AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #1 Del Skrevet 7. august 2024 Vi skal til Sunwing Kallitea, endelig litt sol og varme 😊 Noen som har vært der? Leser at det er steinstrand. Bør vi ta med badesko?? Anonymkode: 6e8d7...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #2 Del Skrevet 8. august 2024 Vi skal også dit og tar med badesko. Anonymkode: 7b82f...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #3 Del Skrevet 8. august 2024 Ja, definitivt! Men, kom dere mest mulig ut av resorten. Det er utrolig kjedelig der, og maten er kjip i den forstand at det er omtrent samme maten til alle måltider (pizzaen er veldig god). Mye mer å oppleve på utsiden Anonymkode: 8d30e...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 8. august 2024 #4 Del Skrevet 8. august 2024 (endret) Har hørt at det er veldig kaotisk i måltidssammenhenger der, men det er det vel over alt når det er all inclusive og masse barnefamilier 😂 Endret 8. august 2024 av missLynch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 8. august 2024 #5 Del Skrevet 8. august 2024 missLynch skrev (1 time siden): Har hørt at det er veldig kaotisk i måltidssammenhenger der, men det er det vel over alt når det er all inclusive og masse barnefamilier 😂 Jeg har også lest noen anmeldelser som sier det, men jeg har også lest anmeldelser av andre hoteller som jeg ikke kjenner meg igjen i over hodet! Erfarer at det er den første dagen ved ankomst som alle flyr rundt som hodeløse høns 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #6 Del Skrevet 8. august 2024 Altfor stort. Lite oversiktlig. Mye kaos i spisesalene. Jeg husker at flere unger fikk ørebetennelse etter at de badet i svømmebassengene. Treningssalen er bra Anonymkode: 1c78d...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #7 Del Skrevet 8. august 2024 Vi var der i sommer. Går an med badesko, vi hadde ikke det. Men hvis dere har så ta med. Hadde ikke kjøpt bare for en tur dit. Synes ikke måltidene var mer kaotiske enn man kan forvente på et så stort anlegg med mange som skal spise. Maten var grei, men etter 3-4 dager ble det mye det samme ja. Men den var absolutt god😊 pga strømbrudd måtte vi spise middag på den andre buffetrestauranten (vi bodde på Helios og spiste egentlig der), og denne var mye dårligere mtp køsystem etc. Har dere små barn så er det topp og nok å bare være på anlegget. Med litt større barn ville vi muligens ha søkt utover en dag eller to. Anonymkode: c5f49...808 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #8 Del Skrevet 8. august 2024 Vi skal nedover for litt sol, bad og varme. Så 5-åringen får barneklubb og mor avslapning i sola. Opplevelser hadde vi masse av i sommer, nå skal jeg ikke tenke på annet enn å nyte livet 😂 Men da pakker vi badeskoene! Anonymkode: 6e8d7...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #9 Del Skrevet 9. august 2024 Ta med badesko, ja. Vi hadde det helt knall der! Anonymkode: 3c903...d8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå