Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For dere som bor et stykke unna hverandre og ikke kan besøke hverandre hver dag. Hvor ofte ringer kjæresten din deg? Før ringte min så og si hver dag og nå kan det gå  4 dager mellom. Hva er skjedd? Har han blitt lei av meg? Han vil hele tiden at jeg skal komme dit, flytte dit med han og han vil ikke at jeg skal hjem når jeg er der. Likevel ringer han meg jo ikke, når jeg er hjemme, slik som før? Er det normalt?

Anonymkode: 9f7cb...04e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For dere som bor et stykke unna hverandre og ikke kan besøke hverandre hver dag. Hvor ofte ringer kjæresten din deg? Før ringte min så og si hver dag og nå kan det gå  4 dager mellom. Hva er skjedd? Har han blitt lei av meg? Han vil hele tiden at jeg skal komme dit, flytte dit med han og han vil ikke at jeg skal hjem når jeg er der. Likevel ringer han meg jo ikke, når jeg er hjemme, slik som før? Er det normalt?

Hvor lenge har dere vært sammen? Ting dabber naturlig litt av etterhvert når man føler seg mer trygg i relasjonen og den første forelselsen reduseres.

Anonymkode: a989e...c1c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har vi vært sammen i 8 mnd. Sjeldent vi prater på tlf nå. Han ringer meg kanskje en gang eller om det er noe spesielt som har skjedd. Vi prater på chat daglig. Oppdaterer hverandre om ting. Vi bodde sammen et par uker i ferien og vi sees så og si hver helg og fridager.

Nå prater vi veldig åpent om ALT! Både hvor vi står, hva vi føler for hverandre, hva vi ønsker for fremtiden sammen.

Vi er 100% trygg på hverandre. Så at vi ikke ringes daglig betyr ingenting. Vi MÅ ikke prate hver dag bare for å prate, men vi ringer alltid om vi savner hverandre eller om vi har noe å dele.

Spørsmålet blir vel hva type forhold dere har. Om dere er trygge på hverandre?

Anonymkode: c6ae6...b00

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kanskje han synes han har ringt deg så ofte, og nå tenker at han vil la deg ringe mer og ta initiativ?

AnonymBruker
Skrevet

Ringer meg på discord hver dag, har vært sammen i 1 år. 

Anonymkode: 51189...ca7

AnonymBruker
Skrevet

Ringer du han da? Vi snakker på tlf hver dag når vi ikke sees. I starten var det kun han som ringte, jeg var redd for å mase. Men så sa han fra at han syntes jeg ringte for sjelden; så nå er det vel ca 50/50 hvem av som ringer.

Anonymkode: 8571e...2dc

AnonymBruker
Skrevet

Vi ringes på FaceTime hver dag , begynte å date i oktober/ november i fjor, vært sammen siden mars ca . 

Anonymkode: 292e2...459

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 1 år, alltid han som har ringt meg nesten  hver kveld, så jeg har ikke tenkt over det at jeg skal ringe. Jeg har ringt av og til men veldig sjeldent. Vil ikke mase og han er ofte opptatt.

Bare stusser nå når vjeg er hjemme , at han sjeldent ringer. Er ofte bare hjemme i 4-5 dager, før jeg drar til han igjen. Før var jeg der bare i helger. Bare litt redd for at han skal være lei meg og ikke vil prate med meg, er jeg blitt kjedelig, liksom?

Når jeg er der har vi det veldig bra og han er veldig oppmerksom og søt mot meg, han vil ikke at jeg skal dra hjem og han vil at jeg skal flytte inn. 

Men likevel, når jeg kommer hjem igjen  ti meg selv, så ringer han nesten aldri mer, derfor jeg stusser. Men jeg overtenker sikkert. Hilsen ts

AnonymBruker
Skrevet

Har en som jobber borte 4 uker av gangen. Han vil egentlig ringe meg hver dag, men jeg syns det blir så mye. Det respekterer han. 

Anonymkode: e33f3...5cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

10 g daglig +/÷

Ikke så mange tlf daglig, men mest sms,snap og lydmeldinger ❤️

Vi snakker sammen om alt som skjer i livene våre og har mye humor.

Anonymkode: 8577e...73d

AnonymBruker
Skrevet

Da vi hadde avstandsforhold ville han snakke hver dag. Jeg er motsatt og synes det er vondt å høre stemmen hans, savner han bare mer. Det kan være kjæresten din er sånn som meg, altså vil helst ikke snakke fordi savnet blir så stort. Vi tekstet flere ganger daglig da. 
Kan nevne at vi bodde først sammen i 3 år, deretter 1 år i ulike byer, og nå på 3. året i samme by igjen. 

Anonymkode: a81ff...730

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...