AnonymBruker Skrevet 8. august #41 Del Skrevet 8. august I nyere tid har det økt fordi ikke alle menn lever opp til forventningene til norske damer Anonymkode: b841c...01c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #42 Del Skrevet 8. august For min del del det så enkelt som at norske kvinner ikke er interesserte i meg. Jeg aner ikke hvorfor, men det har vært sånn hele livet. Utenlandske i alle mulige varianter er. Da benytter jeg meg selvsagt av muligheten til å få en kjæreste med utenlandsk bakgrunn. De er jo akkurat like flotte på alle måter, så for meg spiller det ingen rolle. Anonymkode: 6e33b...a03 5 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #43 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For min del del det så enkelt som at norske kvinner ikke er interesserte i meg. Jeg aner ikke hvorfor, men det har vært sånn hele livet. Utenlandske i alle mulige varianter er. Da benytter jeg meg selvsagt av muligheten til å få en kjæreste med utenlandsk bakgrunn. De er jo akkurat like flotte på alle måter, så for meg spiller det ingen rolle. Anonymkode: 6e33b...a03 Jeg kjenner meg igjen. Jeg er ganske sjenert av meg, og blir bare klumsete når jeg prøver å ta initiativ til noe. Løsningen, gitt av norske kvinner er å bygge selvtillit, for den norske kvinnen forventer en mann som tar initiativ. Selv på Tinder er dette forventet - joda, unntak finnes også her. Problemet er ikke selvtilliten, jeg mestrer alle aspekter ved mitt liv. Selvfølelsen er god. Men den Norske kvinnen skremmer meg. Er jeg på ferie i utlandet, og da spesielt i USA, så tar kvinner kontakt, sjekker meg opp og får meg til å føle meg trygg. Dette har jeg tilgode å oppleve her, men har også akseptert at jeg er for sjenert for den norske kvinnen Anonymkode: 7a1e4...3b2 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #44 Del Skrevet 8. august På stedet der jeg bor ser man jo greit hvilke menn det er som kommer med utenlandske (thai og filippinske) damer (jenter). Mange av dem er mye eldre enn de kvinnene de er gifte med, og de har dessverre ikke utseendet med seg. Flere er også uføre eller har yrker uten særlig status (lastebilsjåfør, renovasjonsarbeider, industriarbeider etc). En som bor like ved her har langt uflidd hår og er skallet på toppen. Han er også uflidd i klærne og lukter stramt. Jeg synes skikkelig synd på kona hans. 😪 Anonymkode: 521fd...06e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #45 Del Skrevet 8. august Jeg har to kompiser som er skilt, og jeg forstår ikke hvorfor ingen kvinne vil ha dem. De dater, men blir alltid dumpa. De ser ok it, er smarte. Kan det hende at norske kvinner vil ha bare en 10er, eventuelt en 9er, mens menn som bare ser ok ut ikke har en sjans? Anonymkode: 7f005...d6e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana1987 Skrevet 8. august #46 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På stedet der jeg bor ser man jo greit hvilke menn det er som kommer med utenlandske (thai og filippinske) damer (jenter). Mange av dem er mye eldre enn de kvinnene de er gifte med, og de har dessverre ikke utseendet med seg. Flere er også uføre eller har yrker uten særlig status (lastebilsjåfør, renovasjonsarbeider, industriarbeider etc). En som bor like ved her har langt uflidd hår og er skallet på toppen. Han er også uflidd i klærne og lukter stramt. Jeg synes skikkelig synd på kona hans. 😪 Anonymkode: 521fd...06e Men er det egentlig så rart at det blir sånn? Når menn går hele livene sine uten å få behovene sine dekket; kjærlighet og sex. Så vil de naturlig søke etter andre ting som kan glede dem. Mat blant annet. Da blir en overvektig. Du blir også deprimert av å ikke nå målene dine. Som kan føre til at du sluntrer unda med hygienen. Disse karene hadde nok vært helt greie om det ikke hadde vært for ubalansen mellom kjønnene. Det kan spores direkte til at staten har ført en politkkk som fører kvinnene til storbyene gjennom utdanning, mens mennene har måtte blitt igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #47 Del Skrevet 8. august Et interessant tema. Jeg jobber nå med fire damer på en liten arbeidsplass, som alle har norsk far og asiatisk mor 🤣🤣 Hvorfor er det ingen som er sure pga denne typen innvandring 🤪🤭 #AnneMaogDundar fortjener bedre!!! Anonymkode: 4e54d...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana1987 Skrevet 8. august #48 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): I nyere tid har det økt fordi ikke alle menn lever opp til forventningene til norske damer Anonymkode: b841c...01c Jeg tror heller ikke det nødvendigvis er at de ikke når opp til forventningene. Mye handler også om at norske kvinner får preferansene sine i fra amerikansk media. USA er ikke lenger et nordisk land slik det var for 30-40 år siden. Så det er en helt annen type mann som bøir fremstilt som idealet. Det påvirker norske kvinner veldig mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #49 Del Skrevet 8. august 2 minutter siden, AnonymBruker said: Flere er også uføre eller har yrker uten særlig status (lastebilsjåfør, renovasjonsarbeider, industriarbeider etc) 2 minutter siden, AnonymBruker said: En som bor like ved her har langt uflidd hår og er skallet på toppen. 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes skikkelig synd på kona hans. 😪 Kjære vene for en demonstrasjon av hva flere menn i denne tråden påpeker.... 🙄 Riktignok jobber jeg selv innen ledelse i et stort tech selskap (håper det er nok "status" for deg) OG har hår på hodet, og har altså utenlandsk kjæreste. Jeg har flere venner som er som blant annet jobber som sjåfører, i industrien, i kommunen. Helt fine fyrer. Ikke lukter de ille heller. De fleste av dem gift med helt ok norske damer. Vi trenger folk i alle yrker. Ta et oppgjør med fordommene dine, du 😉 Anonymkode: 8dcc5...6cc 3 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #50 Del Skrevet 8. august Adriana1987 skrev (Akkurat nå): Jeg tror heller ikke det nødvendigvis er at de ikke når opp til forventningene. Mye handler også om at norske kvinner får preferansene sine i fra amerikansk media. USA er ikke lenger et nordisk land slik det var for 30-40 år siden. Så det er en helt annen type mann som bøir fremstilt som idealet. Det påvirker norske kvinner veldig mye. Hæ, har USA noen gang vært et nordisk land? 😝 Anonymkode: 4e54d...cf0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #51 Del Skrevet 8. august Det komiske er når de tar med damene til Norge og så vil de utenlandske damene assimilere seg i kulturen og på sikt bli like kravstore. Så trikset er å heller bli i deres land. Anonymkode: f0644...00a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana1987 Skrevet 8. august #52 Del Skrevet 8. august (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hæ, har USA noen gang vært et nordisk land? 😝 Anonymkode: 4e54d...cf0 Ja, USA var fra dets opprinnelse til rundt 1990-2000 et folk i stor grad med Anglo-saxere, irer, skandinaviere, tyskere osv. Det var en villet politikk, som de gikk fra rundt 1970. Endret 8. august av Adriana1987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #53 Del Skrevet 8. august Jeg er kvinne og dater bare utenlandske menn selv, dog vestlige med samme verdier. For meg er det rett og slett ikke kjemi med nordmenn, foruten eksen min som er en fantastisk norsk mann. Det er kanskje likt for norske menn som dater utenlandske kvinner at de kommer bedre overens med dem? Opplever rett og slett at utenlandske menn behandler meg bedre og setter mer pris på meg. Nå dater jeg en amerikaner som behandler meg som en prinsesse 🥰 Og jeg han som en konge så klart! Anonymkode: 6c32c...72c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doloressa Skrevet 8. august #54 Del Skrevet 8. august 16 hours ago, AnonymBruker said: Ser stadig at menn er sammen med damer som er utenlandske. Hva er det som gjør at de ikke gidder å ha ei stabil dame fra Norge, og isteden tar med seg ei dame som kan hverken norsk eller ønsker å lære om kulturen her i Norge. Det gjelder alle type menn her i Norge, både norske, men også polske, pakistanere, somalere, arabere, afghanere og til å med øst- asiatiske menn! Det er ikke bra for integreringen. Det blir mer splittelser og generasjoner etter generasjoner med elendighet (hvis ungene gjør som foreldrene). Nordmenn med thaidamer har nok funket, men med andre etnisiteter som som tar seg konene fra hjemlandet så går det gærnt ofte. Anonymkode: bc8d7...57d Det er flere menn I Norge ift. kvinner, dermed er det meget vanskelig for menn som ikke er rike til å skaffe seg noe som anses som en high-value kvinne (vakker, smart, økonomisk uavhengig, høyt utdannet, etc.). Hvis ikke du er en velstående mann, datingsmarkedet er meget begrenset i Norge om man ikke er villig til å senke kravene betydelig. Utenlandske damer er ofte mindre kravstore og som regel også mye penere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #55 Del Skrevet 8. august 6 minutter siden, Doloressa said: Det er flere menn I Norge ift. kvinner, dermed er det meget vanskelig for menn som ikke er rike til å skaffe seg noe som anses som en high-value kvinne (vakker, smart, økonomisk uavhengig, høyt utdannet, etc.). Hvis ikke du er en velstående mann, datingsmarkedet er meget begrenset i Norge om man ikke er villig til å senke kravene betydelig. Utenlandske damer er ofte mindre kravstore og som regel også mye penere. Slik er det. Marked og etterspørsel. Trenden er at norske kvinner i økende grad rullerer på de mest ettertraktede mennene istedenfor å "senke standarden". Og når da flere og flere menn ikke når opp til dette, er det bare naturlig at de ser seg om andre plasser. Jeg forstår ikke hvorfor norske kvinner bryr seg om hva menn de anser som under sin standard blir sammen med. Ønsker de at de skal være alene livet ut? Isåfall lite sjarmerende å ønske det for noen. Jeg håper at alle, kvinner og menn, finner noen i dette livet som de kan elske og være nær. Anonymkode: a5fda...7b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #56 Del Skrevet 8. august Adriana1987 skrev (22 minutter siden): Ja, USA var fra dets opprinnelse til rundt 1990-2000 et folk i stor grad med Anglo-saxere, irer, skandinaviere, tyskere osv. Det var en villet politikk, som de gikk fra rundt 1970. Ja, sett bort ifra de typ 4 millioner slavene som eksisterte innen 1850 tallet og alle de andre nasjonalitetene. Forstår også at du utvider nordisk til å innebefatte litt flere nasjonaliteter enn det som vanlig us forstås som nordisk 😅 Anonymkode: 4e54d...cf0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ezners Skrevet 8. august #57 Del Skrevet 8. august (endret) Jeg spurte en Norsk afrikansk barndomsvenn om dette her. Hans svar var egentlig å greit utvalg. Utvalget til en rekke innvandrere er innskrenket når det gjelder valg av partner her til lands. Så hvorfor skal ikke da en mann i hans posisjon det vil si stabile rammevilkår bra inntekt, eiendom, og utdannelse ikke kunne basere valget av partner som passer han best. Det er flere innvandrere menn som kommer til Norge en kvinner, nettopp på grunn av risikoen forbundet med å krysse grenser. Uten ekteskapsinnvandring hadde kjønnsbalansen i Norge vært veldig skjev. Endret 8. august av Ezners 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #58 Del Skrevet 8. august Her på bygda går det endel single, flotte menn, som ikke finner seg damer rett og slett,- vel om det skulle dukke opp ei singel dame, så blir ho fort snappet opp, men det er alltid for få damer her. Dette er hardtarbeidende solide karer som rett og slett blir valgt bort, fordi de kanskje er litt sjenert rundt damene og greier ikke ta initiativ, de trenger litt tid på seg, og da er fuglen fløyet for lengst - de er kanskje for ulike byguttene, de blir for "harry" for enkelte der de går rundt med arbeidstøy og vernesko. - tinder blir for fjernt for dei, bygdadansene på lokalet som engang var møteplassen for potensielle friere finnes ikke lenger, og hvor skal en egentlig da finne damene? - de fleste damene har jo reist inn til byene for lengst i jakt på utdannelse og jobb. Om en av desse på en eller anna måte finner seg en fra feks Thailand, så heier jeg på dei og ønsker de lykke til, og håper ikke de blir for uglesett av de rundt. Anonymkode: 88fd8...5b9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #59 Del Skrevet 8. august Adriana1987 skrev (39 minutter siden): Men er det egentlig så rart at det blir sånn? Når menn går hele livene sine uten å få behovene sine dekket; kjærlighet og sex. Så vil de naturlig søke etter andre ting som kan glede dem. Mat blant annet. Da blir en overvektig. Du blir også deprimert av å ikke nå målene dine. Som kan føre til at du sluntrer unda med hygienen. Disse karene hadde nok vært helt greie om det ikke hadde vært for ubalansen mellom kjønnene. Det kan spores direkte til at staten har ført en politkkk som fører kvinnene til storbyene gjennom utdanning, mens mennene har måtte blitt igjen. De kan jo få behovene sine dekket fra jevnaldrende damer på samme nivå som dem. Men de vil ha purunge, vakre jenter som vasker og holder kjeft. Jeg som er under middels pen dame hadde blitt møtt med latter og beskjed om å senke kravene hvis jeg skrev at jeg ikke fikk behovet for kjærlighet og sex dekket av steinrike, modellpene og unge menn. Anonymkode: 13879...ebb 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #60 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her på bygda går det endel single, flotte menn, som ikke finner seg damer rett og slett,- vel om det skulle dukke opp ei singel dame, så blir ho fort snappet opp, men det er alltid for få damer her. Dette er hardtarbeidende solide karer som rett og slett blir valgt bort, fordi de kanskje er litt sjenert rundt damene og greier ikke ta initiativ, de trenger litt tid på seg, og da er fuglen fløyet for lengst - de er kanskje for ulike byguttene, de blir for "harry" for enkelte der de går rundt med arbeidstøy og vernesko. - tinder blir for fjernt for dei, bygdadansene på lokalet som engang var møteplassen for potensielle friere finnes ikke lenger, og hvor skal en egentlig da finne damene? - de fleste damene har jo reist inn til byene for lengst i jakt på utdannelse og jobb. Om en av desse på en eller anna måte finner seg en fra feks Thailand, så heier jeg på dei og ønsker de lykke til, og håper ikke de blir for uglesett av de rundt. Anonymkode: 88fd8...5b9 De bor på bygda og gidder ikke flytte. Smarte damer har behov for kultur og andre samtaletemaer med naboer og venner enn bygdesladder og kjendisnytt. De drar til byene. Mennene kan flytte, ikke forvente at kjærligheten seiler inn på deres gårdsplass av seg selv. Anonymkode: 13879...ebb 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå