AnonymBruker Skrevet 21. august #401 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvordan var det med Anna Nicole Smith og mannen hennes? Ja, det er mye vi ikke forstår. Men tenker det er bedre å ha et åpent sinn og prøve, enn å angripe alt som er fremmed. Historien er stappfull av sistnevnte. Så hvor opplyst har vi egentlig blitt? Mennesker vil alltid frykte forandring og det fremmede. Lik menns frykt for den friheten kvinner nå har. Lik kvinners frykt for menns tilpasninger til dette. Og den frykten uttrykkes som hatefull Anonymkode: 7a1e4...3b2 Mange menn tilpasser seg jo ikke. De er langtidssingle og syter på nett over at "ingen kvinner vil ha dem", forutsatt at ingen unge, pene, slanke kvinner vil ha dem. Anonymkode: 13879...ebb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #402 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 23.46): Du tror virkelig at norske kvinner ender opp alene og bitre hvis norske menn skaffer seg utenlandsk dame?🙃 verden er stor vet du, finnes ganske mange menn å velge mellom😊 Anonymkode: 0edca...f76 Hvis dere finner interresante menn i utlandet. I Asia hadde dere følt dere overlegen mennene på høyde og inntekt. Afrika ler dere av tanken på. I Europa og USA drar mennene til Asia som oss 😂 Anonymkode: b841c...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #403 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvis dere finner interresante menn i utlandet. I Asia hadde dere følt dere overlegen mennene på høyde og inntekt. Afrika ler dere av tanken på. I Europa og USA drar mennene til Asia som oss 😂 Anonymkode: b841c...01c I Asia er mange menn renslige, slanke, intellektuelle og høflige. I motsetning til "brølaper" fra vikingland. To venninner er gift med kinesiske menn (begge har jobbet der i en årrekke). Disse mennene er mer lavmælt, mer familieorientert og intellektuelle enn mange norske menn jeg kjenner. Det er ingen fyllekalas "med gutta", de sprader ikke rundt med utvasket joggis og ustelt hår, fiser ikke overalt og har ikke ørten venninner de har ligget med, som de insisterer på å beholde kontakten med. Ei annen venninne har mann fra Botswana. En utrolig interessant, snill og morsom mann, som også er familieorientert, avholds og hardtarbeidende. Anonymkode: 13879...ebb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #404 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er selv utenlandsk, og ser ned på gamle, tykke menn som avviser jevnaldrende damer på samme alder her i landet, fordi de mener de "fortjener" unge jomfruer fra Thailand. Ingen reagerer på jevnaldrende par der mann og dame er fra forskjellige land. Vi reagerer på stor skjevhet i forhold, utnyttelse og kvinnehat. Jeg har for eksempel møtt et par som er gift, begge er i 60-årene og ikke akkurat sporty, så både mannen og dama er overvektige og litt ustelte. Denne mannen har flere ganger sittet sammen med kona og andre, og fortalt disse andre hvordan menn flest er tiltrukket av unge, vakre jenter fra Thailand og Filippinene, at han kunne ha tenkt seg ei slik ei for en natt, bla bla bla. Mens kona sitter og hører på. Stakkars vet ikke hvor hun skal gjøre av seg. De fleste gamle menn som henter seg unge jenter, har disse holdningene. Derfor reagerer vi. Anonymkode: 13879...ebb Nå snakker du om folk med dårlige holdninger og som i eksemplet dit noen som oppfører seg veldig dårlig mot sin partner. At man kan være tiltrekket av yngre og fine jenter er en ting. Det finnes nå mange som meg som er introverte unge menn som ikke har fått muligheten til å finne noen . Som fany kjærligheten med en jevnaldrende kvinne. Jeg selv fant ei med datter som jeg har tatt imot med åpne armer. det som er tingen er at det eneste jeg ser blir skrevet på disse forumene av damer generelt er fordommene mot disse eldre som gjør det du sier. Som om det ikke fantes andre som faktisk vil ha en jevnaldrende partner som de elsker så høyt. Anonymkode: e03f0...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #405 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (49 minutter siden): I Asia er mange menn renslige, slanke, intellektuelle og høflige. I motsetning til "brølaper" fra vikingland. To venninner er gift med kinesiske menn (begge har jobbet der i en årrekke). Disse mennene er mer lavmælt, mer familieorientert og intellektuelle enn mange norske menn jeg kjenner. Det er ingen fyllekalas "med gutta", de sprader ikke rundt med utvasket joggis og ustelt hår, fiser ikke overalt og har ikke ørten venninner de har ligget med, som de insisterer på å beholde kontakten med. Ei annen venninne har mann fra Botswana. En utrolig interessant, snill og morsom mann, som også er familieorientert, avholds og hardtarbeidende. Anonymkode: 13879...ebb Jeg tviler ikke på dette. Man kan finne seg fine partnere i utlandet . Selv om det er vanskeligere for kvinner, alle fe landene du nevner så er kvinnen ansvarlig for hjemmet og det kan bli litt sv en kulturkrasj. Men om de klarer å lage kompromiss så kan det gå. Anonymkode: e03f0...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #406 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tviler ikke på dette. Man kan finne seg fine partnere i utlandet . Selv om det er vanskeligere for kvinner, alle fe landene du nevner så er kvinnen ansvarlig for hjemmet og det kan bli litt sv en kulturkrasj. Men om de klarer å lage kompromiss så kan det gå. Anonymkode: e03f0...161 Mennene som er gift med mine venninner, bidrar da med hjem og barn på lik linje med dama. Anonymkode: 13879...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #407 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis dere finner interresante menn i utlandet. I Asia hadde dere følt dere overlegen mennene på høyde og inntekt. Afrika ler dere av tanken på. I Europa og USA drar mennene til Asia som oss 😂 Anonymkode: b841c...01c Det er så massive mengder menn i verden tilsammen, at det ikke er nok av unge asiatiske kvinner i de landene dere peker på uansett. Å folk har ulike ønsker for livet og ulike ferdigheter. Det vil finnes menn som på tilfeldigvis ikke ser seg nødt å dra til Asia og heller ikke har en spesifikk nok ønske på asiatisk kjæreste til at han vil reise dit for det, kanskje da heller om han hadde forelsket seg i ei fra Asia hvor han bor eller som han har møtt andre steder? Men mange menn liker jo ulike kvinner og kvinner fra andre steder i verden har da fortsatt kjærester, samboere, ektemenn og flørter, så jeg kan ikke si at jeg tror vi alle vil sitte uten mann selv om du sårt vil vi skal tro på det. Tviler ikke på at det er menn som vil like meg i Europa og Norge. Jeg vil ikke dra så langt unna om jeg finner noen, for har jo familie i Norge. Dermed velger jeg helst Danmark eller England, om jeg hadde fått en tilfeldig utenlandsk kjæreste. Kan godt bli en norsk mann også. Kan jo hende det blir noen som bor lengre unna også, det får bli som det blir, så fremt vi elsker hverandre og har det fint sammen. Anonymkode: f59bc...484 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #408 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er så massive mengder menn i verden tilsammen, at det ikke er nok av unge asiatiske kvinner i de landene dere peker på uansett. Å folk har ulike ønsker for livet og ulike ferdigheter. Det vil finnes menn som på tilfeldigvis ikke ser seg nødt å dra til Asia og heller ikke har en spesifikk nok ønske på asiatisk kjæreste til at han vil reise dit for det, kanskje da heller om han hadde forelsket seg i ei fra Asia hvor han bor eller som han har møtt andre steder? Men mange menn liker jo ulike kvinner og kvinner fra andre steder i verden har da fortsatt kjærester, samboere, ektemenn og flørter, så jeg kan ikke si at jeg tror vi alle vil sitte uten mann selv om du sårt vil vi skal tro på det. Tviler ikke på at det er menn som vil like meg i Europa og Norge. Jeg vil ikke dra så langt unna om jeg finner noen, for har jo familie i Norge. Dermed velger jeg helst Danmark eller England, om jeg hadde fått en tilfeldig utenlandsk kjæreste. Kan godt bli en norsk mann også. Kan jo hende det blir noen som bor lengre unna også, det får bli som det blir, så fremt vi elsker hverandre og har det fint sammen. Anonymkode: f59bc...484 Å selvsagt er det interessante menn i verden? Det er flest av utenlandske menn på kloden og mennekser er mennesker, vi kan like lett bli forelsket i noen der ute, som her, ingen forskjell for verken menn eller kvinner. Eneste grunnen til at norsk kjæreste er størst sjangse, er kun fordi vi er fysisk nærmest hverandre. Anonymkode: f59bc...484 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #409 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er så massive mengder menn i verden tilsammen, at det ikke er nok av unge asiatiske kvinner i de landene dere peker på uansett. Å folk har ulike ønsker for livet og ulike ferdigheter. Det vil finnes menn som på tilfeldigvis ikke ser seg nødt å dra til Asia og heller ikke har en spesifikk nok ønske på asiatisk kjæreste til at han vil reise dit for det, kanskje da heller om han hadde forelsket seg i ei fra Asia hvor han bor eller som han har møtt andre steder? Men mange menn liker jo ulike kvinner og kvinner fra andre steder i verden har da fortsatt kjærester, samboere, ektemenn og flørter, så jeg kan ikke si at jeg tror vi alle vil sitte uten mann selv om du sårt vil vi skal tro på det. Tviler ikke på at det er menn som vil like meg i Europa og Norge. Jeg vil ikke dra så langt unna om jeg finner noen, for har jo familie i Norge. Dermed velger jeg helst Danmark eller England, om jeg hadde fått en tilfeldig utenlandsk kjæreste. Kan godt bli en norsk mann også. Kan jo hende det blir noen som bor lengre unna også, det får bli som det blir, så fremt vi elsker hverandre og har det fint sammen. Anonymkode: f59bc...484 Ja mange menn og damer . Så jeg er for at man finner seg den partneren man liker best. Så får alle ha det bra. Mange gode alternativer der ute Anonymkode: e03f0...161 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 21. august #410 Del Skrevet 21. august 20 hours ago, AnonymBruker said: De har en annen kultur, jeg hat merket det når jeg begynnte å ta oppvasken og hun ba meg sette meg ned. De er oppdratt til det, men jeg bidrar gjerne. Hun ser ikke noe galt i å ta seg av mer i huset mens hun går på språkopplæring inntil hun får seg en jobb. Jeg hadde gjort det samme selv og bidratt med mye av husarbeidet om jeg hadde flyttet og ikke kunne jobbe. Hun sier at hun vil komme i jobb for å hjelpe meg med det økonomiske i familien. Vi er gift så vi kommer til å ha felles økonomi. Jeg liker jo selvsagt at hun viser stor omsorg for meg, det samme gjør jeg til henne. Vi er også på samme alder 33 og 32 år. Så det burde forstås at dette selvsagt er ekte kjærlighet. Hun har en datter på 12 år som jeg behandler som om hun var min egen datter. Vil hjelpe dattera til å få en god utdannelse og støtte fra oss. Det viktigste er at begge bidrar og hjelper hverandre som en familie. Anonymkode: e03f0...161 ...men hvorfor be deg sette deg ned? Altså, løper man bort til kona og "ber henne sette seg ned" hvis hun har funnet frem jekken og starter å skifte dekk på bilen? Nå er ikke det å "be noen sette seg ned" spesielt aggressivt, men jeg har hørt tilsvarende om at man betrakter kjøkkenet som sin arena og at mannen har å pelle seg ut derfra om han har tenkt å gjøre noe hun ser på som sin oppgave. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #411 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja mange menn og damer . Så jeg er for at man finner seg den partneren man liker best. Så får alle ha det bra. Mange gode alternativer der ute Anonymkode: e03f0...161 Ja, å det er jo heldigvis sånn verden (Foruten i veldige skadelige situsjoner med tvang, mye innad religiøse) Fungerer for mange nå 😊 Anonymkode: f59bc...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 21. august #412 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Selvfølgelig. Men så ønsker man kjærlighet, ikke være alene hele livet, aldri ha sex, kos, kyss, nærhet og samhold. Anonymkode: 13879...ebb Ikke for enhver pris, som det er for mange. Å være alene er ekstremt tilfredsstillende for meg heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #413 Del Skrevet 21. august On 8/20/2024 at 6:16 PM, BerntHulken said: Er ikke kvinner fra alle land like bra? Tror norske kvinner skal være forsiktig med å heve seg over andre nasjonaliteter. Du tuller nå? Norske kvinner er de beste av de beste. Er man sammen med en ikke-norsk kvinne har man tatt til takke med det. For det er jo en norsk kvinne alle egentlig vil ha! - Hilsen norske kvinner Anonymkode: d807d...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #414 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du tuller nå? Norske kvinner er de beste av de beste. Er man sammen med en ikke-norsk kvinne har man tatt til takke med det. For det er jo en norsk kvinne alle egentlig vil ha! - Hilsen norske kvinner Anonymkode: d807d...6fc Hvorfor er du så sinnt på Norske kvinner? Noen er alltid ille mennesker, men det ulogisk å tenke at vi alle tenker på denne måten. Sårende også. Folk flest er greie og vet at folk er folk over hele verden. Anonymkode: f59bc...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 21. august #415 Del Skrevet 21. august 3 hours ago, AnonymBruker said: Du tuller nå? Norske kvinner er de beste av de beste. Er man sammen med en ikke-norsk kvinne har man tatt til takke med det. For det er jo en norsk kvinne alle egentlig vil ha! - Hilsen norske kvinner Anonymkode: d807d...6fc Haha, For en incelkommentar. Det er et skille mellom å ramle borti en utvekslingsstudent mens man studerte og så ble det kjæresten sin, og det å reise over halve kloden ens ærend for å skaffe seg kvinnfolk etter å ha mislykkes her. Det er jo definisjonen av "å ta til takke med", fordi hvis du er avvist ørten ganger her hjemme og gir opp markedet sikter du deg mot noe lenger ned på listen når førstevalget ikke er mulig. Om ikke det er "å ta til takke med", vet ikke jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #416 Del Skrevet 21. august knooters skrev (33 minutter siden): Haha, For en incelkommentar. Det er et skille mellom å ramle borti en utvekslingsstudent mens man studerte og så ble det kjæresten sin, og det å reise over halve kloden ens ærend for å skaffe seg kvinnfolk etter å ha mislykkes her. Det er jo definisjonen av "å ta til takke med", fordi hvis du er avvist ørten ganger her hjemme og gir opp markedet sikter du deg mot noe lenger ned på listen når førstevalget ikke er mulig. Om ikke det er "å ta til takke med", vet ikke jeg. Ja, det er forskjell. Men folk finner hverandre på Jakten på kjærligheten og speed dating og Tinder også, ikke bare får kjærester via studier eller jobb. Anonymkode: ebf0d...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #417 Del Skrevet 21. august Har ikke noe å si om det er Plan a eller b. Kan godt hende plan b fører til at man får et bedre resultat. Noen sier mye rart. De fleste finner aldri sin rette på første forsøk uansett. Anonymkode: e03f0...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #418 Del Skrevet 22. august 21 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er du så sinnt på Norske kvinner? Noen er alltid ille mennesker, men det ulogisk å tenke at vi alle tenker på denne måten. Sårende også. Folk flest er greie og vet at folk er folk over hele verden. Anonymkode: f59bc...484 Sint på norske kvinner? Det er jeg da virkelig ikke. Jeg skrev et innlegg satt-på-spissen basert på hva som er vanligst å mene på KG. Jeg mobber KG-kvinner. Ikke norske kvinner. Anonymkode: d807d...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #419 Del Skrevet 22. august 18 hours ago, knooters said: Haha, For en incelkommentar. Det er et skille mellom å ramle borti en utvekslingsstudent mens man studerte og så ble det kjæresten sin, og det å reise over halve kloden ens ærend for å skaffe seg kvinnfolk etter å ha mislykkes her. Det er jo definisjonen av "å ta til takke med", fordi hvis du er avvist ørten ganger her hjemme og gir opp markedet sikter du deg mot noe lenger ned på listen når førstevalget ikke er mulig. Om ikke det er "å ta til takke med", vet ikke jeg. Ja, selvsagt. Det var litt av mitt poeng også. Det er sistnevnte alle trur skjer hver gang. "Ta til takke med" er den automatiske responsen til KG når det er et forhold mellom hvit mann og asiatisk kvinne. Virker som om mange på KG har et mindreverdighetskompleks. Jeg er forresten godt gift med en fantastisk kvinne, og ingen incel. Man kan forsvare andres situasjon uten å være i den selv. Anonymkode: d807d...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #420 Del Skrevet 22. august knooters skrev (18 timer siden): Haha, For en incelkommentar. Det er et skille mellom å ramle borti en utvekslingsstudent mens man studerte og så ble det kjæresten sin, og det å reise over halve kloden ens ærend for å skaffe seg kvinnfolk etter å ha mislykkes her. Det er jo definisjonen av "å ta til takke med", fordi hvis du er avvist ørten ganger her hjemme og gir opp markedet sikter du deg mot noe lenger ned på listen når førstevalget ikke er mulig. Om ikke det er "å ta til takke med", vet ikke jeg. Hvis du snakker om å ta enkleste vei å være med en kjæreste så får du holde deg hjemme. Ingenting er galt med å ville dra for å finne kjærligheten. Anonymkode: e03f0...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå