Gå til innhold

Love is blind - UK

MissStiles

Anbefalte innlegg

Håper Freddie sier nei. De er ikke kompatible, han kommer til å ende opp såret om de gifter seg. Sånn hun flørtet med Sam på den festen er et rødt flagg.

Håper Ollie skjønner hvor bra dame Demi er, men er usikker på om han sier ja. Om han klarer å se forbi at hun ikke ser ut som de han vanligvis blir tiltrukket av.

Steven og hun irske kommer til å gifte seg.

Usikker på Tom og Maria, men tror de gifter seg også.

Jeg skjønner meg ikke på Nicole og Ben, Jeg liker Nicole godt, men skjønner ikke hva hun ser i Ben. Synes han er på grensen til sykelig opptatt av Sam. Jeg er også usikker på om Nicole har en fysisk tiltrekning til Ben.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ganske sikker på at Steven og Sabrina & Tom og Maria gifter seg.

Freddie og Catherine - nei. Han er for snill for henne. Hun klager jo på alt han gjør.

Ollie tror jeg sier nei og Demi tror jeg sier ja. 

Jeg heier mer på Nicole og Ben men Nicole og Sam. Skjønte ingenting når hun valgte Sam i podsene.

Jasmine og Bobby glemte jeg. Usikker på om han sier ja pga DEN kontrollerende svigermoren. 

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Jasmine er så skjønn.. håper de to klarer seg. Trist at moren hennes er mer opptatt av å ikke miste datteren som bestevenninne, enn at datteren skal finne en mann. Særlig siden moren selv har vært skilt to ganger..  Men så jlarte Jasmine likevel å se morens intensjon om å beskytte datteren, istedetfor å gå i forsvar. Flott jente. At hun er psykiatrisk sykepleier (?) kan jeg forstå. 

Cat - altfor selvhøytidelig for Freddie. Sikkert en fin jente, men de to er ikke match. 

Tom og Maria - jeg er usikker.. 

Ben og Nicole -  to fine personer, etter min oppfatning. Håper de klarer seg. Alt pratet om Sam er jo også en del av serien, det skal være drama for oss seere så produsentene passer på å ha de andre deltakerne involvert. 

Sabrina og Steven - sikker på at de sier ja

Ollie og Demi - tror ikke de gifter seg, men har ikke tanker om hvem av dem som svarer ja / nei

Endret av klarinetta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catherine irriterer meg, hun er sur, irritabel og behandler ikke Freddie så bra. 

Han svarte ærlig om utroskap og det var unødvendig av henne å si at "engang utro, alltid utro". Har hun tillitsproblemer og ikke kan stole på en person som har vært utro tidligere, må hun la han gå. Den passiv-aggressive oppførselen hun utviser fordi han svarte ærlig på et spørsmål gir ikke et godt inntrykk av henne som person. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler litt på at Freddie sier ja, for han virker ikke så lykkelig med Cat. Han gjentar hele tiden hvordan hun kjefter på ham for alt, noe jeg undrer meg på for vi har ikke sett såå mye av det, så de har sikkert kranglet mer uten kameraer tilstede. Han fremstår som litt vel hårsår også, men kan være en forsvarsmekanisme ut ifra at han er usikker på om han vil gifte seg med henne. Tror det blir et nei fra Freddie. 

Ollie liker Demi veldig godt, men han virker som at han vil ha henne som venninne og ikke kone, så troooor det kan bli nei fra ham. 

Bobby og Jasmine tror jeg gifter seg, likedan Sabrina og Steven, Nicole og Ben.

Maria og Tom blir jeg ikke helt klok på. Synes de passer sammen da 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mathilde88
Tantemor skrev (50 minutter siden):

Tviler litt på at Freddie sier ja, for han virker ikke så lykkelig med Cat. Han gjentar hele tiden hvordan hun kjefter på ham for alt, noe jeg undrer meg på for vi har ikke sett såå mye av det, så de har sikkert kranglet mer uten kameraer tilstede. Han fremstår som litt vel hårsår også, men kan være en forsvarsmekanisme ut ifra at han er usikker på om han vil gifte seg med henne. Tror det blir et nei fra Freddie. 

Ollie liker Demi veldig godt, men han virker som at han vil ha henne som venninne og ikke kone, så troooor det kan bli nei fra ham. 

Jeg synes Maria og Tom passer veldig godt sammen, men de virker veldig realistiske angående ulikhetene sine, så jeg er usikker på om de gifter seg. Håper uansett de fortsetter å date. Nicole og Ben er jeg att og fram på altså. Det virker for intenst på en måte. Men tenker siden hun allerede har ombestemt seg en gang, at det sitter langt inne for henne å innrømme at heller ikke dette traff blink? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tantemor skrev (58 minutter siden):

Litt uenig i at Freddie virker hårsår. Jeg syns Cat er den som virker veldig hårsår, samtidig som hun selv er veldig snappy og blir irritert for alt, virker ikke som Freddie får gjort noe riktig i hennes øyne. Bare at han tullet mens de var på shopping, var jo nok til at hun ble irritabel og følte at han var ute etter å få en reaksjon, mens han mest sannsynlig bare forsøkte å lette på den dårlige stemningen hun skapte. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantemor skrev (1 time siden):

Kom på noe ang det du skriver om Freddie og Cat: tipper de viser de negative kommentarene for at vi skal bli mer overrasket når de gifter seg. 

Samme med et av parene som virker som de har det bra, ett av dem sier sikkert nei, mens vi har bare fått se dem snakke pent om hverandre. 

Det er hvertfall ganske typisk dette showet, enkel seermanipulasjon 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cat gir klassiske mean girl-vibber, tror Freddie blir lei fort hvis de gifter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett ferdig de to episodene med bryllupene. Noen andre som har sett dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (1 time siden):

Da har jeg sett ferdig de to episodene med bryllupene. Noen andre som har sett dem?

Sett dem! Ingen overraskelser i grunn.. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (4 timer siden):

Jeg har sett dem. Var vel ingen overraskelser der for min del, blir spennende å se reunion, tror den slippes på mandag eller tirsdag? Lurer på status mellom 

Spoiler

Demi & Olli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissStiles skrev (17 timer siden):

Har også sett dem. 

Følte det var lett å gjette hvem som valgte hva. 
Og tipper sånn på generell basis at når en sier «nei» ved alteret, så blir det en så klar avvisning av den andre, at de ikke kan få det til å fungere etterpå. 
Uansett om begrunnelsen er «det er for tidlig, men jeg elsker deg og vil gjerne fortsette forholdet.»

Det er vel ikke noe par i LIB historien som har overlevd sammen lenge etter et «nei».

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (13 timer siden):

For en utrolig kjedelig sesong?

Enig, føler alle parene bare overfladisk sitter å prøver å overbevise oss med repetative setninger som, vi elsker hverandre så mye, jeg er sjokkert, elsker deg, føler noe helt nytt, elsker deg. Da- dum, er du lojal? 🤨 pause..jeg elsker deg, jeg skal være den beste for deg, skal bevise at jeg er den rette, livet ut, du aner ikke hvor mye jeg elsker deg.

For min del er det så lite samspill og så mye elsk at det blir kjedelig. Ikke at jeg ønsker de skal ha det dårlig, men det er så lite innmat. De har jo hatt litt personlighet, men når det går så fort fra å- jeg trener, jeg trener jeg også hyyyyl! Til jeg elsker deg hver episode, på nærmest hvert eneste par. Men vet ikke helt hva jeg forventer heller? 

Jeg så kun helheten av 2 bryllup, spolte over det meste på resten frem til at de skulle svare og følte fortsatt at jeg fikk med meg hva som hadde hendt. 

Men kan være love is blind ikke er en tv serie for meg, for det føles så overfladisk, ironisk nok 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (6 timer siden):

Enig, føler alle parene bare overfladisk sitter å prøver å overbevise oss med repetative setninger som, vi elsker hverandre så mye, jeg er sjokkert, elsker deg, føler noe helt nytt, elsker deg. Da- dum, er du lojal? 🤨 pause..jeg elsker deg, jeg skal være den beste for deg, skal bevise at jeg er den rette, livet ut, du aner ikke hvor mye jeg elsker deg.

For min del er det så lite samspill og så mye elsk at det blir kjedelig. Ikke at jeg ønsker de skal ha det dårlig, men det er så lite innmat. De har jo hatt litt personlighet, men når det går så fort fra å- jeg trener, jeg trener jeg også hyyyyl! Til jeg elsker deg hver episode, på nærmest hvert eneste par. Men vet ikke helt hva jeg forventer heller? 

Jeg så kun helheten av 2 bryllup, spolte over det meste på resten frem til at de skulle svare og følte fortsatt at jeg fikk med meg hva som hadde hendt. 

Men kan være love is blind ikke er en tv serie for meg, for det føles så overfladisk, ironisk nok 😅

Liker godt både den amerikanske og japanske sesongene,men den britiske var jo helt tragisk..

Skjer jo virkelig ingenting i hver episode.

Spolte over hele bryllupene og så kun svarene,var utrolig laber avslutningen på en allerede dårlig sesong.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen overraskelser, veldig forutsigbar sesong. Måtte skippe mye i disse to episodene, det var så langdratt og kjedelig. Men men... Kanskje reunion blir litt mer interessant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mathilde88

Ja, kjedelig bryllupsepisode. Men gleder meg litt til reuinion, synes av og til det er det gøyeste med hele sesongen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...