Kvinne23 Skrevet 7. august 2024 #1 Skrevet 7. august 2024 Dere som var venn med eksen sin når den ene hadde følelser hvordan klarte dere å snu om følelsene til kunn vennskapsfølelser?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Skrevet 7. august 2024 Det gikk veldig greit når han ble forelsket i noen andre, frem til det tror jeg det var litt vanskelig for han. Anonymkode: 0e465...3e7
tøydokka Skrevet 7. august 2024 #3 Skrevet 7. august 2024 Jeg har vært og er venner med flere ekser. Det går veldig bra helt til en av oss er i et nytt forhold. Da får man ikke pleiet vennskapet av hensyn til den nye partneren. Og det blir liksom et nytt "brudd" og sorg over å miste en nær venn. Så gjenopptar man gjerne kontakten igjen når det blir brudd og begge er single igjen. Det vanskelige med sånne vennskap er at man vet at man mister det når den ene får ny kjæreste.
Kvinne23 Skrevet 7. august 2024 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2024 tøydokka skrev (Akkurat nå): Jeg har vært og er venner med flere ekser. Det går veldig bra helt til en av oss er i et nytt forhold. Da får man ikke pleiet vennskapet av hensyn til den nye partneren. Og det blir liksom et nytt "brudd" og sorg over å miste en nær venn. Så gjenopptar man gjerne kontakten igjen når det blir brudd og begge er single igjen. Det vanskelige med sånne vennskap er at man vet at man mister det når den ene får ny kjæreste. Den ene har ny. Og jeg synes ikke det er enkelt,men vil klare dt
Kvinne23 Skrevet 8. august 2024 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det gikk veldig greit når han ble forelsket i noen andre, frem til det tror jeg det var litt vanskelig for han. Anonymkode: 0e465...3e7
Kvinne23 Skrevet 8. august 2024 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det gikk veldig greit når han ble forelsket i noen andre, frem til det tror jeg det var litt vanskelig for han. Anonymkode: 0e465...3e7 Uffda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå