AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #1 Skrevet 7. august 2024 Hadde du blitt skuffet om du var hjemme med barnet ditt med spesielle behov (barneautisme og lettere psykisk utviklingshemmet) en hel sommer uten at foreldrene dine hadde spurt hvordan det går en eneste gang? Selv er jeg ufør. Mannen har hatt ferie med oss i 3 uker men dette er 4 uken hvor jeg er alene hele dagen. Mye låst til hjemmet da det er vanskelig å ta med barnet noen plass uten at vi er 2 voksne. Heldigvis snart skole igjen! Anonymkode: 3cf2b...ba5
MissSkog Skrevet 7. august 2024 #2 Skrevet 7. august 2024 Du sier først at du har vært alene hjemme en hel sommer. Så skriver du at mannen har vært sammen med dere 3 uker. Forsto ikke helt om det er snakk om 4 uker totalt alene med barn eller 7, men jeg tenker du ikke kan bli skuffet, nei. Om du Jar sagt fra at du trenger hjelp så kan du kanskje det, men det er umulig for andre å vite hva du trenger.
Queen94 Skrevet 7. august 2024 #3 Skrevet 7. august 2024 Har innsett at alle setter pris på deg og tenker på deg så lenge de trenger hjelp av deg. Så fort du kanskje trenger hjelp snur alle ryggen til 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #4 Skrevet 7. august 2024 Ingen er tankelesere, så du må nesten uttrykke deg til familien før du i det hele tatt kan bli skuffet av de ikke spør! Anonymkode: 25650...57f 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #5 Skrevet 7. august 2024 Sommerferien varer i totalt 8 uker så blir alene i 5 av dem. Sorry trøtt i hodet. Moren min skriver meldinger om seg selv bare, hva hun baler med. TS Anonymkode: 3cf2b...ba5
PM75 Skrevet 7. august 2024 #7 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sommerferien varer i totalt 8 uker så blir alene i 5 av dem. Sorry trøtt i hodet. Moren min skriver meldinger om seg selv bare, hva hun baler med. TS Anonymkode: 3cf2b...ba5 Har du forsøkt å være direkte? Fortelle om hvordan dere har det og si at du hadde satt pris på selskap? 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #8 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hadde du blitt skuffet om du var hjemme med barnet ditt med spesielle behov (barneautisme og lettere psykisk utviklingshemmet) en hel sommer uten at foreldrene dine hadde spurt hvordan det går en eneste gang? Selv er jeg ufør. Mannen har hatt ferie med oss i 3 uker men dette er 4 uken hvor jeg er alene hele dagen. Mye låst til hjemmet da det er vanskelig å ta med barnet noen plass uten at vi er 2 voksne. Heldigvis snart skole igjen! Anonymkode: 3cf2b...ba5 Hvor ofte spør du dem om hvordan det går, TS? Jeg hadde nok blitt skuffet om jeg selv viste genuin interesse og omtanke for andre, men at det kun gikk én vei. Anonymkode: 35749...d75 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #9 Skrevet 7. august 2024 Har sagt mange ganger hvordan ting er ja. Ikke hatt besøk av dem siden i vår. TS Anonymkode: 3cf2b...ba5 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #10 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor ofte spør du dem om hvordan det går, TS? Jeg hadde nok blitt skuffet om jeg selv viste genuin interesse og omtanke for andre, men at det kun gikk én vei. Anonymkode: 35749...d75 Hvorfor skal jeg spørre om noe som helst når de bare er opptatt av seg selv? Anonymkode: 3cf2b...ba5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #11 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal jeg spørre om noe som helst når de bare er opptatt av seg selv? Anonymkode: 3cf2b...ba5 Det kan jo hende at de føler på akkurat det samme. Når man har problemer i livet er det fort gjort å kun tenke på seg selv, uten å tenke på at andre eksisterer og også kan ha problemer og trenger oppmerksomhet. Anonymkode: 35749...d75
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #12 Skrevet 7. august 2024 Trengte bare en utblåsning og litt støtte men føler meg bare mer dritt nå. Anonymkode: 3cf2b...ba5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #13 Skrevet 7. august 2024 Det er en bakgrunnshistorie her hvor jeg alltid har følt meg alene men noen ganger er det ekstra tøft. TS Anonymkode: 3cf2b...ba5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå