Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er alene på dagtid hjemme på wifien så får jeg kun opp det jeg søker på og liker på Facebook.

Når typen kommer hjem fra jobb så forandrer alt seg og jeg får masse halvnakne damer nedover på Facebooken min. Er det fordi vi deler samme wifi og jeg får opp hans algoritmer/det han ser på?

Skjønner ikke dette. 

Håper noen vet 😳

Anonymkode: fcc5d...d5a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke opplevd at det å dele wifi går ut over algoritmer. Jeg deler selv wifi med noen og det er ikke samme algoritmer her. Det kommer an på fra skjerm til skjerm . Hver sin data eller mobil, har sin egen konto.

Det kan å være noe triggende, noe du må se på og jobbe med. Skyggearbeid?

Anonymkode: 0f4b8...f5b

AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg en vpn-konto, og prøv med det?

Anonymkode: e6a62...969

AnonymBruker
Skrevet

Hehe... Nei, det er ikke sånn det funker trådstarter ;)

Kan du ikke bare slå opp med typen din da? virker som dere ikke passer godt sammen.

Du kan enkelt GOOGLE DEG til svaret her. 

Wifi skal ikke slå ut på dine algoritmer. Det er kontoen, og enheten du sitter på, som er med på å avgjøre hva du får opp. Altså om dere deler PC, og han sitter og søker opp weber grill, er det står sjanse for at du får opp artikler og reklame for grill når du scroller på facebook.

At dere sitter på samme nettverket, skal ikke ha noe å si. 

Anonymkode: 4151d...d44

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke inne og bruker pcn din da? 

Anonymkode: 00805...512

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke det som gjør det. 

Trolig så har du stoppet opp ett milli sekund for lenge første gangen det dukket opp og så kanskje sett litt mer på det etter som du lurer på hva søren er dette? 

Har skjedd meg også og det er ingen som deler telefon, pc eller wifi med meg. 

Jeg tror kanskje Facebook sin algoritme kan være noe påvirket av venners feed, så den foreslår noe felles venner liker med jevne mellomrom, men om det dukker opp mye så er det fordi du har sett for lenge på det så de tror du er interessert.

Anonymkode: 434e4...458

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...