AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #1 Skrevet 7. august 2024 Denne sommeren har vært uutholdelig når det kommer til svette. Det skal lite til av varme og bevegelse før svetten renner, spesielt fra bryst, rygg og hodebunn. Treningsøkter jeg har gjennomført tidligere blir jeg nå gjennomvåt av selv om det ikke var slik før. Jeg er ikke i overgangsalder, og alt av blodprøver og annet fysisk er i topp tilstand. Jeg er heller ikke overvektig og ikke lagt på meg spesielt. Hva kan dette komme av? Er det noe som skjer med alderen? Anonymkode: 4a866...895
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Skrevet 7. august 2024 Nei, opplever mer mindre jeg Dusjer du for ofte? Anonymkode: 8b90a...7c3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #3 Skrevet 7. august 2024 Blodprøver er ingen sikker indikasjon på oa, snakk med en erfaren gynekolog. Anonymkode: c90e1...871 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #4 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blodprøver er ingen sikker indikasjon på oa, snakk med en erfaren gynekolog. Anonymkode: c90e1...871 Jeg har stusset over det samme som TS. Jeg merker også at jeg svetter mye mer enn når jeg var yngre. Tok blodprøver hos legen og de viste ingen tegn på overgangsalder. Har time hos gynekolog i oktober. Gruer meg nesten litt. Vet du hvordan de undersøker dette? Anonymkode: 0e0c7...a84
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #5 Skrevet 7. august 2024 Svette påvirkes, som det meste annet her i verden, av alt annet. Så er du stresset, lei deg, har det skjedd noe, har du trent mindre, er det varmere, trener du i andre klær, potensielt av et annet materiale, spiser du nok og ikke for mye og sunt men ikke fanatisk, sover du nok, er din psykiske og fysiske helse som før, er eventuelle mer permanente ting som allergier, menstruasjonsplager, kronisk sykdom etc under samme nivå av kontroll som før? Er privatlivet ditt mer krevende, er jobben din mer usikker, er økonomien din på stell, er samlivet på rett kjøl? Alt dette - og en hundretalls andre - påvirker dagliglivet til oss alle. Og, altså, svetten din. Vår evne til trening avhenger av vårt liv. Så ta en titt på det. Anonymkode: 7ca3d...07b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå