AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #1 Skrevet 7. august 2024 Er det noen som har Jærstoler her? Er de gode å sitte på? Anonymkode: c629e...ef2
svartkatt Skrevet 7. august 2024 #2 Skrevet 7. august 2024 Vet enkelte elsker de, men jeg liker de ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #3 Skrevet 8. august 2024 Jeg er for bred over baken så de «tårna» som stikker opp går rett i rumpe og lår. Ganske ubehagelig. Men fine er de Anonymkode: ec27c...374 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #4 Skrevet 8. august 2024 jeg synes de gode å sitte på. Bedre enn harde stoler. Anonymkode: 076f3...6fb 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #5 Skrevet 8. august 2024 Jeg syns de er veldig gode, men min svigerinne syns de er vonde, hun er for bred for de. Anonymkode: 1be92...29a 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #6 Skrevet 8. august 2024 Veldig gode. Jeg elsker dem. Når vi har besøk, så foretrekker folk å sitte rundt spisebordet i stedet for å sette oss over i sofaen fordi stolene er så gode. Anonymkode: 2a162...eff 2
Amossa Skrevet 8. august 2024 #7 Skrevet 8. august 2024 Våre originale jærstoler ble kjøpt for snart 50 år siden, og de kommer ikke til å bli byttet ut av meg i hvert fall. Vi har 6 stk, av typen med fire ryggstøtter på stolen. Alle hos oss liker å sitte i dem. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #8 Skrevet 8. august 2024 Et vennepar av meg har dem med flettet sete og det synes jeg er ekkelt å sitte på i tynne klær, føler det graver seg inn i lårene. Anonymkode: 7807a...bb2 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #9 Skrevet 8. august 2024 Amossa skrev (7 timer siden): Våre originale jærstoler ble kjøpt for snart 50 år siden, og de kommer ikke til å bli byttet ut av meg i hvert fall. Vi har 6 stk, av typen med fire ryggstøtter på stolen. Alle hos oss liker å sitte i dem. Bedre skussmål får man ikke. Da blir det jærstoler❤️ Anonymkode: c629e...ef2 2
Sinsen Skrevet 8. august 2024 #10 Skrevet 8. august 2024 Anbefaler å prøvesitte dem først, andre i tråden er ikke fornøyd med komforten, jeg er heller ikke fan av dem, utover utseendet.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #11 Skrevet 8. august 2024 Sinsen skrev (25 minutter siden): Anbefaler å prøvesitte dem først, andre i tråden er ikke fornøyd med komforten, jeg er heller ikke fan av dem, utover utseendet. Er ikke så lett uten å kjøpe. Har testet de på besøk, og likte de godt. Hva er du misfornøyd med? Anonymkode: c629e...ef2
Gjest Goldenretriever Skrevet 8. august 2024 #12 Skrevet 8. august 2024 (endret) Jeg syns de er veldig gode, men har en venninne som heller tar en krakk når hun er på besøk. Så sikkert lurt å prøvesitte litt selv. Eneste problem ellers er at katta maltrakterer setene. Endret 8. august 2024 av Goldenretriever
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #13 Skrevet 8. august 2024 Elsker mine! Har de i eik med fire spiler bak. Anonymkode: 6a362...ac2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #14 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Elsker mine! Har de i eik med fire spiler bak. Anonymkode: 6a362...ac2 Ooo, eik? Har funnet de i bøk og furu, elsker eik! Hvor kjøpte du de? Anonymkode: c629e...ef2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #16 Skrevet 9. august 2024 Elsker jærstoler! Har åtte stk på hytta, kjøpt brukt. Det er bare å legge på en fin sittepute for dem som evnt er litt brede i baken. Anonymkode: e1566...fa7 1
Sinsen Skrevet 9. august 2024 #17 Skrevet 9. august 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke så lett uten å kjøpe. Har testet de på besøk, og likte de godt. Hva er du misfornøyd med? Anonymkode: c629e...ef2 Jeg synes det som er av tre stikker for mye opp når jeg sitter i dem, men har du testet og er fornøyd er det jo bare å kjøpe, veldig fine i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #18 Skrevet 9. august 2024 Syns også de treklossene blir litt ubehagelige i lårene etter hvert. Men syns stolene er gode likevel. Fletteverket gjør at stolen ikke blir så hard å sitte på i lengden, som jo ofte er ulempen til mange andre spisestoler. Svigerforeldrene mine har dem, og vi blir ofte sittende ved spisebordet hele kvelden. Når maten er spist opp klarer jeg ikke å sitte helt stille uansett, og syns jærstolene er fine å variere sittestilling i. Kan støtte føttene på de pinnene under stolen, så lårene kommer opp fra treklossene. Eller sette meg litt på skrå på stolen, ta det ene benet opp og legge i kors osv. Ikke innafor i et fint middagsselskap, men med familien er det fint med stoler som inviterer til sånn variert sittestilling. Og hvis man ikke liker det, kan man jo få en pute å sitte på. Anonymkode: 113cf...b87
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #19 Skrevet 9. august 2024 Synes at blant annet "Folkestolen" er mye finere. Jærstoler ain't doin' it for me Anonymkode: 32203...165
Juvo Skrevet 9. august 2024 #20 Skrevet 9. august 2024 Enig med de andre over her som ikke liker stolene så godt. Flere i familien som har de og man føler man sitter oppå treverket, noe som er ubehagelig i lengden. Hvis man i tillegg har på seg tynne klær så stikker basten. I middagsbesøk hos de i familien som har disse blir det ikke timesvis ved bordet for å si det sånn. I tillegg tar jeg alltid på meg jeans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå