AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #21 Skrevet 7. august 2024 Jeg blør kraftig,sånn at jeg må bruke voksen bleier. Og veldig mye klumper. Usikker på om en truse takler det? Noen lignende? Anonymkode: 68d7f...46b
dlm Skrevet 8. august 2024 #22 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg blør kraftig,sånn at jeg må bruke voksen bleier. Og veldig mye klumper. Usikker på om en truse takler det? Noen lignende? Anonymkode: 68d7f...46b tena har slike silouette truser, som kan være praktiske
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #23 Skrevet 8. august 2024 Mensentruse er en veldig fin oppfinnelse. Anbefaler. Bruker ikke bind eller tampong mer Anonymkode: d7df4...4c9
dlm Skrevet 8. august 2024 #24 Skrevet 8. august 2024 bleier trenger jo heller ikke være noe dumt, finnes tynne bleie-truser som er praktiske.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #25 Skrevet 8. august 2024 Vurderer dette selv, har ganske lett blødning heldigvis men synes det virker så styrete å vaske dette. Må vel bløtlegges i kaldt vann og vaskes ganske raskt etter bruk? Har dere da en bøtte med blodige truser på badet frem til mensen er over og alle kan vaskes samlet? Anonymkode: 6be74...21c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #26 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vurderer dette selv, har ganske lett blødning heldigvis men synes det virker så styrete å vaske dette. Må vel bløtlegges i kaldt vann og vaskes ganske raskt etter bruk? Har dere da en bøtte med blodige truser på badet frem til mensen er over og alle kan vaskes samlet? Anonymkode: 6be74...21c Om du skyller dem i kaldt vann til vannet blir klart, så behøver de ikke å vaskes i maskin før du er ferdig med mensen. Jeg skyller mine etter bruk og lufttørker dem frem til jeg er ferdig, så vasker jeg alle samlet. Anonymkode: 4a714...61a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #27 Skrevet 8. august 2024 Jeg har god erfaring med moodibody kjøpt på apotek. Kjøpte en i utgangspunktet for å bruke på natten, for likte ikke tanken på å gå med de om dagen. Har nå skiftet mening og gått til innkjøp av 3 stk og bruker de både dag og natt. Føler ikke at det blir like tett og klamt som med bind, men holder alikavel på blodet. Overrasket over at det blir ingen lukt! Minus med de som jeg bruker, er at de tørker veldig seint etter vask, men løste det med å kjøpe flere. De er relativt dyre, men trenger jo ikke så mangen. Og viktig å passe på å følge vaskeinstrukser! En av mine havnet sammen med annen vask, og da brukte jeg skyllemiddel. Merket definitivt etterpå at absorbasjonen ikke var like bra da. Anonymkode: 1e58f...928
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #28 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er litt Nysgjerring, har så vidt hørt om disse trusene før. Er dette i stedenfor bind? Går man kun med trusen når man blør og bare kaster den i vaskemaskinen ettepå? Eller hvordan vaskes de i grunnen?😅😅 har en datter på 10 år, så jeg burde kanskje sette meg inn i dette før det skjer noe her…. Anonymkode: f0fb0...dca Skyller opp i kaldt vann og vrir ut blod før du slenger den i vaskemaskinen, ellers riktig. Anonymkode: f64db...1d0 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #29 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vurderer dette selv, har ganske lett blødning heldigvis men synes det virker så styrete å vaske dette. Må vel bløtlegges i kaldt vann og vaskes ganske raskt etter bruk? Har dere da en bøtte med blodige truser på badet frem til mensen er over og alle kan vaskes samlet? Anonymkode: 6be74...21c Bare skyller opp og henger i dusjen. Ja, hvis du vasker klær en gang i uka kan du jo hive de i en bøtte på badet, men det går jo også og legge de med skittentøy når de har tørket. Her går vaskemaskinen annenhver dag, så ikke tenkt på det. Hvis du ikke bor alene eller får besøk innimellom tror jeg jeg hadde brukt 2 min på og skylle de, og ikke la blodige truser ligge fremme på badet, men det finner man jo ut av selv. Anonymkode: f64db...1d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå