Gå til innhold

Hvorfor finner mange menn seg damer fra utlandet istedenfor norske?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er vel fordi norske kvinner er ganske kravstore? Ikke det at utenlandske kvinner ikke stiller krav men norske kvinner stiller for høye krav i forhold til hva de selv byr på. 

Når det er sagt så er det veldig stor forskjell på norsk kvinne 24 og norsk kvinne 34. 

Uansett så er dette en diskusjon som ikke kommer til å lede noen vei. Det er nok ikke lenge før noen kommer å slenger ut dritt kommentarer og kaller folk for Incel etc.

Anonymkode: 5eace...c79

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Som utenlandsk dame kan jeg bekrefte at norske damer er mer fornuftige og har mer stabilt humør enn damer fra mange andre land. I mitt hjemland er det helt akseptert å vise andre følelser enn rolig glede. 

Anonymkode: 13879...ebb

Som norsk mann som har årelang erfaring med norske damer og nå sammen med ei utenlandsk, kan jeg avsløre at norske damer ikke er mer fornuftige enn andre, de har bare lært seg å snakket mer politisk og sosialt korrekt når de er ute blant folk.

De er heller ikke mer emosjonelt stabile, de bare undertrykker følelsene sine til det renner over. 

Min øst-europeiske kjære sier alltid hva hun mener, og er sint i ca 1 time når det er noe galt og så er hun enten ferdig med det eller så snakker vi ut om det. Det hender ofte at hun ler så tårene triller eller at hun kaster seg rundt halsen min og råkliner.  Hun er det mest mentalt robuste mennesket jeg egentlig kjenner... 

Anonymkode: 8dcc5...6cc

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er vel fordi norske kvinner er ganske kravstore? Ikke det at utenlandske kvinner ikke stiller krav men norske kvinner stiller for høye krav i forhold til hva de selv byr på. 

Når det er sagt så er det veldig stor forskjell på norsk kvinne 24 og norsk kvinne 34. 

Uansett så er dette en diskusjon som ikke kommer til å lede noen vei. Det er nok ikke lenge før noen kommer å slenger ut dritt kommentarer og kaller folk for Incel etc.

Jeg tror ikke de fleste stiller lavere krav i forholdet, men de stiller lavere krav til utseende. Norske kvinner bryr seg veldig om at en mann ser slik og slik ut. Om han ikke har den hårfargen, øyefargen, den vekten. Så er han avskrevet.

Anonymkode: 0a3a2...563

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 hours ago, AnonymBruker said:

Ser stadig at menn er sammen med damer som er utenlandske. Hva er det som gjør at de ikke gidder å ha ei stabil dame fra Norge, og isteden tar med seg ei dame som kan hverken norsk eller ønsker å lære om kulturen her i Norge. Det gjelder alle type menn her i Norge, både norske, men også polske, pakistanere, somalere, arabere, afghanere og til å med øst- asiatiske menn! 

Trur du menns automatiske førstevalg er "stabil dame fra Norge"? Jeg kan fortelle deg at du tar feil.

Anonymkode: d807d...6fc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Som norsk mann som har årelang erfaring med norske damer og nå sammen med ei utenlandsk, kan jeg avsløre at norske damer ikke er mer fornuftige enn andre, de har bare lært seg å snakket mer politisk og sosialt korrekt når de er ute blant folk.

De er heller ikke mer emosjonelt stabile, de bare undertrykker følelsene sine til det renner over. 

Min øst-europeiske kjære sier alltid hva hun mener, og er sint i ca 1 time når det er noe galt og så er hun enten ferdig med det eller så snakker vi ut om det. Det hender ofte at hun ler så tårene triller eller at hun kaster seg rundt halsen min og råkliner.  Hun er det mest mentalt robuste mennesket jeg egentlig kjenner... 

Men generelt i Norge blir ikke vi østeuropeiske damer med denne oppførselen ansett som mentalt stabile, fornuftige og voksne.

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg tror ikke de fleste stiller lavere krav i forholdet, men de stiller lavere krav til utseende. Norske kvinner bryr seg veldig om at en mann ser slik og slik ut. Om han ikke har den hårfargen, øyefargen, den vekten. Så er han avskrevet.

Det samme gjelder norske menn.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Akkurat dette!

Anonymkode: 7a1e4...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en Nordmann som har vært sammen med både Norske og utenlandske damer. Jeg vil si det først og fremst kommer veldig an på individet. Ikke det at utenlandske automatisk er så veldig mye annerledes en Norske. Men kravene som Norske kvinner etterhvert ramser opp for at de i det hele tatt orker å prate med deg begynner å bli litt små latterlig. Igjen - Det er på individuellt basis,men generelt sett vil jeg si at i mange land (må ikke bre være fra Thailand) Så er kravene for at de ønsker deg som mann langt mer overkommelige. Hvordan de oppfører seg eller tenker er også helt individuellt. Ei Filipinsk dame kan være like pengehungrig som en Norsk dame,eller være opptatt av høyde,øyefarge etc. 

Men her i vesten er jeg redd maktbalansen mellom kvinner å menn på dating fronten er skakk kjørt på generell basis. Listen av frustrerte Norske menn begynner å bli kjempelang. Det ER faktisk et samfunnsproblem. 

Endret av Fant80
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uansett hvor mange som prøver å ta dette opp, så vil det ikke endre noen ting. Den norske kvinnen står på krava, og har all rett til det. De ønsker heller å være alene, enn å måtte «ta til takke» med en mann som ikke kan innfri dem. Dette er synd, men lite å gjøre med. Mannen vil at kvinnen firer på kravene, kaller hun for kravstor. Kvinnen vil at mannen skal innfri kravene, og kaller mannen bunnslam og ubrukelig. 
Hvorfor bryr dere dere egentlig da om at den norske mannen finner seg en utenlandsk kone?

Men da må den norske kvinnen aksept

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fant80 skrev (6 minutter siden):

Er en Nordmann som har vært sammen med både Norske og utenlandske damer. Jeg vil si det først og fremst kommer veldig an på individet. Ikke det at utenlandske automatisk er så veldig mye annerledes en Norske. Men kravene som Norske kvinner etterhvert ramser opp for at de i det hele tatt orker å prate med deg begynner å bli litt små latterlig. Igjen - Det er på individuellt basis,men generelt sett vil jeg si at i mange land (må ikke bre være fra Thailand) Så er kravene for at de ønsker deg som mann langt mer overkommelige. Hvordan de oppfører seg eller tenker er også helt individuellt. Ei Filipinsk dame kan være like pengehungrig som en Norsk dame,eller være opptatt av høyde,øyefarge etc. 

Men her i vesten er jeg redd maktbalansen mellom kvinner å menn på dating fronten er skakk kjørt på generell basis. Listen av frustrerte Norske menn begynner å bli kjempelang. Det ER faktisk et samfunnsproblem. 

Ikke helt. Maktbalansen mellom PENE kvinner og menn, er skakkjørt. Som mindre pen kvinne kan jeg bekrefte at norske menn er like overfladiske som norske kvinner. Derfor har jeg valgt å vende blikket mot ett av nabolandene for å få kjæreste.

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Uansett hvor mange som prøver å ta dette opp, så vil det ikke endre noen ting. Den norske kvinnen står på krava, og har all rett til det. De ønsker heller å være alene, enn å måtte «ta til takke» med en mann som ikke kan innfri dem. Dette er synd, men lite å gjøre med. Mannen vil at kvinnen firer på kravene, kaller hun for kravstor. Kvinnen vil at mannen skal innfri kravene, og kaller mannen bunnslam og ubrukelig. 
Hvorfor bryr dere dere egentlig da om at den norske mannen finner seg en utenlandsk kone?

Men da må den norske kvinnen aksept

Jeg tror ikke norske kvinner generelt bryr seg om at norske menn finner seg utenlandske damer. De vil jo ikke ha disse mennene uansett. Men jeg, i likhet med mine norske medkvinner, synes ofte synd på utenlandske damer som blir hentet av slemme menn, eller menn så lite attraktive at jeg ikke forstår hvordan damene klarer å ha sex med dem (typ 40 år eldre, sykelig overvektig, stinker osv). 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke norske kvinner generelt bryr seg om at norske menn finner seg utenlandske damer. De vil jo ikke ha disse mennene uansett. Men jeg, i likhet med mine norske medkvinner, synes ofte synd på utenlandske damer som blir hentet av slemme menn, eller menn så lite attraktive at jeg ikke forstår hvordan damene klarer å ha sex med dem (typ 40 år eldre, sykelig overvektig, stinker osv). 

Og der kom Enda en grunn til at man velger utenlandsk

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (7 minutter siden):

Norge er et skakkjørt land. Politikken som blir ført har en del av skylda. Utdanningspolitikken og forskjellene mellom kjønnene gjør at kvinnene havner i storbyene og mennene blir igjen. Det skaper også en ubalanse som gjør at det er mindre sannsynlig at de liker hverandre, om de så møtes. Overskuddet av kvinner i byene blir i lag med overskuddet av mannlige innvandrere. Overskuddet av menn i bygdene vil prøve sitt beste å finne ei passende kone fra utlandet.

Så har du attpåtil endringene i holdningene til kvinnene. Selvtilliten til mennene langt fra storbyene går naturligvis til bunn når de aldri blir akseptert av noen kvinne.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bare se på KG. Uansett hva mannen gjør, så klager kvinnene. Og alle de norske damene her synger i kor: «Dump ham!»

Ikke rart at mange norske menn skiller seg og finner seg en snill, fornuftig utenlandsk dame.

Norske kvinner vil ha menn som både ser flotte ut, har masse penger, og er trofaste.

Anonymkode: 7f005...d6e

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er import av menn som er et samfunnsproblem ts. Overvekt av menn i samfunn gir mer uro og kriminalitet. Det er bare sunt for samfunnet å ha overvekt av kvinner.

Ensomme kvinner finner noe å gjøre på. Katter, hagearbeid, venner, reising eller andre hobbyer. 

Ensomme menn blir mer sinte og utagerende. 

Anonymkode: 3b30d...d2a

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Bare se på KG. Uansett hva mannen gjør, så klager kvinnene. Og alle de norske damene her synger i kor: «Dump ham!»

Ikke rart at mange norske menn skiller seg og finner seg en snill, fornuftig utenlandsk dame.

Norske kvinner vil ha menn som både ser flotte ut, har masse penger, og er trofaste.

Alle uansett kjønn og land mener jo at eksen var sprø og urimelig. Det har ingenting å gjøre med å være norsk, kun hvordan ting føles når man ikke lenger har mye nærhet i forholdet eller man er bitter over bruddet. 

Anonymkode: ebf0d...ff7

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har datet begge deler. utenlandske damer stiller minst like mange krav hvis ikke mer i forholdet, men er ikke sykelig opptatt av utseendet til mannen som norske kvinner.  

Anonymkode: 77686...0b7

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi de kan. Personlig synes jeg det er veldig positiv å kunne møte flere folk og finne den som passer en best. Jeg tror ikke at det er så svart med utenlandske damer heller. Det er også utvalg for dem (eller oss siden jeg har innvandret til Norge). Mye kjekkere å reise litt, se verden, og kunne møte flere potensielle partnere og bli med noen som passer best på alle måter. De som ikke kan reise får også møtt flere siden flere reiser generelt.  Den thailandske damen utvider sitt utvalg også godt når flere menn fra andre land tar kontakt.  Og så er det jo hva man velger. 

Anonymkode: 1a95a...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Her misforstår du hva jeg skriver. Ordet "forhold" er ikke ment som en relasjon her. Mer hva kvinnen byr på. 

Jeg mener norske kvinner krever mer enn de byr på. Altså de vil ha en bedre partner enn hva de selv er verdt på markedet. En 4 krever å få en 6er

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er utenlandsk. Helt siden jeg kom til Norge, la jeg merke til at norske jenter (med noen unntak) ser helt fantastiske ut til de nærmer seg 25. Så går det nedover.

Det jeg prøver å si er at det er enklere å finne fine damer over 30 i utlandet - på Balkan, Thailand, Spania, osv.

Disse damene kler seg som damer og tar vare på mennene sine. Norske damer er ofte utro og skiller seg mye oftere enn utenlanske damer.

Ja, og altfor mange går tidlig for kjerring-sveis og slutter å bry seg om å ta seg fint ut etter å ha fått barn. Alt handler om å være mest mulig praktisk. Borte er den unge gløden, optimismen og lekenheten. Dette blir erstattet med grå ansikter, biskhet og samleie sjeldnere og sjeldnere. Og så skylder de på menn for at romantikken visner.

Anonymkode: a5fda...7b0

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...