Gå til innhold

Love is blind - UK

MissStiles

Anbefalte innlegg

evybergen skrev (4 minutter siden):

Skulle ikke reunion være idag?…

Det står 26.august på nettflix, men tipper den går "live" over hele verden samtidig. Altså i kveld en gang, engelsk tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

evybergen skrev (2 timer siden):

Skulle ikke reunion være idag?…

Slippes kl 21 UK tid tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mathilde88
evybergen skrev (7 minutter siden):

Får dere sett den?

Ja, satte den nettopp på, er bare 2 minutt uti 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig reunion!! Så lite drama jo…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (4 timer siden):

Jeg tror ikke UK versjonen her var laget for å skape drama. 
På den annen side har de jo plenty med andre programmer der fokuset er drama, så de trenger kanskje en motsats?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som trodde at det paret med hun fra Belfast kom til å vare😭. Kjempekoselig med de to parene som fant kjærligheten !

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ada@ skrev (1 minutt siden):

Jeg som trodde at det paret med hun fra Belfast kom til å vare😭. Kjempekoselig med de to parene som fant kjærligheten !

Det trodde jeg også, samtidig så begynte jeg å lurte på om Sabrina faktisk har kommunisert behovene sine når de havnet på "utsiden" av eksperimentet? Jeg reagerte litt på alt hun ramset opp som hun hadde gjort for han, som eksempler på all innsatsen hun la inn, jeg vet ikke om hun forventet det samme tilbake? Er vel her forskjellige kjærlighetsspråk kommer inn i bildet, og evnen til å kommunisere hvilke av dem man har behov for. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/27/2024 at 5:46 PM, MissStiles said:

Enig! Programlederen avbrøt jo når diskusjonene begynte å ta av. 

Og en annen ting.....hvorfor gir de mer skjermtid til Sam? Et vandrende rødt flagg, som aldri burde vært castet. Den fyren har store problemer han burde for profesjonell hjelp med.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (På 27.8.2024 den 22.45):

Det trodde jeg også, samtidig så begynte jeg å lurte på om Sabrina faktisk har kommunisert behovene sine når de havnet på "utsiden" av eksperimentet? Jeg reagerte litt på alt hun ramset opp som hun hadde gjort for han, som eksempler på all innsatsen hun la inn, jeg vet ikke om hun forventet det samme tilbake? Er vel her forskjellige kjærlighetsspråk kommer inn i bildet, og evnen til å kommunisere hvilke av dem man har behov for. 

Litt uenig. For meg fremstod det som at de ble enige om å tilbringe halvparten av tiden i Belfast og halvparten av tiden i London. I realiteten var det hun som endte opp med å måtte reise til han stort sett, om de skulle treffes. Og selv om hun reiste til han, la han ikke opp til at de da kunne tilbringe mest mulig tid sammen- men fortsatte sitt liv som vanlig. Jeg kan forstå at hun følte at han ikke la ned noen innsats. Når han heller ikke  vil prate på telefonen ELLER sende sms blir det rimelig håpløst. Er dette ting man trenger å «kommunisere» at man har behov for i et splitter nytt forhold, hvor man til og med har giftet seg? Gifter man seg må man gjøre en innsats for partneren.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...