e03f0...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #382 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mange som misforstår kanskje, men selvsagt blir det sånn at hun blir avhengig økonomisk når hun og datteren flytter over hit inntil hun har lært språket og får seg en jobb. Noe jeg støtter henne i. Jeg er også glad i datteren hennes og vil hjelpe henne med å lære språket og med lekser. Det er sånn det er, ikke noe galt i det. Disse holdningene generellt over her er ikke noe flott å se på. Anonymkode: e03f0...161 Det er mange menn som ønsker utenlandske damer fordi de mener at de er mer gammeldagse. Med andre ord ikke like selvstendige og mer avhengig av en mann som kan ta vare på en. Dette har flere menn sagt rett ut. Anonymkode: 089c9...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #383 Del Skrevet 20. august 2024 Fordi norske damer er skjøger og ikke konemateriale. Anonymkode: da1b9...827 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #384 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi norske damer er skjøger og ikke konemateriale. Anonymkode: da1b9...827 Fordi? Anonymkode: 089c9...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #385 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi norske damer er skjøger og ikke konemateriale. Anonymkode: da1b9...827 Wow, noen har blåst støvet av Bibelen anno 1885. Skjøger, faktisk. Jeg er kristen og nokså gammel, men det ordet har jeg ikke hørt på ca 40 år. Fascinerende, hvor finner gutta boys det? Anonymkode: c92ce...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #386 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er mange menn som ønsker utenlandske damer fordi de mener at de er mer gammeldagse. Med andre ord ikke like selvstendige og mer avhengig av en mann som kan ta vare på en. Dette har flere menn sagt rett ut. Anonymkode: 089c9...76a De har en annen kultur, jeg hat merket det når jeg begynnte å ta oppvasken og hun ba meg sette meg ned. De er oppdratt til det, men jeg bidrar gjerne. Hun ser ikke noe galt i å ta seg av mer i huset mens hun går på språkopplæring inntil hun får seg en jobb. Jeg hadde gjort det samme selv og bidratt med mye av husarbeidet om jeg hadde flyttet og ikke kunne jobbe. Hun sier at hun vil komme i jobb for å hjelpe meg med det økonomiske i familien. Vi er gift så vi kommer til å ha felles økonomi. Jeg liker jo selvsagt at hun viser stor omsorg for meg, det samme gjør jeg til henne. Vi er også på samme alder 33 og 32 år. Så det burde forstås at dette selvsagt er ekte kjærlighet. Hun har en datter på 12 år som jeg behandler som om hun var min egen datter. Vil hjelpe dattera til å få en god utdannelse og støtte fra oss. Det viktigste er at begge bidrar og hjelper hverandre som en familie. Anonymkode: e03f0...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #387 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Disse unge, vakre thai og filippinske kvinnene er sammen med sine kjekke, hvite og blåøyde kjønnhetsidealer. De er overhode ikke sammen med dem grunnet de økonomiske mulighetene det gir dem, deres barn og foreldre. Så dum jeg er. Anonymkode: d9039...72b Kvinnene i dette forumet skriver at utseende ikke har noe å si og at de bare bryr seg om personlighet. Disse karene har definitivt fantastiske personligheter Anonymkode: b841c...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #388 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingenting å beklage, selv om det selvsagt er en spøk, for er man ikke interessert så er man ikke interessert. Jeg har faktisk vært på date men en norsk kvinne en gang, men kun én for meg som har passert 30 med god margin er jo absurd lite. Det var til gjengjeld helbom. Generelt er det helt åpenbart noe ved meg som gjør at kun etnisk norske kvinner rygger før de vurderer så mye som en like, men jeg forstår det ikke. Resten av slekta har ikke det samme "problemet". Jeg ser ikke ut som et troll engang 😆 Anonymkode: 6e33b...a03 Det kan umulig være noe, sånn serriøst 😊 Det er like ulike kvinner her, som overalt av andre steder i verden. Jeg ser mange utenlandske kvinner på nett foreksempel og de er jo ulike på individ basis, men det kunne liksågodt vært ei veninne fra skolen eller noe, merker ingenting som på dramatisk vis skiller mennesker i så stor grad fra grense til grense. Folk er jo bare folk? 🤷♀️ Så hvorfor skulle det betydd noe for akkurat norske kvinner, om utenlandske liker deg? Sikkert helt tilfeldig at du ikke har hatt kontakt med de damene du hadde passet med eller noe. Men om det er en ting, så har vi mindre toleranse for å bli kjennt med fremmede her? Men vi er jo vanlige folk forbi dem muren, eller hva? Om du kun tenker utifra tinder, så er det bare det, tinder. Har aldri prøvd det selv. Om du har vært venn med, i bekjentskap, flørtet med, prøvd deg på norkse kvinner ansikt til ansikt i massive mengder, så kan det være det også. At ordet sprer seg, kvinner legger merke til han som sjekker ut alle 😅 Men jeg vet ikke jeg nei. Uansett så er det heldigvis uenderlige mengder utenlandske kvinner i verden, så du finner noen, om du så er forbannet fra å møte spesifikt norske 😆 Beklager men det er litt komisk. En som var kjennt som litt merkelig blandt jentene i klassen min for lenge siden, og som jeg desverre lo av med veninne mine etter at han prøvde seg på meg på en merkverdig nok måte, han er gift med ei søt ei. Om hun er norsk vet jeg ikke da 😅 Men gift det er han. Anonymkode: f59bc...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #389 Del Skrevet 20. august 2024 Gammelsmurfen skrev (2 timer siden): Ulike kulturer, ulike valg av partner. Kvinner er ikke så ulike. Vi ser etter genetikk vi også, så nei. Jeg kan avklare med en gang at de mennene ikke er i samme liga som disse damene, ikke halvparten en gang. Om ikke du velger, annerkjenner ikke sine egne behov så lite som 5 prosent, som et godt grunnlag når det kommer til valg av partner. Syns det er så ironisk at noen menn kaller oss kravstore, å så klegger de seg på noen som aldri vil være tennt på dem og prøver å manipulere verden til at det burde være normalen for alle oss unge kvinner. Nei fysj, gå vekk. Anonymkode: f59bc...484 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 20. august 2024 #390 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Kvinner er ikke så ulike. Vi ser etter genetikk vi også, så nei. Jeg kan avklare med en gang at de mennene ikke er i samme liga som disse damene, ikke halvparten en gang. Om ikke du velger, annerkjenner ikke sine egne behov så lite som 5 prosent, som et godt grunnlag når det kommer til valg av partner. Syns det er så ironisk at noen menn kaller oss kravstore, å så klegger de seg på noen som aldri vil være tennt på dem og prøver å manipulere verden til at det burde være normalen for alle oss unge kvinner. Nei fysj, gå vekk. Anonymkode: f59bc...484 Flåsete. Kvinner fra ulike kulturer her ulike kriterier for valg av partner. Derfor kan blant annet en snill, eldre, velstående mann fra Norge ha "draget". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 20. august 2024 #391 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Kvinner er ikke så ulike. Vi ser etter genetikk vi også, så nei. Jeg kan avklare med en gang at de mennene ikke er i samme liga som disse damene, ikke halvparten en gang. Om ikke du velger, annerkjenner ikke sine egne behov så lite som 5 prosent, som et godt grunnlag når det kommer til valg av partner. Syns det er så ironisk at noen menn kaller oss kravstore, å så klegger de seg på noen som aldri vil være tennt på dem og prøver å manipulere verden til at det burde være normalen for alle oss unge kvinner. Nei fysj, gå vekk. Anonymkode: f59bc...484 Ta deg en tur ut i verden, bo, opplev og forstå. Da skjønner du hva jeg mener. Forøvrig har jeg en 11 år yngre, nordisk dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #392 Del Skrevet 20. august 2024 Gammelsmurfen skrev (Akkurat nå): Flåsete. Kvinner fra ulike kulturer her ulike kriterier for valg av partner. Derfor kan blant annet en snill, eldre, velstående mann fra Norge ha "draget". Fordi de er velstående, du sier det selv. Ikke for et sekund tro at vi kvinner ikke har fysiske behov også. Dere minimalisere våre behov for alt annet et forhold trenger. Vi har kun et liv her på planeten, noen er villig til å bruke det på penger, men ikke døm oss som velger å finne noen vi elsker. Det er det dere gjør når dere dømmer norske kvinner for å være kravstore for å ikke velge en mann som er urgammel sammenlignet med oss. Anonymkode: f59bc...484 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #393 Del Skrevet 20. august 2024 Gammelsmurfen skrev (Akkurat nå): Ta deg en tur ut i verden, bo, opplev og forstå. Da skjønner du hva jeg mener. Forøvrig har jeg en 11 år yngre, nordisk dame. 11 år er ikke så mye som de bildene. Jeg forstår godt nok, de er noen perverse jævler. Å ja, jeg kjenner menn som er venn med menn som de avbildede her, å hva tror du sies om dem? Fikk for mindre enn en måne siden fortalt at det var kjempe ekkelt å bli fortalt sex ting fra Thailand, av en mann med en kompis som nettop kom der ifra og ville skryte. Anonymkode: f59bc...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #394 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Disse trådene er mine favoritter. Gøy å lese. Fy faen så rasistiske norske kvinner er! Anonymkode: d807d...6fc Hahahaha som om ikke norske menn er det samme. Anonymkode: 27b66...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #395 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hahahaha som om ikke norske menn er det samme. Anonymkode: 27b66...bda Norske menn er lite rasistisk, I alle fall skjuler de det godt. Må desverre si meg enig med herremann du svarer, norske damer er jævlig rasistis, mot kvinner som har funnet lykken med en ubrukelig norsk mann de ikke vil ha. Det er rystende og lese denne tråden. Damene vill ikke ha disse mennene men blir lynings når de finner dame I utlandet. Jeg har Filipinsk kone, og synes dere damer får som fortjent nå om dagen. Mange av guttene som aldri fikk en Dum klem fra damene, har forlatt innbytterbenken og spiller i utenlandet og er fast stjerne på laget. Når 30 til 40 % av Norske menn er ute av spillet, blir det lite og velge blant for damene, som skulle bringe alle mennene med til den dagen valget må tas. Anonymkode: d13f6...38f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 21. august 2024 #396 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 0.12): Vel. Jeg giftet meg med en utenlandsk mann, fordi de eneste norske menn som vil ha meg, er drittsekker. Enkelt og greit. Anonymkode: 13879...ebb Hvorfor så desperat? Eneste som Vil ha deg? Det høres så sykt ut. Hvorfor ikke elske seg selv, sette pris på at man ikke er avhengig av andre for å være lykkelig. Permanent lykke oppnår man kun med seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #397 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Norske menn er lite rasistisk, I alle fall skjuler de det godt. Må desverre si meg enig med herremann du svarer, norske damer er jævlig rasistis, mot kvinner som har funnet lykken med en ubrukelig norsk mann de ikke vil ha. Det er rystende og lese denne tråden. Damene vill ikke ha disse mennene men blir lynings når de finner dame I utlandet. Jeg har Filipinsk kone, og synes dere damer får som fortjent nå om dagen. Mange av guttene som aldri fikk en Dum klem fra damene, har forlatt innbytterbenken og spiller i utenlandet og er fast stjerne på laget. Når 30 til 40 % av Norske menn er ute av spillet, blir det lite og velge blant for damene, som skulle bringe alle mennene med til den dagen valget må tas. Anonymkode: d13f6...38f Du traff spikeren på hodet der. De som kommer med alle disse fordommene gjør dette fordi de ikke liker at menn finner utenlandske damer. Anonymkode: e03f0...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #398 Del Skrevet 21. august 2024 Hmmmmmm skrev (51 minutter siden): Hvorfor så desperat? Eneste som Vil ha deg? Det høres så sykt ut. Hvorfor ikke elske seg selv, sette pris på at man ikke er avhengig av andre for å være lykkelig. Permanent lykke oppnår man kun med seg selv. Selvfølgelig. Men så ønsker man kjærlighet, ikke være alene hele livet, aldri ha sex, kos, kyss, nærhet og samhold. Anonymkode: 13879...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #399 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du traff spikeren på hodet der. De som kommer med alle disse fordommene gjør dette fordi de ikke liker at menn finner utenlandske damer. Anonymkode: e03f0...161 Jeg er selv utenlandsk, og ser ned på gamle, tykke menn som avviser jevnaldrende damer på samme alder her i landet, fordi de mener de "fortjener" unge jomfruer fra Thailand. Ingen reagerer på jevnaldrende par der mann og dame er fra forskjellige land. Vi reagerer på stor skjevhet i forhold, utnyttelse og kvinnehat. Jeg har for eksempel møtt et par som er gift, begge er i 60-årene og ikke akkurat sporty, så både mannen og dama er overvektige og litt ustelte. Denne mannen har flere ganger sittet sammen med kona og andre, og fortalt disse andre hvordan menn flest er tiltrukket av unge, vakre jenter fra Thailand og Filippinene, at han kunne ha tenkt seg ei slik ei for en natt, bla bla bla. Mens kona sitter og hører på. Stakkars vet ikke hvor hun skal gjøre av seg. De fleste gamle menn som henter seg unge jenter, har disse holdningene. Derfor reagerer vi. Anonymkode: 13879...ebb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #400 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kvinnene i dette forumet skriver at utseende ikke har noe å si og at de bare bryr seg om personlighet. Disse karene har definitivt fantastiske personligheter Anonymkode: b841c...01c Hvordan var det med Anna Nicole Smith og mannen hennes? Ja, det er mye vi ikke forstår. Men tenker det er bedre å ha et åpent sinn og prøve, enn å angripe alt som er fremmed. Historien er stappfull av sistnevnte. Så hvor opplyst har vi egentlig blitt? Mennesker vil alltid frykte forandring og det fremmede. Lik menns frykt for den friheten kvinner nå har. Lik kvinners frykt for menns tilpasninger til dette. Og den frykten uttrykkes som hatefull Anonymkode: 7a1e4...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå