AnonymBruker Skrevet 10. august #181 Del Skrevet 10. august Den evige og umulige søken etter kjærlighet. Fantastisk at så mange legger så mye energi og fordømmelse i hvordan andre søker og finner kjærligheten. Det er en veldig individuell prosess, så mer fokus på sin egen søken kan være lurt. Ingen har rett på sex, ingen har rett på kjærlighet. Men man kan ha så mye sex man vil selv, og man kan gi seg selv all den kjærligheten man vil. Kjærligheten er også noe man kan gi til alle rundt seg om man vil det. Og den som gir får ofte rikelig tilbake. Her er man bare bitter, kranglete, kverulerende og frustrerte. Anonymkode: 7a1e4...3b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #182 Del Skrevet 10. august Jeg er en dame med utenlandsk bakgrunn som opplever det motsatte. Mange menn som ikke vil date meg pga min bakgrunn og «hva folk kommer til å si om dette». Det er dessverre mange fordommer i samfunnet, og mange som har diskriminerende holdninger. Min utenlandske bakgrunn har gjort datingslivet veldig vanskelig. Synes det er kjipt, men jeg vil heller ikke omgås av folk med rasistiske/diskriminerende holdninger. Anonymkode: c9426...3d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #183 Del Skrevet 11. august Synes det er synd å høre . Jeg er selv sammen med ei utenlandsk og bryr meg ikke om hva andre mener om det. Det er mitt liv og jeg vil elske hvem jeg vil. Ser det er mange damer som ikke forstår det at jeg har funnet ei fra et annet land og prøver å si masse negativt om dette. Anonymkode: e03f0...161 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #184 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg er en dame med utenlandsk bakgrunn som opplever det motsatte. Mange menn som ikke vil date meg pga min bakgrunn og «hva folk kommer til å si om dette». Det er dessverre mange fordommer i samfunnet, og mange som har diskriminerende holdninger. Min utenlandske bakgrunn har gjort datingslivet veldig vanskelig. Synes det er kjipt, men jeg vil heller ikke omgås av folk med rasistiske/diskriminerende holdninger. Anonymkode: c9426...3d8 Selv på dating-apper? For å være ærlig så når jeg ser ei ikke etnisk norsk kvinne tenker jeg det er 99,9% sjanse for at hun ikke er singel, det er ikke vanlig for single kvinner å flytte til andre land, de kommer i lag med en mann eller blir "hentet" inn av en norsk mann. Anonymkode: bc2ac...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #185 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Greit nok det, men de asiatiske unge damene stikker (forståelig nok) gjerne fra sine norske (halvgamle) menn når de får råd til det. Bekvem m det? Sånn går det når man prøver å kjøpe seg kone. Anonymkode: c92ce...22e Dette er rett og slett ikke statistisk korrekt, ekteskap mellom norske kvinner og utenlandske menn går nesten alltid i vasken. Ekteskap mellom norske menn og utenlandske kvinner har ekstremt lav skillsmisserate, helt ned i 4% med de fra kristne land i Asia. Anonymkode: bc2ac...09d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #186 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg er en dame med utenlandsk bakgrunn som opplever det motsatte. Mange menn som ikke vil date meg pga min bakgrunn og «hva folk kommer til å si om dette». Det er dessverre mange fordommer i samfunnet, og mange som har diskriminerende holdninger. Min utenlandske bakgrunn har gjort datingslivet veldig vanskelig. Synes det er kjipt, men jeg vil heller ikke omgås av folk med rasistiske/diskriminerende holdninger. Anonymkode: c9426...3d8 Jeg var sammen med ei med utenlandsk bakgrunn lenge (norsk statsborger, møtte henne her). Fordommer er det nok av. Menn frykter nok disse fordommene, og at folk skal tenke at "det eneste han kan få er en desperat fattig dame som vil ha norsk pass". Det var ikke et stort problem for meg (er mer attraktiv enn henne utseendemessig og har hatt veldig pene norske kjærester før). Det som VAR et lite problem for meg var at hun utelukkende hadde kontakt med folk fra hjemlandet utenom jobb, og de snakket selvfølgelig sitt eget språk. Til nøds engelsk om det skulle være noen norske der. Hun (og de andre) var rett og slett "ikke norske", selv om de hadde norsk statsborgerskap. Det var ikke derfor det ble slutt, men det var noe jeg ikke hadde tenkt på før. I Norge er det best om man er tilpasset norsk kultur, språk og det der (noe det ser ut som at du er). Hvis jeg skal i et forhold med noen utenlandske igjen må de ønske å være "nokså norske" ELLER så må det være i utlandet. Om jeg hadde bodd i Kina hadde jeg lært meg kinesisk (håper jeg) og ikke bare spist brunost og grandiosa. Anonymkode: 31bd9...a25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #187 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 23.52): Ser stadig at menn er sammen med damer som er utenlandske. Hva er det som gjør at de ikke gidder å ha ei stabil dame fra Norge, og isteden tar med seg ei dame som kan hverken norsk eller ønsker å lære om kulturen her i Norge. Det gjelder alle type menn her i Norge, både norske, men også polske, pakistanere, somalere, arabere, afghanere og til å med øst- asiatiske menn! Det er ikke bra for integreringen. Det blir mer splittelser og generasjoner etter generasjoner med elendighet (hvis ungene gjør som foreldrene). Nordmenn med thaidamer har nok funket, men med andre etnisiteter som som tar seg konene fra hjemlandet så går det gærnt ofte. Anonymkode: bc8d7...57d Det er nok mange lavtlønte menn uten de store ambisjoner i livet som også er vanskelige å leve med som velger utenlandske damer. Har tilgode å se en veldig kjekk mann med god karriere som velger utenlandske. Anonymkode: 8ab87...3d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinksten Skrevet 11. august #188 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 23.52): Ser stadig at menn er sammen med damer som er utenlandske. Hva er det som gjør at de ikke gidder å ha ei stabil dame fra Norge, og isteden tar med seg ei dame som kan hverken norsk eller ønsker å lære om kulturen her i Norge. Det gjelder alle type menn her i Norge, både norske, men også polske, pakistanere, somalere, arabere, afghanere og til å med øst- asiatiske menn! Det er ikke bra for integreringen. Det blir mer splittelser og generasjoner etter generasjoner med elendighet (hvis ungene gjør som foreldrene). Nordmenn med thaidamer har nok funket, men med andre etnisiteter som som tar seg konene fra hjemlandet så går det gærnt ofte. Anonymkode: bc8d7...57d Spiser du kun norsk mat? Ikke det nei? Det kan være så enkelt at de deler din smak for å prøve andre ting enn det som er norskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #189 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er nok mange lavtlønte menn uten de store ambisjoner i livet som også er vanskelige å leve med som velger utenlandske damer. Har tilgode å se en veldig kjekk mann med god karriere som velger utenlandske. Anonymkode: 8ab87...3d9 Så du inrømmer i praksis at dere ser etter de med best mulig jobb, utdannelse og karriere. Samtidig så er det litt fordommer her. Det er flere som har god karriere, bra lønn, er unge og har passe bra utsendet som er sjenerte til å sjekke opp utenfor dating apper som finner seg utenlandsk dame. Dating markedet her hjemme er utrolig dårlig for menn med et manneoverskudd. Så det er ikke rart at vi må finne damer utenfra. Har selv 1 mill i lønn og masse goder og fant ei fra utlandet. Anonymkode: e03f0...161 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 11. august #190 Del Skrevet 11. august Jeg vil ikke bli sammen med ei utenlandsk dame. Men de er tilgjengelige, villige og gode i senga. Uansett er norske damer best😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #191 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): ...Ekteskap mellom norske menn og utenlandske kvinner har ekstremt lav skillsmisserate, helt ned i 4% med de fra kristne land i Asia. Anonymkode: bc2ac...09d Har du link til statistikk på dette? Anonymkode: ebf0d...ff7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 11. august #192 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er en dame med utenlandsk bakgrunn som opplever det motsatte. Mange menn som ikke vil date meg pga min bakgrunn og «hva folk kommer til å si om dette». Det er dessverre mange fordommer i samfunnet, og mange som har diskriminerende holdninger. Min utenlandske bakgrunn har gjort datingslivet veldig vanskelig. Synes det er kjipt, men jeg vil heller ikke omgås av folk med rasistiske/diskriminerende holdninger. Anonymkode: c9426...3d8 Er du sikker på at det er grunnen? Høres trist ut Lurer på hvor du bor, her jeg bor (i Oslo-området) bryr folk seg ingenting om bakgrunnen til den man dater / blir sammen med. Er helt normalt med «mixed» kjærlighet. Antar at det kan være mer fordommer i mer øde og landlige strøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #193 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synes det er synd å høre . Jeg er selv sammen med ei utenlandsk og bryr meg ikke om hva andre mener om det. Det er mitt liv og jeg vil elske hvem jeg vil. Ser det er mange damer som ikke forstår det at jeg har funnet ei fra et annet land og prøver å si masse negativt om dette. Anonymkode: e03f0...161 Norske damer er helt utrolige..... Først mobber de gutter og menn bort fra alt som gir livet mening. Når vi så lar oss bli mobet bort fra alt og finner ekte kjærlighet på andre siden av jorda så blir de rasende fordi vi har forlate livet reservebenk uten å ha fått spile en eneste gang I 20 år. Jeg har bare en ting å si til damene... kos dere masse. Livet er deilig når en har ei kone å elske. Når det nå er 50 50 menn og kvinner her I landet så ønsker jeg min norske utvalgte, all lykke I ensomheten, det er kjedelig å være til overs. Når jeg aldri fikk en kjæreste I Norge må en dame være singel hver eneste dag jeg er singel eller gift I utlandet. Norske damer er dumme som mobber bort 40 til 50 % av alle guttene, når det finnes fire miliarder damer der ute I verden. Anonymkode: d13f6...38f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #194 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): 1Det er nok mange lavtlønte menn uten de store ambisjoner i livet som også er vanskelige å leve med som velger utenlandske damer. Har tilgode å se en veldig kjekk mann med god karriere som velger utenlandske. Anonymkode: 8ab87...3d9 Tror noe har gåt deg hus forbi det siste tiåret. Jeg arbeider I en bedrift med bare veldig godt utdanede menesker. Det jobber 13 menn på vårt kontor. 8 av mennene er gift med utenlandsk kone, 4 har norsk kone. De fleste mennene er 30 til 40. Det er mange høystatus menn, som velger utenlandske ekte kjærlighet , I stede for utenforskap I det norske samfunnet. Uten mulighet til å få sex og kjærlighet, trekker de fleste menn seg bort og går tapt for damer og samfun. Anonymkode: d13f6...38f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #195 Del Skrevet 11. august On 8/8/2024 at 4:24 PM, AnonymBruker said: Nå dater jeg en amerikaner som behandler meg som en prinsesse 🥰 Og jeg han som en konge så klart! Anonymkode: 6c32c...72c Så du er aldri høyere enn ham. Du pusser skoene hans og lager maten og slikt? Anonymkode: 21c3e...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #196 Del Skrevet 11. august 1 hour ago, AllahBallah said: Lurer på hvor du bor, her jeg bor (i Oslo-området) bryr folk seg ingenting om bakgrunnen til den man dater / blir sammen med. Er helt normalt med «mixed» kjærlighet. Antar at det kan være mer fordommer i mer øde og landlige strøk? Jeg bodde i Oslo-området. Der jeg bodde så folk «ned» på min samboer som har norsk far og asiatisk mor. Og så så de nedlatende på meg som dame, fordi jeg ikke hadde en norsk mann. Det har jeg merket her jeg bor nå og, i en annen BY. Anonymkode: 21c3e...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #197 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 23.52): Ser stadig at menn er sammen med damer som er utenlandske. Hva er det som gjør at de ikke gidder å ha ei stabil dame fra Norge, og isteden tar med seg ei dame som kan hverken norsk eller ønsker å lære om kulturen her i Norge. Det gjelder alle type menn her i Norge, både norske, men også polske, pakistanere, somalere, arabere, afghanere og til å med øst- asiatiske menn! Det er ikke bra for integreringen. Det blir mer splittelser og generasjoner etter generasjoner med elendighet (hvis ungene gjør som foreldrene). Nordmenn med thaidamer har nok funket, men med andre etnisiteter som som tar seg konene fra hjemlandet så går det gærnt ofte. Anonymkode: bc8d7...57d Fordi norske damer er kravstore Anonymkode: a8961...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #198 Del Skrevet 11. august AllahBallah skrev (3 timer siden): Er du sikker på at det er grunnen? Høres trist ut Lurer på hvor du bor, her jeg bor (i Oslo-området) bryr folk seg ingenting om bakgrunnen til den man dater / blir sammen med. Er helt normalt med «mixed» kjærlighet. Antar at det kan være mer fordommer i mer øde og landlige strøk? Ja, har opplevd flere ganger at menn har mistet interessen rett etter at de spurte meg hvor jeg opprinnelig kommer fra. Har også opplevd å få noen uhøflige kommentarer om min bakgrunn. Da kuttet jeg med en gang kontakten. Og jeg bor i Oslo. Jeg er oppvokst her og aldri bodd på bygda:) Jeg har heller opplevd at menn fra småsteder syntes bakgrunnen min var spennende Anonymkode: c9426...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #199 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg var sammen med ei med utenlandsk bakgrunn lenge (norsk statsborger, møtte henne her). Fordommer er det nok av. Menn frykter nok disse fordommene, og at folk skal tenke at "det eneste han kan få er en desperat fattig dame som vil ha norsk pass". Det var ikke et stort problem for meg (er mer attraktiv enn henne utseendemessig og har hatt veldig pene norske kjærester før). Det som VAR et lite problem for meg var at hun utelukkende hadde kontakt med folk fra hjemlandet utenom jobb, og de snakket selvfølgelig sitt eget språk. Til nøds engelsk om det skulle være noen norske der. Hun (og de andre) var rett og slett "ikke norske", selv om de hadde norsk statsborgerskap. Det var ikke derfor det ble slutt, men det var noe jeg ikke hadde tenkt på før. I Norge er det best om man er tilpasset norsk kultur, språk og det der (noe det ser ut som at du er). Hvis jeg skal i et forhold med noen utenlandske igjen må de ønske å være "nokså norske" ELLER så må det være i utlandet. Om jeg hadde bodd i Kina hadde jeg lært meg kinesisk (håper jeg) og ikke bare spist brunost og grandiosa. Anonymkode: 31bd9...a25 Det blir jo helt feil synes jeg. Det var meg som skrev kommentaren om at min utenlandske bakgrunn gjør datingen vanskelig. Jeg har mange venner som er etnisk norske, utenlandske eller kommer fra samme land som meg. Men jeg ville ALDRI byttet ut kulturen min, så lenge det ikke er helt motstridende med normer/regler i Norge. Det er en del av min identitet. Jeg feirer høytider på min egen måte, jeg lager tradisjonell mat, jeg hører på utenlandsk musikk og ser på filmer fra hjemlandet. Dette kan fint kombineres med innslag fra den norske kulturen. Så får en fremtidig ektemann akseptere dette Anonymkode: c9426...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #200 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Selv på dating-apper? For å være ærlig så når jeg ser ei ikke etnisk norsk kvinne tenker jeg det er 99,9% sjanse for at hun ikke er singel, det er ikke vanlig for single kvinner å flytte til andre land, de kommer i lag med en mann eller blir "hentet" inn av en norsk mann. Anonymkode: bc2ac...09d Ja. Jeg er oppvokst her altså, så ingen familiegjenforening med ektemann i bilde Anonymkode: c9426...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå