Gå til innhold

Kan man ta LITT botox? Naturlig resultat

Katja81

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AprilLudgate skrev (14 timer siden):

Mjo, men du tar det en enkelt plass slik jeg forstår?

Type en veldig dyp linje?

Det blir noe annet tenker jeg enn standard oppsett. 

Er noe med at hals og resten av kropp jo eldes naturlig - særlig over 50. Da ser Botox mer og mer kårny ut synes jeg. 

Og med standard mener du? Du tror ikke det finnes mellom ting mellom å ta ett sted eller ta hele ansiktet?

Anonymkode: fab9c...3e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
anonymkode skrev (På 7.8.2024 den 21.17):

Ja, gjorde det i dag faktisk. Halv dose i panne ( sinnarynken), og halv dose på overleppen. Kler ikke full botox behandling. Spent på hvordan det blir. Betalte 1500,-.  

Oppdater gjerne! Jeg har flere rynker i panna, men det er spesielt en dyp jævel av en rynke som plager meg. Vurderer å gjøre noe med akkurat den rynka, men er redd hele panna blir stram 😆

Anonymkode: 86749...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Unngå botox. Det blir lett en avhengighet, også ender man opp med pillow face. 

Anonymkode: 6f4e3...dad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 23.15):

Det du skriver gir null mening. Man vil se forebygge og se ut som en bra versjon av seg selv. Fortsatt naturlig, men med litt mindre linjer. Samme med sminke. Naturlig hud, men med litt mindre ujevnheter og litt mer glød. Er det virkelig så vanskelig å forstå?

Anonymkode: 0ad49...378

Enig med deg, det handler om å fremheve sin naturlige skjønnhet.

Men viktig å vite at når man ‘forebygger’ rynker og bruker botoxbehandlinger over lang tid så vil det også føre til muskelsvekkelse, muskelatrofi. Det er ingen som ønsker å være kronisk mimikkløs. Så kan være lurt å ihvertfall bruke minimalt og heller ta sjeldnere enn ofte, slik at man får brukt ansiktsmuskulaturen. Det er utrolig mange muskler i ansiktet og ved å lamme noen konstant over tid vil det medføre mimikkfattighet.

Anonymkode: f0ebc...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du får ikke pillow face av botox, men av fillers. Fillers og botox er to forskjellige ting. Fillers bør man være forsiktig med, for mitt vedkommende er det ikke aktuelt med fillers.

Anonymkode: 3e737...070

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle botox-motstandere ville blitt sjokkert om de visste hvor mange de ser på jobb og på gata hver dag som tar litt botox, der det ikke synes i det hele tatt.

Det har nesten blitt mer vanlig enn uvanlig å ikke fikse noe når man bikker en viss alder. Og så lenge både man selv og klinikken er moderate så ser det helt naturlig ut. 

Anonymkode: b5e53...5d0

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ingen ser naturlige ut med botox, og det er ikke så vanskelig å forstå for folk flest. Man er heller ikke naturlig med botox om det skulle være det du vil frem til. Men det er en annen diskusjon. 

Anonymkode: 378a1...15b

Det vet du jo ingenting om - for de det ser naturlig ut på, legger du per definisjon ikke merke til at har botox.

Jeg tror mange av dere som bare tenker på de åpenbare tilfellene som de som har botox eller fillers, hadde fått sjokk om dere visste hvor mange rundt dere som har det, som dere aldri hadde tenkt det om.

Jeg tar liten dose botox i pannen. Jeg liker ikke når pannen er stram som et trommeskinn, så jeg har all mimikk og det meste av rynkene fremdeles. Men jeg hadde veldig foldete panne før, mye muskler som en behandler ville sagt. Nå har jeg bare linjer, det er færre av dem og de er mindre markante. 

Anonymkode: 0ab8d...8d7

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen  der jeg har tatt 2 gng i året.

Har migrene og høyre side " henger " pga jeg anstrenger meg meg under anfall. 

Med botox hindrer jeg at jeg " myser"/ får anfall og ansiktet ser mer symmetrisk  ut.( kan få på nevrologisk  avdeling  t.o.m )

Så  nei botox er ikke bare fysj og harry k45

Anonymkode: 5be2e...ac9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymkode skrev (På 7.8.2024 den 21.17):

Ja, gjorde det i dag faktisk. Halv dose i panne ( sinnarynken), og halv dose på overleppen. Kler ikke full botox behandling. Spent på hvordan det blir. Betalte 1500,-.  

Oi, god pris. Var ikke tilfeldigvis rundt Oslo dette... 

Anonymkode: 29608...315

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Gud. Man kan få pillow face av fillers. Ikke botox. 

Anonymkode: 5ad8d...b4c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ganske normal pris for baby botox det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ganske normal pris for baby botox det.

2 stk baby botox = 1 område mtp pris, som ofte ligger på 2800-3800 kr. Om hun da betalte 1500 kr for 2 områder så er det likevel bra 😊

Jeg betaler under det per fulle dose, men jeg har en ekstremt bra avtale og prisen er uslåelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Og med standard mener du? Du tror ikke det finnes mellom ting mellom å ta ett sted eller ta hele ansiktet?

Jo, det skjønner alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AprilLudgate skrev (3 minutter siden):

Jo, det skjønner alle. 

Åja, det bare virka ikke som om du skjønte det når du skriver: Det blir noe annet tenker jeg enn standard oppsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

2 stk baby botox = 1 område mtp pris, som ofte ligger på 2800-3800 kr. Om hun da betalte 1500 kr for 2 områder så er det likevel bra 😊

Jeg betaler under det per fulle dose, men jeg har en ekstremt bra avtale og prisen er uslåelig.

Man kan fint fordele dosen over flere områder.

Jeg betaler 1800 for vanlig dose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor var denne gode prisen? 

Anonymkode: ae7b7...924

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 11.09):

Man kan fint fordele dosen over flere områder.

Jeg betaler 1800 for vanlig dose.

Det er fortsatt en god pris, og svaret mitt var bare et eksempel og en forklaring 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en smakssak....

For meg er det viktigste at jeg IKKE har lyst til å bli så opphengt i eget utseende. Hvorfor er det så viktig å være pen? 

Nummer to er at jeg MYE heller har lyst til å bruke pengene på opplevelser, og på å hjelpe noen som trenger det.

Det gir meg mest glede.

Til slutt kommer dere til å se ut som denne mannen.

https://www.hollywoodreporter.com/news/general-news/madonnas-dermatologist-fredric-brandt-found-786482/

Anonymkode: 07995...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...