AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #301 Skrevet 16. august 2024 Dette er grunnen til allt hatet og det negative. Når attraktive menn drar ut og har funnet ut at det finnes en hel verden der ute som er spennende. Der damer behandler deg mye bedre og dating markedet er mye bedre. Der vi er mye mer ettespørt. La menn få velge selv hva de liker uten å være å hate. Det handler ikke om å utnytte andre. Dette er offertankegang fra de som hater om at alle vi må utnytte alle vi møter. Anonymkode: e03f0...161 6 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #302 Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 18.56): Antar at det er høyere på de med lavere alder nå enn for totale befolkningen. Anonymkode: e03f0...161 Ja, det er det for begge kjønn. Anonymkode: ebf0d...ff7 1
I Grosny Skrevet 19. august 2024 #303 Skrevet 19. august 2024 Ikke noe vondt om Utlandet, men jeg liker veldig godt damene fra Innlandet. Problemet er at mange av dem flytter til Oslo og aldri kommer tilbake 1
Bamseklemmer Skrevet 20. august 2024 #304 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 11.21): De kan velge og vrake kvinner fra øverste hylle i hjemlandene deres da de har tilgang til ett bedre liv. I norge kan de ikke det. Her er konkurransen større, kvinnene MYE mer kravstore og mindre trofaste. Skjønner godt at det frister mer med en jomfru 18 åring fra hjemlandet, enn en overvektig norsk på 35 som har hatt masse uforpliktende sex og sikkert barn fra før. Anonymkode: 77686...0b7 Tror du har en feil på termostaten din? for du blir kokforbannet på hun på 35 år, men klarer ikke å si et eneste pent om hun på 18 år.. Btw.. velge og vrake kan du gjøre med tørrfisk, og ikke med mennesker. Og det at kvinner har høye krav, er nettopp for de slipper en kokforbannet mann med dårlig kvinnesyn😉 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #305 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (På 16.8.2024 den 23.51): Dette er grunnen til allt hatet og det negative. Når attraktive menn drar ut og har funnet ut at det finnes en hel verden der ute som er spennende. Der damer behandler deg mye bedre og dating markedet er mye bedre. Der vi er mye mer ettespørt. La menn få velge selv hva de liker uten å være å hate. Det handler ikke om å utnytte andre. Dette er offertankegang fra de som hater om at alle vi må utnytte alle vi møter. Anonymkode: e03f0...161 Jeg er enig i det. Vi har alle rett i å finne vår partner(Uten ulovligheter og selvsagt når det er gjensidig kjærlighet) uansett hvor enn i verden de er ifra. Tenker noen ganger at det hadde vært spennende å reise et sted, å tenker jo på det å kanskje møte en mann, romantikk, nye inntrykk og opplevelser. Tankemessig syns jeg det høres mye morsommere ut å gå ut på byen å søke en fremmed i foreksempel cornwall( syns det er så fint der) enn i byen jeg bor i hvor jeg aldri går ut for å treffe noen. Men det er jo stedet og selve reisen, og det å være på egen hånd, nye muligheter på et vis, noe utenfor det hverdagslige. Men er ikke enig i bitterheten, for missliker ikke norske menn. Det er bare litt kjedelig hvor jeg bor, så blir ikke interisert. Ser ikke for meg romantikk i samme liga i disse omgivelsene. Rosemalet hjerne? Er ganske godt å vite hvor mange folk det er i verden, øker jo sjangsen betraktelig på at den rette finnes der ute. Døsrtokkmila avgjør mye da. Anonymkode: f59bc...484 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #306 Skrevet 20. august 2024 Bamseklemmer skrev (9 timer siden): Og det at kvinner har høye krav, er nettopp for de slipper en kokforbannet mann med dårlig kvinnesyn😉 Da gjør dere en dårlig jobb. I enhver mannlig vennegruppe er det drittsekkene som får flest damer. Dere har høye krav for helt andre preferanser Anonymkode: b841c...01c 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #307 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da gjør dere en dårlig jobb. I enhver mannlig vennegruppe er det drittsekkene som får flest damer. Dere har høye krav for helt andre preferanser Anonymkode: b841c...01c Du svarer en mann, vet du. Bamseklemmer er en mann. For øvrig er denne tråden perfekt begrunnelse for hvorfor jeg valgte bort norske menn da jeg var singel sist. Anonymkode: 13879...ebb 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #308 Skrevet 20. august 2024 Thanos skrev (På 13.8.2024 den 19.41): Kanskje det beste innlegget i tråden! Snakk om å krisemaksimere en situasjon der som regel begge vinner på det. Du fordummer utenlandske kvinner og latterliggjør deres evne til å ta fornuftige valg. Det er ikke slik at disse utenlandske kvinnene er 10 år og ikke evner å ta avgjørelser for seg selv. Hva så om hun velger å gifte seg med en hvit middeladrende mann hun ikke er forelsket i, men som vil gi henne gevinst i trygghet, god økonomi og kanskje godt vennskap? Dessuten ser mange asiatiske kvinner på det å ta vare på mann og barn, som den største æren i livet. Hvorfor reagerer vestlige bortskjemte kvinner med aggressjon når de får konkurranse fra utenlandske kvinner? I denne tråden tyter fordommer og oppgulp opp mot spesiellt østeuropeiske og asiatiske kvinner. Stikker det så fælt når vestlige menn nå i hopetall dropper vestlige kvinner til fordel for asiatiske og øst europeiske? Kvinner her kappes jo om å trykke ned menn, ikke trengs vi, ikke duger vi til noe, dere vil heller møte en bjørn i skogen enn en mann etc.etc. også reageres det når disse mannfolka går for et bedre alternativ? Men du elsker å være din arbeidsgivers tjener, sant? Får man lønn i form av penger så går det meste? Og hvorfor ville det å stelle for barn og mann være slaveri? Det kommer jo an på mannen og hvordan han behandler deg i en sådan livssituasjon. Hadde livet fungert optimalt med én inntekt, kunne begge jobbet 50/50, eller den ene som jobber kunne splittet lønnen. Det finnes løsninger som omgår "slaveriet". Måtte le litt av språkbruken, men mye sannhet i dette er jeg redd. Kvinner trenger ikke ta stilling til å måtte dra utenlands, da de ikke er den som tradisjonellt jakter partner. Problemet med mange vestlige kvinner idag, er ikke at de velger bort dårlige menn (de virkelig ræva typene som behandler dem dårlig, selvfølgelig bør de velges bort!), men standaren på hva en bra mann skal være er nå så skyhøy at menn som er like gjennomsnittlig gode som dem selv, ikke lenger duger. Så sitter feministene aleine og proklamerer at de ønsker heller være aleine enn å ta til takke med middelmådighet. Det fungerer nok bra frem til karierene og statusen ikke er så stort lenger. I USA blir det stadig arrangert datekvelder via spisesteder og kaffebarer. Oppmøte er solid, problemet er bare at det kun er kvinner som møter opp. Det burde være et solid skremmeskudd for de fleste av oss. Det er mye sannhet i det du sier her om hvordan vestlige kvinner omtaler den vestlige mannen. Vi er så mye negativt i deres øyne, vi holder rett og slett ikke mål. Jeg synes det er veldig rart at vi som ikke er bra nok for den i utgangspunktet, bare blir enda verre i deres øyne når vi finner en utenlandsk kvinne. Jeg vil jo ikke være alene, føler meg bra nok som jeg er og føler jeg har mye kjærlighet å gi. Men her har jeg ikke sjans. Jeg er introvert og litt sjenert. Jeg er fasit på gjennomsnittsmannen hva gjelder utseende og arbeid. Jeg er ikke noe for en vestlig kvinne, og det har jeg med tiden falt til ro med. Anonymkode: 7a1e4...3b2 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #309 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 23.52): Ser stadig at menn er sammen med damer som er utenlandske. Hva er det som gjør at de ikke gidder å ha ei stabil dame fra Norge, og isteden tar med seg ei dame som kan hverken norsk eller ønsker å lære om kulturen her i Norge. Det gjelder alle type menn her i Norge, både norske, men også polske, pakistanere, somalere, arabere, afghanere og til å med øst- asiatiske menn! Det er ikke bra for integreringen. Det blir mer splittelser og generasjoner etter generasjoner med elendighet (hvis ungene gjør som foreldrene). Nordmenn med thaidamer har nok funket, men med andre etnisiteter som som tar seg konene fra hjemlandet så går det gærnt ofte. Anonymkode: bc8d7...57d Ja, det har eksplodert siste tiåret! I deler av befolkningen er det snart ikke ledige etniske norske menn for etnisk norske kvinner! Svaret finner en garantert i likestillings debatten som har herjet i landet i flere år. Og noen er selvsagt kommet pga studie - jobb. Det sier seg selv at flere av disse «nye damene» er som regel ikke kommet like langt i sitt hjemland vs likestilling! Ei gruppe norske menn savner kanskje de tradisjonelle kjønnsrollene. Og søker av den grunn utover landegrensene. Det kan være de synes de etnisk norske er blitt vel selvstendige? Ja hvordan skal det ende? Generasjonene kommer til å bli utvannet til slutt. Viser til Frankrike, med alle sinne etnisiteter og uroligheter. Anonymkode: 49dbc...6ac
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #310 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, det har eksplodert siste tiåret! I deler av befolkningen er det snart ikke ledige etniske norske menn for etnisk norske kvinner! Svaret finner en garantert i likestillings debatten som har herjet i landet i flere år. Og noen er selvsagt kommet pga studie - jobb. Det sier seg selv at flere av disse «nye damene» er som regel ikke kommet like langt i sitt hjemland vs likestilling! Ei gruppe norske menn savner kanskje de tradisjonelle kjønnsrollene. Og søker av den grunn utover landegrensene. Det kan være de synes de etnisk norske er blitt vel selvstendige? Ja hvordan skal det ende? Generasjonene kommer til å bli utvannet til slutt. Viser til Frankrike, med alle sinne etnisiteter og uroligheter. Anonymkode: 49dbc...6ac Ingen grunn til at vi menn prøver å fortelle hvorfor. For dere bryr dere ikke, vil ikke høre, og bare håner. Ta en titt på videoen som er postet her de som virkelig er interessert. Slik ser det ut fra en manns ståsted, også i Norge. Men, hvem bryr seg? Anonymkode: 7a1e4...3b2 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #311 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja, det har eksplodert siste tiåret! I deler av befolkningen er det snart ikke ledige etniske norske menn for etnisk norske kvinner! Svaret finner en garantert i likestillings debatten som har herjet i landet i flere år. Og noen er selvsagt kommet pga studie - jobb. Det sier seg selv at flere av disse «nye damene» er som regel ikke kommet like langt i sitt hjemland vs likestilling! Ei gruppe norske menn savner kanskje de tradisjonelle kjønnsrollene. Og søker av den grunn utover landegrensene. Det kan være de synes de etnisk norske er blitt vel selvstendige? Ja hvordan skal det ende? Generasjonene kommer til å bli utvannet til slutt. Viser til Frankrike, med alle sinne etnisiteter og uroligheter. Anonymkode: 49dbc...6ac Vel. De fleste norske menn er fortsatt sammen med norske damer. Anonymkode: 13879...ebb 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #312 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ingen grunn til at vi menn prøver å fortelle hvorfor. For dere bryr dere ikke, vil ikke høre, og bare håner. Ta en titt på videoen som er postet her de som virkelig er interessert. Slik ser det ut fra en manns ståsted, også i Norge. Men, hvem bryr seg? Anonymkode: 7a1e4...3b2 Vi vet hvorfor. Dere ønsker å få en mamma, ikke en kone (og helst ikke gifte dere heller). En mamma som har full jobb, betaler regninger, men som også varter dere opp som et lite barn - lager mat til dere, duller og daller, stryker dere medhårs uansett, vasker skitne boksere etter dere. Samtidig skal dama være underdanig, stille opp på sex når DERE vil, og se smashing ut hele tiden. Selvfølgelig bryr ikke voksne vestlige kvinner seg om babymenn. Vi finner oss menn som ønsker å være partner, ikke lillegutt. At vi da må til ett av nabolandene, er ikke akkurat et problem. Anonymkode: 13879...ebb 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #313 Skrevet 20. august 2024 Siden tråden stiller et veldig vidt spørsmål om menn som finner seg utenlandske kvinner, er det verd å minne om å ikke låse seg helt fast i stigma om at det kun er fordi de ikke har sjans på norske damer og velger å utnytte fattige kvinner fra øst-asia i stedet. Det handler ikke nødvendigvis om likestilling heller. Men det er mange forumdebattanter som er oppsatt på å tvinge alle diskusjonene inn i disse banale sporene. Jeg tipper det er et mindretall som passer til disse beskrivelsene. "Utenlandsk" betyr jo faktisk alt annet norsk. Mao inkl svensk, dansk... De fleste menn som er med utenlandske kvinner er nok det på grunn av kjærlighet. Hvis man først blir bedt om å begrunne dette, så er det ikke sikkert at norske kvinner liker svarene, men det er jo også fordi man blir bedt om å generalisere. Men det er jo interessant at mange lander på ganske like karakteristikker av kjølige, overfladiske kvinner med lav interesse for å dele av seg selv i et forhold. At det er et samfusproblem at man dater utenlandske kvinner...? Vel... Anonymkode: 8dcc5...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #314 Skrevet 20. august 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vi vet hvorfor. Dere ønsker å få en mamma, ikke en kone (og helst ikke gifte dere heller). En mamma som har full jobb, betaler regninger, men som også varter dere opp som et lite barn - lager mat til dere, duller og daller, stryker dere medhårs uansett, vasker skitne boksere etter dere. Samtidig skal dama være underdanig, stille opp på sex når DERE vil, og se smashing ut hele tiden. Selvfølgelig bryr ikke voksne vestlige kvinner seg om babymenn. Vi finner oss menn som ønsker å være partner, ikke lillegutt. At vi da må til ett av nabolandene, er ikke akkurat et problem. Anonymkode: 13879...ebb Å herregud. Hold opp, vær så snill. Har du problemer? Anonymkode: 8dcc5...6cc 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #315 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å herregud. Hold opp, vær så snill. Har du problemer? Anonymkode: 8dcc5...6cc Ikke nå lenger. Men jeg hadde det da jeg som ung, utenlandsk dame var gift med en norsk mann som var en del eldre og hentet en ung kone fra utlandet i stedet for å "ta til takke med feite norske feminister", som han sa. Kontrollerende, utro, voldelig og urimelig. Behandlet meg som tjener og hore i ett, stilte høye krav til utseendet, og så måtte jeg selvfølgelig bidra økonomisk. Har snakket med andre damer fra Thailand, Filippinene, Russland, som har samme erfaringer som meg. Vi er alle skilt fra disse mennene i dag. Anonymkode: 13879...ebb 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #316 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi vet hvorfor. Dere ønsker å få en mamma, ikke en kone (og helst ikke gifte dere heller). En mamma som har full jobb, betaler regninger, men som også varter dere opp som et lite barn - lager mat til dere, duller og daller, stryker dere medhårs uansett, vasker skitne boksere etter dere. Samtidig skal dama være underdanig, stille opp på sex når DERE vil, og se smashing ut hele tiden. Selvfølgelig bryr ikke voksne vestlige kvinner seg om babymenn. Vi finner oss menn som ønsker å være partner, ikke lillegutt. At vi da må til ett av nabolandene, er ikke akkurat et problem. Anonymkode: 13879...ebb Jada, akkurat det vi ønsker. Dere har gjennomskuet oss Anonymkode: 7a1e4...3b2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #317 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke nå lenger. Men jeg hadde det da jeg som ung, utenlandsk dame var gift med en norsk mann som var en del eldre og hentet en ung kone fra utlandet i stedet for å "ta til takke med feite norske feminister", som han sa. Kontrollerende, utro, voldelig og urimelig. Behandlet meg som tjener og hore i ett, stilte høye krav til utseendet, og så måtte jeg selvfølgelig bidra økonomisk. Har snakket med andre damer fra Thailand, Filippinene, Russland, som har samme erfaringer som meg. Vi er alle skilt fra disse mennene i dag. Anonymkode: 13879...ebb Bare et troll du Anonymkode: 7a1e4...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #318 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare et troll du Anonymkode: 7a1e4...3b2 Nei, dessverre. Hvorfor tror du det har vært sak om at flere menn leverte sine mishandlede, thailandske koner på krisesenteret når de var "ferdig å leke med dem"? Tror du virkelig at alle norske menn som henter koner fra utlandet, er snille og likestilte? https://www.nrk.no/norge/_-utenlandske-kvinner-holder-ut-volden-for-a-bli-i-norge-1.13181170 https://inyheter.no/10/07/2023/er-det-slik-at-voldelige-norske-menn-serieimporterer-utenlandske-kvinner/ https://www.nrk.no/norge/utenlandske-koner-mishandles-1.516756 https://www.nrk.no/vestland/nektes-a-hente-utenlandske-koner-1.9526032 https://amnesty.no/brud-til-bruk-og-kast https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/01VPg/21-aars-fengsel-for-dobbeltdrapet-i-kirkenes https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/utenlandske-kvinner-leveres-pa-dora-1.14744185 "En ganske snill mann" hele gjengen, dette ... Anonymkode: 13879...ebb 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #319 Skrevet 20. august 2024 Arabiske og afrikanske kvinner er mer attraktive enn norske. Vi trenger mer innvandring derfra. Anonymkode: 4e1cb...d3f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #320 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Arabiske og afrikanske kvinner er mer attraktive enn norske. Vi trenger mer innvandring derfra. Anonymkode: 4e1cb...d3f Arabiske kvinner gifter seg med muslimske menn. Kultur. Anonymkode: 13879...ebb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå