Gå til innhold

Hvorfor finner mange menn seg damer fra utlandet istedenfor norske?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det finnes helt klart menn som bruker økonomi for å lokke til seg damer i fattigere deler av verden..  Det virker likevel som enkelte her tror at kvinner med selvrespekt kun eksisterer i Norge, og at majoriteten av kvinner fra fattigere land tar takke til hva som helst. Det ligger en viss undertone av rasisme og ignoranse hos brukere som blindt tror dette.. + en dose bitterhet.

Jeg skriver dette på vegne av venninner og kvinner jeg har møtt i fattigere deler av verden som er sterke da de hver dag må takle en tilværelse vi slipper unna med i Norge.. Selv om et fåtall av disse er villige til å ta seg til takke med mannebabyer i fra Norge fortjener også disse forståelse.. Ikke latterliggjøring som enkelte gjør her.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når hensynet man må ta er å tenke, planlegge, strukturere og å ta ansvaret som om man er eneste voksen når man strengt talt er to voksne i hustanden, så velger de fleste oppegående kvinner med egen inntekt å gå, naturlig nok. Jeg syns synd på min mor som allerede i flere tiår har vært mor for sin egen ektemann  men hun har dessverre ikke levedyktig inntekt og er dermed låst.

Anonymkode: 115be...55d

Synes din mor synd på seg selv? Eller er hun lykkelig sammen med din far. Eller er det kanskje ikke din far? Du sier hun har vært mor for han, har han vært far for henne da? Mange her bruker det å være mor som noe negativt, er det negativt å være mor? 
Bare lurer, og lurer på mye mer

Anonymkode: 7a1e4...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bigote skrev (5 minutter siden):

Det finnes helt klart menn som bruker økonomi for å lokke til seg damer i fattigere deler av verden..  Det virker likevel som enkelte her tror at kvinner med selvrespekt kun eksisterer i Norge, og at majoriteten av kvinner fra fattigere land tar takke til hva som helst. Det ligger en viss undertone av rasisme og ignoranse hos brukere som blindt tror dette.. + en dose bitterhet.

Jeg skriver dette på vegne av venninner og kvinner jeg har møtt i fattigere deler av verden som er sterke da de hver dag må takle en tilværelse vi slipper unna med i Norge.. Selv om et fåtall av disse er villige til å ta seg til takke med mannebabyer i fra Norge fortjener også disse forståelse.. Ikke latterliggjøring som enkelte gjør her.

Jeg er veldig enig med deg i det! Jeg husker jeg så på 90 days fiance. Han var skikkelig ekkel mot sin forlovede. Hun sa veldig tydelig i fra til han, at dette aksepterte hun ikke. Husker hun ble intervjuet etterpå og sa noe ala det er synd hvis det ryker for hun hadde veldig lyst til å komme til USA, men sånt som dette aksepterte hun ikke så ble det til at hun måtte hjem til Russland da så var det greit. Husker jeg ble så gira at jeg ropte «yes girl». Her var det en idiot som trodde hun skulle godta hva som helst, bare for å få bli i USA 🙈 utrolig sterk, flott dame.. ❤️

Anonymkode: f4ca6...68a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bigote skrev (1 time siden):

Hat tenkt på det med pengene også, for selv om det er mye penger sammenlignet er det jo sikkert ikke bare rike menn her i Norge. De fleste jeg vet av har normal økonomi, men sender penger til familien hennes i utlandet.

Bare tenker det de viste der nede hvor pengene våre er verdt mer og det livet damene faktisk får her hvor pengene ikke gjenspeiler like stor rikdom er litt bedragersk.

Anonymkode: f59bc...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hat tenkt på det med pengene også, for selv om det er mye penger sammenlignet er det jo sikkert ikke bare rike menn her i Norge. De fleste jeg vet av har normal økonomi, men sender penger til familien hennes i utlandet.

Bare tenker det de viste der nede hvor pengene våre er verdt mer og det livet damene faktisk får her hvor pengene ikke gjenspeiler like stor rikdom er litt bedragersk.

Damene tenker kanskje mennene er rikere enn de er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...